Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Botkyrka Marko Kaj Moving AB

Marko Kaj Moving AB

Skyttbrinksvägen 11, 147 39 Tumba — Visa karta

Marko Kaj Moving - Flyttning, transport och vitvaruinstallation certifierad inom Kvalitet, Miljö och Trafiksäkerhet.
S:T Eriks Gränd 6, 75310, UPPSALA
Uppsala Stadsbud
Anna-Ida H:
Mycket väl utfört arbete till ett bra pris. Allt fungerade: kontakt, tillgång till flyttkartonger, själva flytten och faktureringen. Rekom...

Flyttfirmor nära Marko Kaj Moving AB:

Krögarvägen 6, Norsborg
Grandflytt är en flyttfirma i Stockholm där vi erbjuder ett heltäckande sortimen... Läs mer ›
Solweig B:
Punktliga och väldigt trevliga grabbar. Ingenting gick sönder eller blev förstört. Dom här grabbarna kan jag verkligen rekommendera.

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Läs vad 2 kunder tycker om Marko Kaj Moving AB

• Yun C
    Yun C skrev om Marko Kaj Moving AB
    Jag var lite orolig innan på grund av tidigare kommentar från Björn men det gick hur bra som helst!

Jag hade ett piano och ca 50 flyttlådor och sedan diverse möbler. Flyttade från villa till lägenhet och allt gick som på räls. Pianot mår också bra!

Flyttkillarna var trevliga, tillmötesgående och effektiva samtidigt.

Rekommenderas
  • Björn K
    Björn K skrev om Marko Kaj Moving AB
    Jag vet inte vad man skall förvänta sig av flyttgubbar, det var bara killar.., men intelligens och finess hör inte till egenskaperna.
    Maken till ineffektivitet har jag inte varit med om, såklart är det arbete per timme, varför skynda.

Av de färdigpackade kartongerna bar jag själv 50%, de FYRA andra flyttgubbarna resten.

Okej varsamhet, men jag fick hela tiden känslan av att det var ögontjäneri när jag var i närheten. Att flytta min 2:a till en 2:a tog dem 11h (!!).
    Fakturan till mig slutade på 10 000 kr.

Nästa gång kommer jag kolla av med mina polare och ge dem 10 000 att dela på istället.

Skyttbrinksvägen 11, 147 39 Tumba