Alla kategorier Frisör Örebro Örebro Marres Hair Vision KB

Nygatan 28, 702 11 Örebro — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Marres Hair Vision KB

• Sandra G
    Sandra G skrev om Marres Hair Vision KB
    Proffesionell frisör som är duktig på färgning och klippning. Alltid lika nöjd. Rekommenderar varmt denna salong.
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Marres Hair Vision KB
    Lyhörd och omsorgsfull som alltid gör en positivt överraskad och nöjd. Rekommenderar varmt denna salong. // Anneli G
  • Michaela  G
    Michaela G skrev om Marres Hair Vision KB
    Jätte fint ställe och toppen bra och jätte duktig frisör i Örebro!
    Man blir alltid fin i håret och nöjd efter att man har varit hos Maria! Kommer med bra och fina idéer.
    Rekommenderar henne till er som vill bli super fina i håret!
  • Emma K
    Emma K skrev om Marres Hair Vision KB
    Toppen ställe!! Kände mig hörd och sedd av marre som också kom med mycket bra förslag på vad vi skulle göra med mitt barr. Gick därifrån med ett leende på läpparna och ett supersnyggt hår!
  • åsa j
    åsa j skrev om Marres Hair Vision KB
    Jag kan varmt rekommendera Marres Hair Vision. Klippte kort frisyr härom dagen efter att ha haft långt länge. Blev mycket nöjd! Marre klipper med känsla, skicklighet, är mycket noggrann. Hon förmedlar sin idé men är samtidigt lyhörd för mina önskemål. Bäst!
  • Linnéa K
    Linnéa K skrev om Marres Hair Vision KB
    Vet precis vad man passar i och klipper därefter. Bästa frisören i Örebro!
    åsa j gillar detta
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Marres Hair Vision KB
    Flyttade till Malmö för snart 5 år sedan och hittar aldrig en bättre frisör än Marre, därför passar jag alltid på att få tid hos henne när jag är och hälsar på i Örebro. Alla jag rekommenderat att gå dit har även blivit mycket nöjda. Hon är otroligt duktig på hår, vad som funkar på olika personer och utseenden och är framförallt fantastisk på att klippa och färga. Man känner sig mycket bra omhändertagen av Marre och går alltid därifrån med ursnyggt hår!
  • Harriet F
    Harriet F skrev om Marres Hair Vision KB
    Alltid fantastiskt personligt mottagande. Lämnar alltid salongen nöjd och med ett leende på läpparna.

Nygatan 28, 702 11 Örebro