Marres Hair Vision

Läs vad 25 kunder tycker om Marres Hair Vision

• KLARA B

2020-10-14

KLARA B skrev om Marres Hair Vision
    Bästa frisören i Örebro! Första gången jag besökte Marre visste hon precis vad jag ville ha, utan att jag ens behövde säga nått. Fick precis det jag önska och ännu bättre. Både frisyren och slingorna växte sedan ut hur fint som helst! Kan inget annat än rekommendera varmt <3 Läs mer
  • Reco tipsar!
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2020-10-08

AMANDA Å skrev om Marres Hair Vision
    Efter en lång tid av att göra behandlingar hemma så var mitt hår enormt slitet, Jag har tidigare varit hos Marres hair vision när jag var yngre och visste precis att det var där jag skulle gå för att få ordning på mitt slitna hår, Förutom ett fantastiskt resultat så är kundbemötandet något utöver det vanliga, man känner sig så väl omhändertagen och känns som en lyxig miljö där kunden verkligen hamnar i fokus. kunde inte blivit nöjdare med min klippning samt färgning, och mitt slitna hår är borta. kan även tipsa om de fantastiska hårborstarna som hon säljer som lämnar håret en silkeskänsla, hundra procent värt pengarna. Kommer definitivt återkomma näst näst månad för en uppfräschning. //Amanda Olsson Läs mer
  • MALIN P

2020-10-01

MALIN P skrev om Marres Hair Vision
    Är mycket nöjd efter att ha varit hos Marre! Hon är en frisör som har det där lilla extra, som verkligen tar sig tiden för att ge ett bra resultat, lyssnar in, kommer med bra råd och framförallt klipper supersnyggt! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Reco tipsar!
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • JULIA B

2020-10-01

JULIA B skrev om Marres Hair Vision
    Så nöjd efter att ha varit hos Marre!! Har väldigt kort hår och frisyren har hållt sig superbra även när det börjar växa ut! Det märks att hon har erfarenhet och är väldigt duktig på det hon gör. Hon lyssnar in, ger förslag och tar sin tid när hon klipper. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-08-30

ULRIKA B skrev om Marres Hair Vision
    Marre är en Superproffsig frisör med lång erfarenhet som är väldigt lyhörd och lyssnar in sig på dig samtidigt som hon har förmågan att komma med bra förslag utifrån vilka drag/ansiktsform du har. Hon är väldigt trevlig som person och har en härlig salong med en massa bra produkter. Båda jag och mina barn trivs otroligt bra hos Marre som jag varmt kan rekommendera alla! Läs mer
  • Ida Isabella N

2020-03-31

Ida Isabella N skrev om Marres Hair Vision
    Klippt och färgat håret hos marre flera gånger.
    Nu senast gjorde jag för första gången hair talk.
    Resultatet blev super bra och jag kunde inte vara nöjdare!
    Marre är alltid super noga och de märks verkligen hur mycket hon brinner för sitt yrke när hon håller på med ens hår. Väldigt lugn o skön miljö! Kan verkligen rekommendera att gå till hair vision hos marre😍 Läs mer
  • 2019-12-21

MIA H skrev om Marres Hair Vision
    I flera decennier har Marre på bästa sätt tagit hand om mitt hår - och mig. Toppen! Ett antal av mina kompisar och kolleger har nu också kommit att välja Hairvision, och blivit lika nöjda som jag. Läs mer
  • 2019-09-25

Louise P skrev om Marres Hair Vision
    Klippt och färgat håret hos Marre flera gånger, alltid lika nöjd! Hon är kunnig och har ett stort engagemang. Det är dessutom lugnt och skönt på salongen. Läs mer
  • 2019-04-22

Karin Maria Birgitta T skrev om Marres Hair Vision
    Rekommenderar ett besök till en kreativ, engagerad och proffsig frisör som är superduktig på att klippa och färga.
    Hårprodukterna är en klass för sig - går inte att vara utan. Läs mer
  • 2019-03-16

Helene G skrev om Marres Hair Vision
    Proffesionell frisör,blir alltid nöjd!
    Rekommenders varmt. Läs mer
  • Sofia D

2019-03-12

Sofia D skrev om Marres Hair Vision
    Världens bästa frisör! Blir alltid så fin! Och det är alltid så trevlig och mysigt att bli klippt och få håret färgat! Jag är alltid mer än nöjd! Bästa Marre! Läs mer
  • Lena O

2019-03-10

Lena O skrev om Marres Hair Vision
    Tack Marre för att jag och min dotter fick komma tillsammans till dig. Min dotter är supernöjd med ditt val av färgnyanser mörk brun , ljus brun och slingor och jag känner mig vårfin när du gjort ljusa slingor på mig.Du ger oss handfasta tips hur vi ska sköta vårt hår hemmavid. Du ger oss tips på bra produkter , innehåll och verkan.Väntan känns aldrig lång då du bjuder på gott the och kaka.Vi kommer gärna tillbaka till dig. Läs mer
  • 2018-03-11

Klara W skrev om Marres Hair Vision
    Verkligen proffsig och kunnig frisör. Lyssnar på åsikter men har också en personlig touch. +Superfräsch och behaglig salong. Läs mer
  • Clara N

2018-01-10

Clara N skrev om Marres Hair Vision
    Oerhört duktig och erfaren frisör! Man känner sig väldigt ompysslad och man möts lika varmt och förstående varje gång! Man får ett resultat som lyfter ens självförtroende! Läs mer
  • 2017-11-15

Sofia A skrev om Marres Hair Vision
    Superduktig frisör! Är bra på att ge tips och uppfylla önskemål;) har varit där 2ggr och lika nöjd båda gångerna. Ser fram emot nya tiden i december. Läs mer
  • 2017-09-22

Jill O skrev om Marres Hair Vision
    Professionell.Superduktig på klippning och färg/slingor.Kan varmt rekommenderas.Trevligt bemötande.Alltid supernöjd Läs mer
  • Helena S

2017-02-19

Helena S skrev om Marres Hair Vision
    En väldig trevlig och proffsig frisör!
    Härligt när man kommer för första gången och kan känna sig så trygg. Den här frisören tänker både nytt och modernt samtidigt som hon tar hänsyn till ens personlighet.
    Jag fick en fantastiskt genomtänkt både färg och frisyr och känns väldigt välklippt!
    Gå dit! Läs mer
  • Johanna J

2017-02-10

Johanna J skrev om Marres Hair Vision
    Supernöjd som alltid! Tack för bra klippning och såå fin färg! Läs mer
  • 2015-05-19

Anneli G skrev om Marres Hair Vision
    Lyhörd och omsorgsfull som alltid gör en positivt överraskad och nöjd. Rekommenderar varmt denna salong. // Anneli G Läs mer
  • 2015-04-16

Michaela G skrev om Marres Hair Vision
    Jätte fint ställe och toppen bra och jätte duktig frisör i Örebro!
    Man blir alltid fin i håret och nöjd efter att man har varit hos Maria! Kommer med bra och fina idéer.
    Rekommenderar henne till er som vill bli super fina i håret! Läs mer
  • 2014-12-14

Emma K skrev om Marres Hair Vision
    Toppen ställe!! Kände mig hörd och sedd av marre som också kom med mycket bra förslag på vad vi skulle göra med mitt barr. Gick därifrån med ett leende på läpparna och ett supersnyggt hår! Läs mer
  • åsa j

2014-03-31

åsa j skrev om Marres Hair Vision
    Jag kan varmt rekommendera Marres Hair Vision. Klippte kort frisyr härom dagen efter att ha haft långt länge. Blev mycket nöjd! Marre klipper med känsla, skicklighet, är mycket noggrann. Hon förmedlar sin idé men är samtidigt lyhörd för mina önskemål. Bäst! Läs mer
  • Linnéa K

2014-03-30

Linnéa K skrev om Marres Hair Vision
    Vet precis vad man passar i och klipper därefter. Bästa frisören i Örebro! Läs mer
    åsa j gillar detta
  • Lovisa H

2014-02-25

Lovisa H skrev om Marres Hair Vision
    Flyttade till Malmö för snart 5 år sedan och hittar aldrig en bättre frisör än Marre, därför passar jag alltid på att få tid hos henne när jag är och hälsar på i Örebro. Alla jag rekommenderat att gå dit har även blivit mycket nöjda. Hon är otroligt duktig på hår, vad som funkar på olika personer och utseenden och är framförallt fantastisk på att klippa och färga. Man känner sig mycket bra omhändertagen av Marre och går alltid därifrån med ursnyggt hår! Läs mer
  • Harriet F

2012-09-09

Harriet F skrev om Marres Hair Vision
    Alltid fantastiskt personligt mottagande. Lämnar alltid salongen nöjd och med ett leende på läpparna. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte