Marres Hair Vision AB

Marres Hair Vision AB

marreshairvision.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 019-18 33 30 Dela

Välkommen till Marres Hair Vision Marres Hair Vision har funnits i Örebro sedan - 93 och har en lång erfarenhet som professionell frisör där kunden alltid är i fokus. Hos Marres Hair Vision finns ett noga utvalt sortiment av veganska hårvårdsprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Visionen är alltid att kunna leverera...

65 omdömen om Marres Hair Vision AB

Lena Margareta M
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag har kommit tillbaka till Sverige och Örebro efter 15 års boende i Spanien och det var naturligt att söka upp min "gamla frissa" Marre på Hair Vision. Hos henne får man så mycket mer än bara färg i håret, man får ett personligt bemötande och massor av tips för vardagsskötsel av ett tunt skandinaviskt hår. Salongen som Marre har är också väldigt tilltalande rent estetiskt, så har du inte ännu provat hennes tjänster, gör det, du blir garanterat inte besviken!!

Elena-carmen C
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag besöker regelbundet Hair vision sedan 15 år och är varje gång nöjd och glad med allt jag får från bemötande, rekommendationer till olika produkter och skötsel av håret till det viktigaste : hårklippningen och färgningen. Det är sååå skönt att genomgå en riktigt och verklig ” make over” hos trevliga och kunniga Marre ”

Svar från Marres Hair Vision AB

Håret och frisyren betyder så mycket för ditt välbefinnande som kund men även att hårfärgen får lyfta fram din personlighet och stil. Jag har jobbat som frisör i 38 år och gått internationell fortbildning genom Tony& guy som jag anser är den bästa i branschen. När man jobbat så länge som frisör måste det finnas en glädje och kreativitet i yrket men framför allt ett sant möte med kunden som inte bara kommer med sitt hår utan även sitt liv. Så kul att jag får fortsatt förtroende från dej som kund, Tusen tack!

Julia Maria Elisabeth R
Skrev om Marres Hair Vision AB

Så nöjd med min senaste klippning! Får alltid en frisyr som är lättskött och passar mina lockar his Marres Hair Vision. Alltid trevligt bemötande och tillmötesgående.

Svar från Marres Hair Vision AB

Vad roligt att höra för då har vi lyckats ännu än gång vilket alltid är min vilja och avsikt. Visst har det stor betydelse att frisyren är lättskött i vardagen och att det ger den glädje och välbefinnande som är så viktigt för oss själva. Tack och välkommen åter!

Ella R
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag är en 25-åring som bor i Göteborg men passar på att klippa mig hos Marre då jag har vägarna förbi Örebro. Marre gör mer än att bara klippa håret, hon vet hur hon ska skapa en lättskött frisyr som passar min stil och tar fram mina naturliga vågor i håret. Dessutom ges ett trevligt och professionellt bemötande. Sen jag började klippa mig hos Marre får jag ofta komplimanger för mitt hår från mina kompisar. Jag är 100% nöjd med att ha Marre som min frisör och kan starkt rekommendera.

Svar från Marres Hair Vision AB

Tack Ella för din fina recension! Att man får höra att man är fin i håret och dessutom får komplimanger är otroligt glädjande för dej men inte minst för mej som frisör. En klädsam frisyr ska fungera i vardagen med det liv man lever och har man din fina hårkvalitet där de naturliga lockarna får ta plats så behöver man inte göra så mycket mer. Genom en säker klippteknik som tar hänsyn till din egna hårkvalitet och dessutom lyfter fram din personliga stil. Då är det självklart att du får ett fint beröm och jag är mer än nöjd!

Maria Elisabeth R
Skrev om Marres Hair Vision AB

Tror att jag varit hos Marre och Hairvision regelbundet i 15 år. Ena dottern som bor i Göteborg och den andra som bor i Stockholm försöker få chans att klippa sig hos Marre också när de kommer till Örebro. (Finns tydligen ingen lika bra i Stockholm enligt dottern!) När ena dottern skulle gifta sig tog Marre hand om oss tjejer och även lillebror så vi kände oss så fina. Vi kunde slappna av inför bröllopet. Sminket fixade hon på oss alla också utan stress. Det bästa är att man liksom bara kan komma dit och sedan...

Johanna J och Maria på Marres Hair Vision AB gillar detta
Svar från Marres Hair Vision AB

Tack för det förtroende som ni visar för mig hela familjen och inte minst då jag fick möjligheten att ta hand om din dotters bröllopsfrisyr. Det blir ju extra festligt då alla är med och kul att få jobba med helheten då frisyr och makeup är så roligt. Den kreativa processen och att lyckas få fram det personliga är oerhört viktigt. När man gifter sig är det den stora dagen då man står i allas blickfång och att då få känna sig så vacker är ett måste. Lyckas man som frisör är man oerhört nöjd och tack ännu än gång för den minnesvärda dagen och att döttrarna fortfarande tar tåget till Örebro !

