Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Martin Stenport Säljutveckling

Martin Stenport Säljutveckling

C/O DEA office, Dragarbrunnsgatan 46, 753 20 Uppsala — Visa karta

MSS skapar bestående resultat i din säljorganisation. Vi är bäst enligt våra kunder såsom BMW, Kia motors, Swedbank, Team Sportis, LG Electronics , Fastighetsbyrån på att skapa resultat.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 17 kunder tycker om Martin Stenport Säljutveckling

• Henrik G
    Henrik G skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Martin har agerat säljcoach hos oss på designstudion Gistvall Holm, mycket givande. För oss är det viktigt att våra potentiella kunder förstår varför de ska välja oss som leverantör av deras grafiska profil, illustrationer och andra kommunikationstjänster. Martin har bland annat lyckats sätta ord på vad som är den verkliga nyttan som vi levererar till våra kunder och vad våra tjänster är värda för våra kunder, med andra ord vårt värdeerbjudande. Detta kan vara en utmaning att beskriva i vår bransch då det är först efteråt kunden inser hur värdefullt vårt samarbete har varit. Vi rekommenderar ett energirikt möte med Martin.
  • Florian V
    Florian V skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Under våran kurs kallade vi Martin: Kungen Stenport! Han följde med våran Florian Voss Voice Body & Souls teambuilding och säljworkshop till Oslo.
    Två dagar hade vi intensiver diskussioner kring framgångsrikt sälj och vad som kännetecknar det.
    Vi lärde oss hur vi ska nå ut med produkten och på vilket sätt vi uttrycker oss på bästa sätt för att kunden ska förstå vilken nytta och känsla som levereras efter tex en vocal workshop eller företags teambuilding med Florian Voss VBS.Vi har fått fina verktyg för att strukturerat göra vårt säljarbete och öka antal kunder och uppdrag. Stort tack till Martin och vi ser fram emot flera möten. Florian Voss
    www.voicebodysoul.eu
    Martin S, Florian V gillar detta
  • Niels K
    Niels K skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Martins engagemang och kunskap var till stor nytta under 2-dagars perioden vi var på utbildning med honom i Västerås tillsammans med Kia. 5 av 5 toasters!
  • Louise H
    Louise H skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Vi på Mäklarringen anlitade Martin för ca 4h workshop vilket var mycket givande och samtliga är väldigt nöjda. Det var både inspirerande och utvecklande. Martin kommer även att coacha några av våra mäklare individuellt framöver vilket ska bli spännande!

Kan starkt rekommendera Martin Stenport.
  • Lars R
    Lars R skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Vi på Fastighetsbyrån i Halmstad kan varmt rekommendera Martin. Mycket inspirerande och verklighetsförankrat. Bra påläst på vår bransch.
  • Virginie  D
    Virginie D skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Martin låter dig helt enkelt inte misslyckas!
  • Kalle G
    Kalle G skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Martin Stenport fungerade som min säljcoach under hösten och sammarbetet har fungerat superbra. Jag upplever Martin som otroligt kunnig inom sitt område och hans engagemang smittar av. Toppbetyg utan tvekan.
  • Inge v
    Inge v skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Vi anlitade Martin Stenport för 3-timmars workshop nu i november, mycket inspirerande och många bra säljtips som vi kommer att ha nytta av framöver. Vi kommer även att köra en ring bootcamp med Martin i januari som vi ser fram emot.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Vi anlitade Martin Stenport och Effektivimera Consulting för 2 h säljträning till våra 10 säljare. Martin är både inspirerande och entusiasmerande. Han ger konkreta tips och verktyg som fungerar i verkligheten. Vi kommer att anlita Martin igen, då vi ser faktiska resultat av hans arbete.
  • Halepce T
    Halepce T skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Hade Martin Stenport som säljcoach. Jag är helnöjd med hans engagemang, positiva inställning och feedback. Han hade många bra idéer som fick en att se saker ur andra perspektiv. Utmärkt!
  • Annika H
    Annika H skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Jag har haft Martin som min personliga säljcoach, vilket både har varit grymt roligt och utvecklande! Han har följt med mig på mina kundbesök och kommit med tips/feedback. Martin är otroligt engagerad i det han gör, är enkel att prata med och fantastiskt positiv. Helt enkelt en härlig person att vara i kontakt med. Hans råd har hjälp mig att se saker på nya sätt men framför allt förbättrat min försäljning. Jag hade coachning av Martin under maj-aug 2015 och under den perioden steg min hit-rate med 139% i förhållande med samma period 2014. Så stor eloge för ett grymt jobb Martin :)
  • christian  n
    christian n skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Vi hade Martin som föreläsare för våra 18 säljkonsulter som alla är baserade runt om i Norden.
    Nya aspekter och tips på sätt att se på försäljning och rekommendationer och hur man jobbar mot kund.
    Både påminnelser om det grundläggande i dessa ämnen och även nya infallsvinklar.
    Alla var nöjda och belåtna efter de 150 minuter som vi spenderade tillsammans.
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Bra föreläsning/inspirationstimme för att påminna om och utveckla grunderna i att skapa en säljande atmosfär i hela företaget!
    Redigt och konkret med bra uppföljning.
  • Malin A
    Malin A skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Inspirerande och enkla tips för bättre service/sälj samt bra engagemang!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Rak och bra kommunikation med Martin.
    Han coachar våra säljare och ger tips & råd som funkar!
  • Representant för Fastighetsbyrån
    Representant för Fastighetsbyrån skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Bra feedback och coachning! Rekommenderas.
  • Mats A
    Mats A skrev om Martin Stenport Säljutveckling
    Toppenbra! Martin ger mycket bra input och mina kunder som vi besöker gillar honom också. Kan rekommendera honom till alla!

C/O DEA office, Dragarbrunnsgatan 46, 753 20 Uppsala