Marko Kaj Moving AB

Marko Kaj Moving AB

Ring 070-431 66 58 www.mkmab.nu
2.7

Marko Kaj Moving - Flyttning, transport och vitvaruinstallation certifierad inom Kvalitet, Miljö och Trafiksäkerhet.

3 omdömen om Marko Kaj Moving AB

martin
Skrev om Marko Kaj Moving AB

Saknar ord ibland och även mer denna gången då företag som utför installationer åt elgiganten är VÄRDLÖSA. Läckande diskmaskin som orsakat vattenskada och dom ska kalla sig för installatörer. Har försökt nå dom några ggr och får besked att vi ska bli kontaktade. TACK FÖR INGET Media Markt & Elon är inte 100% men dessa är Nollor på allt. Tack för underbara märke i golv samt den underbara vattenskadan. ANLITA inte deras installatörer VARNING för MARKO KAJ

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Yun C
Skrev om Marko Kaj Moving AB

Jag var lite orolig innan på grund av tidigare kommentar från Björn men det gick hur bra som helst! Jag hade ett piano och ca 50 flyttlådor och sedan diverse möbler. Flyttade från villa till lägenhet och allt gick som på räls. Pianot mår också bra! Flyttkillarna var trevliga, tillmötesgående och effektiva samtidigt. Rekommenderas

Björn K
Skrev om Marko Kaj Moving AB

Jag vet inte vad man skall förvänta sig av flyttgubbar, det var bara killar.., men intelligens och finess hör inte till egenskaperna. Maken till ineffektivitet har jag inte varit med om, såklart är det arbete per timme, varför skynda. Av de färdigpackade kartongerna bar jag själv 50%, de FYRA andra flyttgubbarna resten. Okej varsamhet, men jag fick hela tiden känslan av att det var ögontjäneri när jag var i närheten. Att flytta min 2:a till en 2:a tog dem 11h (!!). Fakturan till mig slutade på 10 000 kr. Nästa...

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J