Alla kategorier Frisör Örebro Örebro Marres Hair Vision

Marres Hair Vision

Nygatan 28, 702 11 Örebro — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Marres Hair Vision

• Klara W skrev om Marres Hair Vision
    Verkligen proffsig och kunnig frisör. Lyssnar på åsikter men har också en personlig touch. +Superfräsch och behaglig salong. Läs mer
  • Clara N
    Clara N skrev om Marres Hair Vision
    Oerhört duktig och erfaren frisör! Man känner sig väldigt ompysslad och man möts lika varmt och förstående varje gång! Man får ett resultat som lyfter ens självförtroende! Läs mer
  • Sofia A skrev om Marres Hair Vision
    Superduktig frisör! Är bra på att ge tips och uppfylla önskemål;) har varit där 2ggr och lika nöjd båda gångerna. Ser fram emot nya tiden i december. Läs mer
  • Jill O skrev om Marres Hair Vision
    Professionell.Superduktig på klippning och färg/slingor.Kan varmt rekommenderas.Trevligt bemötande.Alltid supernöjd Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Marres Hair Vision
    En väldig trevlig och proffsig frisör!
    Härligt när man kommer för första gången och kan känna sig så trygg. Den här frisören tänker både nytt och modernt samtidigt som hon tar hänsyn till ens personlighet.
    Jag fick en fantastiskt genomtänkt både färg och frisyr och känns väldigt välklippt!
    Gå dit! Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Marres Hair Vision
    Supernöjd som alltid! Tack för bra klippning och såå fin färg! Läs mer
  • Anneli G skrev om Marres Hair Vision
    Lyhörd och omsorgsfull som alltid gör en positivt överraskad och nöjd. Rekommenderar varmt denna salong. // Anneli G Läs mer
  • Michaela G skrev om Marres Hair Vision
    Jätte fint ställe och toppen bra och jätte duktig frisör i Örebro!
    Man blir alltid fin i håret och nöjd efter att man har varit hos Maria! Kommer med bra och fina idéer.
    Rekommenderar henne till er som vill bli super fina i håret! Läs mer
  • Emma K skrev om Marres Hair Vision
    Toppen ställe!! Kände mig hörd och sedd av marre som också kom med mycket bra förslag på vad vi skulle göra med mitt barr. Gick därifrån med ett leende på läpparna och ett supersnyggt hår! Läs mer
  • åsa j
    åsa j skrev om Marres Hair Vision
    Jag kan varmt rekommendera Marres Hair Vision. Klippte kort frisyr härom dagen efter att ha haft långt länge. Blev mycket nöjd! Marre klipper med känsla, skicklighet, är mycket noggrann. Hon förmedlar sin idé men är samtidigt lyhörd för mina önskemål. Bäst! Läs mer
  • Linnéa K
    Linnéa K skrev om Marres Hair Vision
    Vet precis vad man passar i och klipper därefter. Bästa frisören i Örebro! Läs mer
    åsa j gillar detta
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Marres Hair Vision
    Flyttade till Malmö för snart 5 år sedan och hittar aldrig en bättre frisör än Marre, därför passar jag alltid på att få tid hos henne när jag är och hälsar på i Örebro. Alla jag rekommenderat att gå dit har även blivit mycket nöjda. Hon är otroligt duktig på hår, vad som funkar på olika personer och utseenden och är framförallt fantastisk på att klippa och färga. Man känner sig mycket bra omhändertagen av Marre och går alltid därifrån med ursnyggt hår! Läs mer
  • Harriet F
    Harriet F skrev om Marres Hair Vision
    Alltid fantastiskt personligt mottagande. Lämnar alltid salongen nöjd och med ett leende på läpparna. Läs mer

WAU
Jakobsbergsplatsen 1 A, 72461, Västerås