Djurpark Uppsala Knivsta Marma torp Kurser
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 13 kunder tycker om Kurser

• Julie B skrev om Kurser en del av Marma torp
    Bra ställe och trävliga människor! Läs mer
  • Susanne P skrev om Kurser en del av Marma torp
    Var på ridkurs för Peter Häggberg.
    Mycket fint bemötande på denna välskötta anläggning.

Kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • Lotta S skrev om Kurser en del av Marma torp
    Jag har varit på Marma torp på ridkurs för Peter Häggberg.

Marma torp är en fantastisk anläggning med ägarna Thärnström som verkligen är toppen!

Direkt när man kommer in på gårdsplan blir man mottagen av Thärnströms som är så glada och trevliga, utan tillgjordhet. Detta är ett ställe som man trivs att komma till och vara på. Marma torp är ett ställe som man verkligen känner sig välkommen till.

Bästa betyg 5+ Läs mer
  • Ingrid B skrev om Kurser en del av Marma torp
    Jag var på Marma torp på ridkurs
    Mycket bra bemötande god mat lärorikt kurs kan varmt rekommendera marma torp Läs mer
  • Anna P skrev om Kurser en del av Marma torp
    Underbara personer som möter dig med en kram. Fin ridvolt, bra gästhagar, bra faciliteter för ryttaren och god mat, precis allt man behöver när man kommer på kurs till ett ställe. Läs mer
  • Anette M skrev om Kurser en del av Marma torp
    Månadens höjdpunkt är när jag får gå på ridkurs på Marma. Proffsigt, vänligt bemötande, trevliga människor, god lunch, bra anläggning även för besökande. Läs mer
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Kurser en del av Marma torp
    Marma torp är ett av mina absoluta favoritställen att besöka.
    Jag har åkt dit på kurs med min häst och vi har blivit mer än väl mottagna varje gång. Känns lite som att komma hem när man kommer dit.
    Thärnströms är varma, glada och bjuder på sig själv. I en lyxig miljö är dem pricken över i:et med kärlek och glädje som lyser igenom. Läs mer
  • Camilla Ö skrev om Kurser en del av Marma torp
    Jag har varit på islandshäst kurs.
    Det har varit ordning och reda, tydlig information och väl förberett. Otroligt trevligt bemötande och man känner sig som en i gänget direkt. Läs mer
  • Lena S skrev om Kurser en del av Marma torp
    Alla tillfällen jag varit hos er, mestadels på kurs för Peter Häggberg. Men även andra event.
    Jag trivs hos er, vänligt men avvaktande bemötande. Känner mig ibland lite ovälkommen.
    Men servicen är enormt bra. Jag tycker trots allt att det är lika roligt varje gång att komma till er. Läs mer
  • Håkan L skrev om Kurser en del av Marma torp
    Fantastiskt bemötande och alltid lika trevliga representanter i samband med islandshästlektioner. Fin anläggning som kommer att bli ännu bättre när ovalbanan är klar framöver.
    Mycket trevligt och bra på alla sätt. Läs mer