Marres Hair Vision AB

Marres Hair Vision AB

marreshairvision.se
  • Badge2023
Boka tid Ring 019-18 33 30 Dela

Välkommen till Marres Hair Vision Marres Hair Vision har funnits i Örebro sedan - 93 och har en lång erfarenhet som professionell frisör där kunden alltid är i fokus. Hos Marres Hair Vision finns ett noga utvalt sortiment av veganska hårvårdsprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Visionen är alltid att kunna leverera...

57 omdömen om Marres Hair Vision AB

Anette S

Bästa frisören i Örebro💕👍💕 Erfaren 72-åring💕

Birgitta L
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre får mig att känna som att jag är en av hennes viktigaste kunder. Hon är professionell och noggrann så jag är alltid trygg hos henne. En bra passade frisyr är viktigt för mig och hon ser och vet vad som behöver göras så jag kan sitta lugnt i stolen och blir fräsch och supernöjd med allt, färg, klippning och bryn. Jag har varit kund hos Marre i många år nu och ger henne de varmaste rekommendationer. Jag säger bara, bäst i stan. ❤️

Lena O
Skrev om Marres Hair Vision AB

Hos Marre blir man alltid proffisionellt bemött. Marre är positiv och inkännande men framförallt skicklig i sitt hantverk. Mina förväntningar är att jag får det jag betalar för och det får jag. Min upplevelse hos Marre är positiv och god. Jag klipper mitt hår och bleker slingor hos Marre. Jag köper schampo, inpackning, spray hos Marre ibland köper jag ytterligare någon produkt tex. araganolja special schampo mm.

Marianne S
Skrev om Marres Hair Vision AB

Professionellt bemötande, ser varje kund som unik, skicklig på sitt hantverk. Jag kan varmt rekommendera Marres Hair vision!

Gun E
Skrev om Marres Hair Vision AB

Toppenbra från början till slut! Supernöjd kund

Ewa G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Positiv mottagande Förändra frisyren och det blev toppenbra. Avkoppling och nöjd med färg o frisyr. Har alltid bra produkter till hår.

Charlotta O
Skrev om Marres Hair Vision AB

Professionellt och vägledande bemötande.Resultatet överträffar förväntningarna varje gång. Väldigt nöjd med både klippning och produkt.

Sandra S

Proffsigt och trevligt bemötande

Christina C
Skrev om Marres Hair Vision AB

Proffsigt, stilsäkert och väldigt trevligt bemötande.

Petra J
Skrev om Marres Hair Vision AB

På Marres Hair Vision blir man alltid mött med ett leende och varmt omhändertagande. Marres kunnghet och händer är magiska med saxen. Känner mig alltid snygg och som ”ny” när jag går därifrån. med ny frisyr. .

Thomas G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Om man gått hos Marres i mer än 30 år så kanske det säger det mesta!!

Katarina P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre är frisören som är en mästare inom sitt yrke! Hårprodukterna hon använder och även säljer är helt underbara, av högsta kvalitet, miljövänligt och doftar fantastisk gott. Vacker och lugn miljö, där musiken får dig att komma ner i varv. Håret håller sig snyggt länge med hennes klippning . Marre är en verklig expert på färgning av hår.

Katarina P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Väldigt bra som alltid, bra förslag på frisyr och fint resultat.

Michael N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Alla klippningar hos Marres, och de är oräkneliga efter alla år, ger mig vaknare yttre och gladare inre. Estetiskt öga och skickligt hantverk skänker sådant.

Tonie J
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag klipper och färgar håret hos Marre var 7:e vecka. Hon delger gärna sina kunskaper om hårets uppbyggnad och hur man bäst sköter om det med produkter av bra kvalitet. Alltid trevligt bemötande och upplevelse av att förväntningarna blir uppfyllda.

Rolf G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag har besökt Marres Hair Vision sedan flera år för klippning och alltid varit mycket nöjd med bemötande och utfört arbete.

Annica K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Har gått hos Marre i tjugo år och är alltid nöjd! Mycket noggrann, ingenting slarvas över. Kan varmt rekommenderas.

Katarina H
Skrev om Marres Hair Vision AB

Bra resultat varje gång jag varit dit!

Cecilia G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag har varit Marias/Marres kund i ca 30-35 år. Det säger allt. Hon är absoluta toppen. En oerhört erfaren och skicklig frisör.

Inger K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jättetrevlig och kunnig. Fin miljö och har massagestol. Lyhörd för kundens önskemål.

Berit A
Skrev om Marres Hair Vision AB

Jag blir alltid bemött med professionalitet och värme när jag kommer. Har varit kund i många år. Nya idéer och bra produkter tas fram utifrån vad som kan passa mig och mitt hår. Har alltid varit nöjd med resultatet. Förväntningarna vid besöket infrias alltid. Helheten vid besöket avseende kunskap, bemötande och yrkesskicklighet är odelat positiv. Jag hänvisar gärna vänner och bekanta till Marres Hair Vision AB.

Marites S
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre is så glad å passionerat. Hon bryr sig, förklarar hur tar man hand om sitt hår efteråt. Fint å rent lokal.också. Man får ha privacy. Kommer tillbaka!

Mona Ö
Skrev om Marres Hair Vision AB

Har varit kund länge och känner mig alltid mycket väl bemött. Marre har alltid förslag på både klippning och färg vilket jag uppskattar och jag är nöjd när jag lämnar salongen. Eftersom jag gått där länge har jag också höga förväntningar och de infrias alltid. Känns nästan som jag kommer till en vän eftersom jag har gått där så länge. Kan verkligen rekommendera denna salong.

Erika L
Skrev om Marres Hair Vision AB

Sedan 2015 har jag varit kund hos Marre. Även fast jag flyttade till Stockholm så valde jag att fortsätta klippa mig i Örebro, för Marre är så bra. För henne handlar det inte bara om att klippa ditt hår utan hon ser vem du är: Din personlighet, dina färger och din stil. Efter en klippning hos Marre känner jag mig inte bara fin utan mer som mig själv! Jag rekommenderar alla varmt att klippa sig hos Marre. Jag har aldrig ångrat mig och det kommer inte du heller att göra!

Rosina K
Skrev om Marres Hair Vision AB

Min första besök och det blev förvänntningsful. Mycket nöjd och jag kan rekommendera högt Jag vill komma tillbaka och uppleva känslan av vackert.

First-Name L
Skrev om Marres Hair Vision AB

Väldigt trevligt service och fin klippning!

Katarina N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Är kund hos Maria sen länge. Blev rekommenderad av en väninna att besöka hennes Salong. Vill verkligen rekommendera då hon är superproffsig på allt som hon företar sig. Noggrann och har Alltid varit nöjd. Kan verkligen se kunden i centrum på alla sett. Alltid glad och positiv och ser precis hur kunden vill ha det. Produkterna har gjort underverk med mitt hår. Superkvalitet. Allt Gott Maria.

ANNE H
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre har en fin salong och är en proffsig frisör med särskild känsla för färg. Hon klipper och fixar en så bra. Rekommenderar produkter som passar. Hon har kunden i fokus och alltid glad och pålitlig. Har varit kund länge och kommer fortsätta vara det. Jag har känt mig supertrygg i Corontider och lätt att gå hit på Nygatan. En duktig frisör som förtjänar mycket beröm.

RUXANDRA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Maria är en exceptionellt duktig frisör som har ett fantastiskt öga för färg och grym på att klippa. Hon är noggrann och man ser hennes passion för yrket när man sitter där i stolen. Jag brukade tidigare gå till en colorist och en annan som klippte håret, men Maria är expert på båda. Hon har ett särskilt öga för vilka nyanser som passar en och tar hand om håret på ett sätt som lyfter hela ens stil. Jag har tjockt långt hår och min mamma kort och tunnare, och vi är båda supernöjda och går bara till Maria. Utöver hennes tekniska...

AKRAM A
Skrev om Marres Hair Vision AB

Uppmärksammar och justerar detaljer som ingen annan frisör har gjort. Klipper exakt enligt kundens önskemål samtidigt som hon ger utmärkta förslag.

KAROLINA G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Maria är så duktig på det hon gör. Är alltid så himla nöjd efter ett besök hos henne. Bästa frisören i stan!! Rekommenderar stort!!!

KLARA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Bästa frisören i Örebro! Första gången jag besökte Marre visste hon precis vad jag ville ha, utan att jag ens behövde säga nått. Fick precis det jag önska och ännu bättre. Både frisyren och slingorna växte sedan ut hur fint som helst! Kan inget annat än rekommendera varmt <3

AMANDA Å
Skrev om Marres Hair Vision AB

Efter en lång tid av att göra behandlingar hemma så var mitt hår enormt slitet, Jag har tidigare varit hos Marres hair vision när jag var yngre och visste precis att det var där jag skulle gå för att få ordning på mitt slitna hår, Förutom ett fantastiskt resultat så är kundbemötandet något utöver det vanliga, man känner sig så väl omhändertagen och känns som en lyxig miljö där kunden verkligen hamnar i fokus. kunde inte blivit nöjdare med min klippning samt färgning, och mitt slitna hår är borta. kan även tipsa om de fantastiska...

MALIN P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Är mycket nöjd efter att ha varit hos Marre! Hon är en frisör som har det där lilla extra, som verkligen tar sig tiden för att ge ett bra resultat, lyssnar in, kommer med bra råd och framförallt klipper supersnyggt! Kan varmt rekommendera!

JULIA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Så nöjd efter att ha varit hos Marre!! Har väldigt kort hår och frisyren har hållt sig superbra även när det börjar växa ut! Det märks att hon har erfarenhet och är väldigt duktig på det hon gör. Hon lyssnar in, ger förslag och tar sin tid när hon klipper. Rekommenderas starkt!

ULRIKA B
Skrev om Marres Hair Vision AB

Marre är en Superproffsig frisör med lång erfarenhet som är väldigt lyhörd och lyssnar in sig på dig samtidigt som hon har förmågan att komma med bra förslag utifrån vilka drag/ansiktsform du har. Hon är väldigt trevlig som person och har en härlig salong med en massa bra produkter. Båda jag och mina barn trivs otroligt bra hos Marre som jag varmt kan rekommendera alla!

Ida Isabella N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Klippt och färgat håret hos marre flera gånger. Nu senast gjorde jag för första gången hair talk. Resultatet blev super bra och jag kunde inte vara nöjdare! Marre är alltid super noga och de märks verkligen hur mycket hon brinner för sitt yrke när hon håller på med ens hår. Väldigt lugn o skön miljö! Kan verkligen rekommendera att gå till hair vision hos marre😍

MIA H
Skrev om Marres Hair Vision AB

I flera decennier har Marre på bästa sätt tagit hand om mitt hår - och mig. Toppen! Ett antal av mina kompisar och kolleger har nu också kommit att välja Hairvision, och blivit lika nöjda som jag.

Louise P
Skrev om Marres Hair Vision AB

Klippt och färgat håret hos Marre flera gånger, alltid lika nöjd! Hon är kunnig och har ett stort engagemang. Det är dessutom lugnt och skönt på salongen.

Karin Maria Birgitta T
Skrev om Marres Hair Vision AB

Rekommenderar ett besök till en kreativ, engagerad och proffsig frisör som är superduktig på att klippa och färga. Hårprodukterna är en klass för sig - går inte att vara utan.

Helene G
Skrev om Marres Hair Vision AB

Proffesionell frisör,blir alltid nöjd! Rekommenders varmt.

Sofia D
Skrev om Marres Hair Vision AB

Världens bästa frisör! Blir alltid så fin! Och det är alltid så trevlig och mysigt att bli klippt och få håret färgat! Jag är alltid mer än nöjd! Bästa Marre!

Lena O
Skrev om Marres Hair Vision AB

Tack Marre för att jag och min dotter fick komma tillsammans till dig. Min dotter är supernöjd med ditt val av färgnyanser mörk brun , ljus brun och slingor och jag känner mig vårfin när du gjort ljusa slingor på mig.Du ger oss handfasta tips hur vi ska sköta vårt hår hemmavid. Du ger oss tips på bra produkter , innehåll och verkan.Väntan känns aldrig lång då du bjuder på gott the och kaka.Vi kommer gärna tillbaka till dig.

Lucas M

Väldigt trevlig frisör, lika skicklig så. Rekommenderar starkt!!! 5/5

Klara W
Skrev om Marres Hair Vision AB

Verkligen proffsig och kunnig frisör. Lyssnar på åsikter men har också en personlig touch. +Superfräsch och behaglig salong.

Clara N
Skrev om Marres Hair Vision AB

Oerhört duktig och erfaren frisör! Man känner sig väldigt ompysslad och man möts lika varmt och förstående varje gång! Man får ett resultat som lyfter ens självförtroende!

Sofia  A
Skrev om Marres Hair Vision AB

Superduktig frisör! Är bra på att ge tips och uppfylla önskemål;) har varit där 2ggr och lika nöjd båda gångerna. Ser fram emot nya tiden i december.

Jill O
Skrev om Marres Hair Vision AB

Professionell.Superduktig på klippning och färg/slingor.Kan varmt rekommenderas.Trevligt bemötande.Alltid supernöjd

Helena S
Skrev om Marres Hair Vision AB

En väldig trevlig och proffsig frisör! Härligt när man kommer för första gången och kan känna sig så trygg. Den här frisören tänker både nytt och modernt samtidigt som hon tar hänsyn till ens personlighet. Jag fick en fantastiskt genomtänkt både färg och frisyr och känns väldigt välklippt! Gå dit!

Johanna J
Skrev om Marres Hair Vision AB

Supernöjd som alltid! Tack för bra klippning och såå fin färg!