Master Office

Fryksdalsbacken 20, 123 43 Farsta — Visa karta

Dokumenthantering för ditt kontor!

Vi är den enda distributören av Riso Digital Printers på den svenska marknaden sedan 1989 och vi har sedan dess blivit riktiga proffs på att serva och ta hand om de maskinerna.

Skriva ut, kopiera, scanna - idag ska en printer kunna göra mycket på ert kontor och när den inte fungerar stannar många processer helt upp. Vi på Master Office ser till att ni har en maskin som klarar av de jobb ni behöver och att den håller sig i ett bra och produktivt skick.

Vi arbetar ständigt för att förse skolor, företag och organisationer med utskrifter och kopior som har låg miljöpåverkan och vi väljer t.ex. alltid leverantörer som jobbar aktivt för miljön i första hand.

Läs vad 8 kunder tycker om Master Office

• Bo J
    Bo J skrev om Master Office
    Jag hade nog lite otur i starten som fick kontakt med säljaren Lambertsson. Han kan verkligen prata omkull de flesta (troligen har han lärt tekniken från beg bilbranschen). I alla fall, han bjöd mig under 4-5 år på ett par luncher varav den senaste inkluderade starköl. Tack vare mitt omtöcknade tillstånd via drycken skrev jag därpå på ett nytt 3-årsavtal för vår PRO-förening, där den rejäla prishöjningen kom något i skymundan. Nåja, ingen fattig drabbas! Deras servicetekniker Roland plus tösen Veronica's utomordentliga serviceanda uppväger dock med råge säljarens lömska säljtrix. Nämnas bör att pjäsen vi fick fungerar fortfarande förträffligt (tack Roland!).
    Ps. Hälsa säljaren att hungern är konstant...
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Master Office
    Skrivare, allt har fungerat jätte bra, från installation till support och flytt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Master Office
    Mycket nöjd efter bytet av leverantör från ITS till Master Office.
    Mer lyhörda för kundens behov och mycket bättre maskin till ett mycket bättre avtal. Kan verkligen rekommendera Master Office. Bästa maskinen och bästa leverantören jag haft sedan 20 år tillbaka.
  • Peter L
    Peter L skrev om Master Office
    Bra service och ett personligt bemötande!
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Master Office
    Bra bemötande. Alltid redo att ta sig an kundernas behov.
  • Marita L
    Marita L skrev om Master Office
    Vi får alltid ett bra bemötande av våra kontaktpersoner på Master Office. Från säljare till servicetekniker och administratörer. De ser på ett väldigt professionellt sätt till så att vi får prisvärda alternativ på den kopiator/skrivare vi behöver för våra ändamål. Dessutom är det alltid hög och snabb servicenivå.
  • Helén E
    Helén E skrev om Master Office
    Jimmy är en fantastisk person. Alltid snabb och proffesionell hjälp och service!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Master Office
    Mycket nöjd med det samarbete vi har och haft med Masteroffice. Alltid snabb respons på eventuella problem vi haft.
    Vi köper hela vår skrivarlösning ifrån dom och allt fungerar hur bra som helst.

Fryksdalsbacken 20, 123 43 Farsta