Master Office

Fryksdalsbacken 20, 123 43 Farsta — Visa karta

Dokumenthantering för ditt kontor!

Vi är den enda distributören av Riso Digital Printers på den svenska marknaden sedan 1989 och vi har sedan dess blivit riktiga proffs på att serva och ta hand om de maskinerna.

Skriva ut, kopiera, scanna - idag ska en printer kunna göra mycket på ert kontor och när den inte fungerar stannar många processer helt upp. Vi på Master Office ser till att ni har en maskin som klarar av de jobb ni behöver och att den håller sig i ett bra och produktivt skick.

Vi arbetar ständigt för att förse skolor, företag och organisationer med utskrifter och kopior som har låg miljöpåverkan och vi väljer t.ex. alltid leverantörer som jobbar aktivt för miljön i första hand.

Läs vad 24 kunder tycker om Master Office

• Jonathan R
    Jonathan R skrev om Master Office
    Mycket nöjd med servicen från Master Office, snabbt och enkelt!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Master Office
    Alltid väldigt snabb & bra service
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Master Office
    Seriösa och intresserade samt pålitliga. De har även bra utrustning
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Master Office
    Allt ifrån offert till installation har fungerat i det närmsta perfekt. Några små saker som inte ens är värda att nämna. Trevligt bemötande när man ringt för frågor.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Master Office
    Perfekt Service från dag 1
    Trevligt bemötande och kunnig personal
    Vi köpte en begagnad A3 Kopiator/Skrivare/Scanner med både häft och vikfunktioner.. den har fungerat perfekt sedan installation
  • Ville B
    Ville B skrev om Master Office
    Jag kan bara säga gott om Master Office från den dag jag började använda deras tjänster. Alla beställningar går snabbt och smidigt. Byte av maskiner gick smärt fritt. Vid behov av service behövs bara ett samtal och vips dom är här. Så min upplevelse som kund är bara positivt.
  • Annika J
    Annika J skrev om Master Office
    Trevligt företag, vänliga och tillmötesgående.
    Ett minus är att man måste ringa flera gånger innan man får tag på rätt kille.
  • Karin N
    Karin N skrev om Master Office
    Jag har inte varit någon storkund. Det jag har beställt för leverans (A4-papper) har fungerat. Det jag har behövt hjälp med i butiken. Och då gällde det etiketter, som var svåra att få rätt storlek på och det blev rätt.
  • Jelisije D
    Jelisije D skrev om Master Office
    Väldigt trevlig personal som jag har haft kontakt med. Vi har 3 st. kopieringsmaskinner som fungerar ganska bra. Service personal brukar komma samma dag eller dag efter när man gjort felanmälan.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Master Office
    Bästa grannarna i Farsta, och samarbetspartner på Sign & Print Scandinavia
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Master Office
    Mycket bra service o trevlig personal
  • Christer M
    Christer M skrev om Master Office
    Beställningar av toner: Kommer inte kompletta leveranser, inget svar på när restade toner kommer.
    Service: Ofta lång inställelsetid innan fel blir avhjälpta helt. Man skickar ofta en annan lokal tekniker som inte kan maskinerna så bra.
    Kredit: Tar lång tid för att få svar och kredit som är många månader gammal.
    Fel toner: Blir onödigt ofta systemfel för att man försöker med ett billigare alternativ. Kostar i tålamod och tar mkt extra tid i produktion.
    Risographer: Onödigt känslig för vikna hörn, där man alltid skyller på pappret. Där vi inte har problem med andra skrivare.
  • Per E
    Per E skrev om Master Office
    Mycket bra bemötande och snabba svar av it , service , säljare , kundtjänst
    Väldigt fin Riso com color 3110
    Mycket enkel maskin med tydlig disply och mappar samt väldigt driftsäker
    Lätt att komma åt papper eller kuvert som vi kör I den om det fastnar
    Snabba leveranser av toner och service
    Trycker kuvert snabbt och snyggt med färg logga och text
  • Souheila A
    Souheila A skrev om Master Office
    En skrivare .
    Förnyade avtalet
    Mycket bra bemötande och ett proportionell service
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Master Office
    Bra service och trevliga människor
  • Clara C
    Clara C skrev om Master Office
    David var den trevligaste och mest lyhörda säljaren av de vi fick offerter utav.
  • Bo J
    Bo J skrev om Master Office
    Jag hade nog lite otur i starten som fick kontakt med säljaren Lambertsson. Han kan verkligen prata omkull de flesta (troligen har han lärt tekniken från beg bilbranschen). I alla fall, han bjöd mig under 4-5 år på ett par luncher varav den senaste inkluderade starköl. Tack vare mitt omtöcknade tillstånd via drycken skrev jag därpå på ett nytt 3-årsavtal för vår PRO-förening, där den rejäla prishöjningen kom något i skymundan. Nåja, ingen fattig drabbas! Deras servicetekniker Roland plus tösen Veronica's utomordentliga serviceanda uppväger dock med råge säljarens lömska säljtrix. Nämnas bör att pjäsen vi fick fungerar fortfarande förträffligt (tack Roland!).
    Ps. Hälsa säljaren att hungern är konstant...
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Master Office
    Skrivare, allt har fungerat jätte bra, från installation till support och flytt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Master Office
    Mycket nöjd efter bytet av leverantör från ITS till Master Office.
    Mer lyhörda för kundens behov och mycket bättre maskin till ett mycket bättre avtal. Kan verkligen rekommendera Master Office. Bästa maskinen och bästa leverantören jag haft sedan 20 år tillbaka.
  • Peter L
    Peter L skrev om Master Office
    Bra service och ett personligt bemötande!
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Master Office
    Bra bemötande. Alltid redo att ta sig an kundernas behov.
  • Marita L
    Marita L skrev om Master Office
    Vi får alltid ett bra bemötande av våra kontaktpersoner på Master Office. Från säljare till servicetekniker och administratörer. De ser på ett väldigt professionellt sätt till så att vi får prisvärda alternativ på den kopiator/skrivare vi behöver för våra ändamål. Dessutom är det alltid hög och snabb servicenivå.
  • Helén E
    Helén E skrev om Master Office
    Jimmy är en fantastisk person. Alltid snabb och proffesionell hjälp och service!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Master Office
    Mycket nöjd med det samarbete vi har och haft med Masteroffice. Alltid snabb respons på eventuella problem vi haft.
    Vi köper hela vår skrivarlösning ifrån dom och allt fungerar hur bra som helst.

Fryksdalsbacken 20, 123 43 Farsta