Maximilian F
Skrev om Marres Hair Vision AB

Otrolig service och miljö! Riktigt nöjd med resultatet!

Johanna J och Maria på Marres Hair Vision AB gillar detta
Svar från Marres Hair Vision AB

Tack Maximilian! Klipptekniken är oerhört viktig och känslan för kundens ansiktsform, hårkvalitet och den personliga stilen. Salongens inredning är också betydelsefull och är designad Fluid Generation som kommer från Italienska Gamma Bross.

Johanna S A J
Skrev om Marres Hair Vision AB

Nyss hemkommen från ännu ett besök hos bästa frisören! Har gått hos Marre sedan 1996 och blir alltid lika nöjd 🌸 Har flyttat till Orsa men väljer att fortsätta klippa mig hos Marre som är lika trevlig som proffsig! Stor stjärna till dig 🌟 Kram från en 100 % nöjd kund ❤️

Maria på Marres Hair Vision AB gillar detta
Svar från Marres Hair Vision AB

Helt fantastiskt och jag känner mig stolt som frisör att få fortsatt förtroende att förvalta och då många år har gått ser jag dig lika viktig som om du besökte min salong för första gången. Jag tänker fortsätta leverera ett proffesionellt jobb och jag ger alltid 100 procent för jag tycker yrket fortfarande är utvecklande och roligt!

Christina Margareta K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Frisören pratade oavbrutet om sin duktighet, och jag hade höga förväntningar på en lättskött frisyr som passade mitt långa hår och min ansiktsform. Men frisören lyssnade inte, alt förstod tydligen inte, mitt önskemål om en lättskött frisyr (trots att jag uppfattade att vi var lverens) och inte heller min tydliga förklaring av min doftöverkänslighet. Hon t o m garanterade att jag skulle tåla hennes produkter. När jag efter besöket fick svårt att andas och inte heller blev nöjd med klippningen gick jag tillbaka och berättade...

Svar från Marres Hair Vision AB

Bästa Christina! Du sökte upp mig på min salong för att du var missnöjd med ett tidigare besök hos en frisör och jag gav dig rådet att spara ut den alltför korta luggen som var problemet för dej. Jag gav dig professionell rådgivning direkt på plats och du var osäker om min miljö var tillräckligt säker ur din överkänslighet för dofter. Du ville boka upp en klipptid, och jag har alltid 60 minuters inbokad tid och du fick min frisyrrådgivning och var positiv till det vi skulle utföra och jag upplevde att jag fick ditt förtroende....

Anette S

Bästa frisören i Örebro💕👍💕 Erfaren 72-åring💕

Svar från Marres Hair Vision AB

Jag tackar ödmjukast och visst betyder håret och frisyren så mycket för att man ska trivas med sig själv på alla sätt! Med vänliga hälsningar Marre!

Birgitta L
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre får mig att känna som att jag är en av hennes viktigaste kunder. Hon är professionell och noggrann så jag är alltid trygg hos henne. En bra passade frisyr är viktigt för mig och hon ser och vet vad som behöver göras så jag kan sitta lugnt i stolen och blir fräsch och supernöjd med allt, färg, klippning och bryn. Jag har varit kund hos Marre i många år nu och ger henne de varmaste rekommendationer. Jag säger bara, bäst i stan. ❤️

Svar från Marres Hair Vision AB

Så fint omdöme och tack Birgitta för den känslan är precis det jag vill att kunden ska känna. Att du som kund är lika viktig för mig oavsett hur många gånger eller hur länge du varit hos mig som min kund. Tusen tack för att du ser min ambition till att alltid jobba kreativt och att det viktigaste för mig är du alltid ska vara nöjd.

Lena O
Skrev om Marres Hair Vision AB

Hos Marre blir man alltid proffisionellt bemött. Marre är positiv och inkännande men framförallt skicklig i sitt hantverk. Mina förväntningar är att jag får det jag betalar för och det får jag. Min upplevelse hos Marre är positiv och god. Jag klipper mitt hår och bleker slingor hos Marre. Jag köper schampo, inpackning, spray hos Marre ibland köper jag ytterligare någon produkt tex. araganolja special schampo mm.

Marianne S
Skrev om Marres Hair Vision AB

Professionellt bemötande, ser varje kund som unik, skicklig på sitt hantverk. Jag kan varmt rekommendera Marres Hair vision!

Gun E
Skrev om Marres Hair Vision AB

Toppenbra från början till slut! Supernöjd kund

Ewa G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Positiv mottagande Förändra frisyren och det blev toppenbra. Avkoppling och nöjd med färg o frisyr. Har alltid bra produkter till hår.

Charlotta O
Skrev om Marres Hair Vision AB

Professionellt och vägledande bemötande.Resultatet överträffar förväntningarna varje gång. Väldigt nöjd med både klippning och produkt.

Sandra S

Proffsigt och trevligt bemötande

Christina C
Skrev om Marres Hair Vision AB

Proffsigt, stilsäkert och väldigt trevligt bemötande.

Petra J
Skrev om Marres Hair Vision AB

På Marres Hair Vision blir man alltid mött med ett leende och varmt omhändertagande. Marres kunnghet och händer är magiska med saxen. Känner mig alltid snygg och som ”ny” när jag går därifrån. med ny frisyr. .

Thomas G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Om man gått hos Marres i mer än 30 år så kanske det säger det mesta!!

Katarina P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre är frisören som är en mästare inom sitt yrke! Hårprodukterna hon använder och även säljer är helt underbara, av högsta kvalitet, miljövänligt och doftar fantastisk gott. Vacker och lugn miljö, där musiken får dig att komma ner i varv. Håret håller sig snyggt länge med hennes klippning . Marre är en verklig expert på färgning av hår.

Katarina P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Väldigt bra som alltid, bra förslag på frisyr och fint resultat.

Michael N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Alla klippningar hos Marres, och de är oräkneliga efter alla år, ger mig vaknare yttre och gladare inre. Estetiskt öga och skickligt hantverk skänker sådant.

Tonie J
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag klipper och färgar håret hos Marre var 7:e vecka. Hon delger gärna sina kunskaper om hårets uppbyggnad och hur man bäst sköter om det med produkter av bra kvalitet. Alltid trevligt bemötande och upplevelse av att förväntningarna blir uppfyllda.

Rolf G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag har besökt Marres Hair Vision sedan flera år för klippning och alltid varit mycket nöjd med bemötande och utfört arbete.

Annica K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Har gått hos Marre i tjugo år och är alltid nöjd! Mycket noggrann, ingenting slarvas över. Kan varmt rekommenderas.

Katarina H
Skrev om Marres Hair Vision AB

Bra resultat varje gång jag varit dit!

Cecilia G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag har varit Marias/Marres kund i ca 30-35 år. Det säger allt. Hon är absoluta toppen. En oerhört erfaren och skicklig frisör.

Inger K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jättetrevlig och kunnig. Fin miljö och har massagestol. Lyhörd för kundens önskemål.

Berit A
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag blir alltid bemött med professionalitet och värme när jag kommer. Har varit kund i många år. Nya idéer och bra produkter tas fram utifrån vad som kan passa mig och mitt hår. Har alltid varit nöjd med resultatet. Förväntningarna vid besöket infrias alltid. Helheten vid besöket avseende kunskap, bemötande och yrkesskicklighet är odelat positiv. Jag hänvisar gärna vänner och bekanta till Marres Hair Vision AB.

Marites S
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre is så glad å passionerat. Hon bryr sig, förklarar hur tar man hand om sitt hår efteråt. Fint å rent lokal.också. Man får ha privacy. Kommer tillbaka!

Mona Ö
Skrev om Marres Hair Vision AB

Har varit kund länge och känner mig alltid mycket väl bemött. Marre har alltid förslag på både klippning och färg vilket jag uppskattar och jag är nöjd när jag lämnar salongen. Eftersom jag gått där länge har jag också höga förväntningar och de infrias alltid. Känns nästan som jag kommer till en vän eftersom jag har gått där så länge. Kan verkligen rekommendera denna salong.

Erika L
Skrev om Marres Hair Vision AB

Sedan 2015 har jag varit kund hos Marre. Även fast jag flyttade till Stockholm så valde jag att fortsätta klippa mig i Örebro, för Marre är så bra. För henne handlar det inte bara om att klippa ditt hår utan hon ser vem du är: Din personlighet, dina färger och din stil. Efter en klippning hos Marre känner jag mig inte bara fin utan mer som mig själv! Jag rekommenderar alla varmt att klippa sig hos Marre. Jag har aldrig ångrat mig och det kommer inte du heller att göra!

Rosina K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Min första besök och det blev förvänntningsful. Mycket nöjd och jag kan rekommendera högt Jag vill komma tillbaka och uppleva känslan av vackert.

First-Name L
Skrev om Marres Hair Vision AB

Väldigt trevligt service och fin klippning!

Katarina N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Är kund hos Maria sen länge. Blev rekommenderad av en väninna att besöka hennes Salong. Vill verkligen rekommendera då hon är superproffsig på allt som hon företar sig. Noggrann och har Alltid varit nöjd. Kan verkligen se kunden i centrum på alla sett. Alltid glad och positiv och ser precis hur kunden vill ha det. Produkterna har gjort underverk med mitt hår. Superkvalitet. Allt Gott Maria.

ANNE H
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre har en fin salong och är en proffsig frisör med särskild känsla för färg. Hon klipper och fixar en så bra. Rekommenderar produkter som passar. Hon har kunden i fokus och alltid glad och pålitlig. Har varit kund länge och kommer fortsätta vara det. Jag har känt mig supertrygg i Corontider och lätt att gå hit på Nygatan. En duktig frisör som förtjänar mycket beröm.

RUXANDRA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Maria är en exceptionellt duktig frisör som har ett fantastiskt öga för färg och grym på att klippa. Hon är noggrann och man ser hennes passion för yrket när man sitter där i stolen. Jag brukade tidigare gå till en colorist och en annan som klippte håret, men Maria är expert på båda. Hon har ett särskilt öga för vilka nyanser som passar en och tar hand om håret på ett sätt som lyfter hela ens stil. Jag har tjockt långt hår och min mamma kort och tunnare, och vi är båda supernöjda och går bara till Maria. Utöver hennes tekniska...

AKRAM A
Skrev om Marres Hair Vision AB

Uppmärksammar och justerar detaljer som ingen annan frisör har gjort. Klipper exakt enligt kundens önskemål samtidigt som hon ger utmärkta förslag.

KAROLINA G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Maria är så duktig på det hon gör. Är alltid så himla nöjd efter ett besök hos henne. Bästa frisören i stan!! Rekommenderar stort!!!

KLARA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Bästa frisören i Örebro! Första gången jag besökte Marre visste hon precis vad jag ville ha, utan att jag ens behövde säga nått. Fick precis det jag önska och ännu bättre. Både frisyren och slingorna växte sedan ut hur fint som helst! Kan inget annat än rekommendera varmt <3

AMANDA Å
Skrev om Marres Hair Vision AB

Efter en lång tid av att göra behandlingar hemma så var mitt hår enormt slitet, Jag har tidigare varit hos Marres hair vision när jag var yngre och visste precis att det var där jag skulle gå för att få ordning på mitt slitna hår, Förutom ett fantastiskt resultat så är kundbemötandet något utöver det vanliga, man känner sig så väl omhändertagen och känns som en lyxig miljö där kunden verkligen hamnar i fokus. kunde inte blivit nöjdare med min klippning samt färgning, och mitt slitna hår är borta. kan även tipsa om de fantastiska...

MALIN P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Är mycket nöjd efter att ha varit hos Marre! Hon är en frisör som har det där lilla extra, som verkligen tar sig tiden för att ge ett bra resultat, lyssnar in, kommer med bra råd och framförallt klipper supersnyggt! Kan varmt rekommendera!

JULIA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Så nöjd efter att ha varit hos Marre!! Har väldigt kort hår och frisyren har hållt sig superbra även när det börjar växa ut! Det märks att hon har erfarenhet och är väldigt duktig på det hon gör. Hon lyssnar in, ger förslag och tar sin tid när hon klipper. Rekommenderas starkt!

ULRIKA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre är en Superproffsig frisör med lång erfarenhet som är väldigt lyhörd och lyssnar in sig på dig samtidigt som hon har förmågan att komma med bra förslag utifrån vilka drag/ansiktsform du har. Hon är väldigt trevlig som person och har en härlig salong med en massa bra produkter. Båda jag och mina barn trivs otroligt bra hos Marre som jag varmt kan rekommendera alla!

Ida Isabella N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Klippt och färgat håret hos marre flera gånger. Nu senast gjorde jag för första gången hair talk. Resultatet blev super bra och jag kunde inte vara nöjdare! Marre är alltid super noga och de märks verkligen hur mycket hon brinner för sitt yrke när hon håller på med ens hår. Väldigt lugn o skön miljö! Kan verkligen rekommendera att gå till hair vision hos marre😍

MIA H
Skrev om Marres Hair Vision AB

I flera decennier har Marre på bästa sätt tagit hand om mitt hår - och mig. Toppen! Ett antal av mina kompisar och kolleger har nu också kommit att välja Hairvision, och blivit lika nöjda som jag.

Louise P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Klippt och färgat håret hos Marre flera gånger, alltid lika nöjd! Hon är kunnig och har ett stort engagemang. Det är dessutom lugnt och skönt på salongen.

Karin Maria Birgitta T
Skrev om Marres Hair Vision AB

Rekommenderar ett besök till en kreativ, engagerad och proffsig frisör som är superduktig på att klippa och färga. Hårprodukterna är en klass för sig - går inte att vara utan.

Helene G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Proffesionell frisör,blir alltid nöjd! Rekommenders varmt.

Sofia D
Skrev om Marres Hair Vision AB

Världens bästa frisör! Blir alltid så fin! Och det är alltid så trevlig och mysigt att bli klippt och få håret färgat! Jag är alltid mer än nöjd! Bästa Marre!