Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Botkyrka Marko Kaj Moving AB

Marko Kaj Moving AB

Skyttbrinksvägen 11, 147 39 Tumba — Visa karta

Marko Kaj Moving - Flyttning, transport och vitvaruinstallation certifierad inom Kvalitet, Miljö och Trafiksäkerhet.

Läs vad 3 kunder tycker om Marko Kaj Moving AB

• martin
    martin skrev om Marko Kaj Moving AB
    Saknar ord ibland och även mer denna gången då företag som utför installationer åt elgiganten är VÄRDLÖSA.
    Läckande diskmaskin som orsakat vattenskada och dom ska kalla sig för installatörer. Har försökt nå dom några ggr och får besked att vi ska bli kontaktade.

TACK FÖR INGET
    Media Markt & Elon är inte 100% men dessa är Nollor på allt.
    Tack för underbara märke i golv samt den underbara vattenskadan.

ANLITA inte deras installatörer VARNING för MARKO KAJ Läs mer
  • Yun C
    Yun C skrev om Marko Kaj Moving AB
    Jag var lite orolig innan på grund av tidigare kommentar från Björn men det gick hur bra som helst!

Jag hade ett piano och ca 50 flyttlådor och sedan diverse möbler. Flyttade från villa till lägenhet och allt gick som på räls. Pianot mår också bra!

Flyttkillarna var trevliga, tillmötesgående och effektiva samtidigt.

Rekommenderas Läs mer
  • Björn K
    Björn K skrev om Marko Kaj Moving AB
    Jag vet inte vad man skall förvänta sig av flyttgubbar, det var bara killar.., men intelligens och finess hör inte till egenskaperna.
    Maken till ineffektivitet har jag inte varit med om, såklart är det arbete per timme, varför skynda.

Av de färdigpackade kartongerna bar jag själv 50%, de FYRA andra flyttgubbarna resten.

Okej varsamhet, men jag fick hela tiden känslan av att det var ögontjäneri när jag var i närheten. Att flytta min 2:a till en 2:a tog dem 11h (!!).
    Fakturan till mig slutade på 10 000 kr.

Nästa gång kommer jag kolla av med mina polare och ge dem 10 000 att dela på istället. Läs mer

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE