Alla kategorier Mataffär Stockholms län Nacka Matboden Ektorp

Matboden Ektorp

Ektorpsvägen 4, 131 47 Nacka — Visa karta

Vi har ambitionen att vara din bästa butik och ditt naturliga val när du ska göra dina matinköp. Med kraftfulla kampanjer på de varor du efterfrågar, ha ett sortiment, priser och service som du förväntar dig vill, vi vara ditt bästa alternativ.

Läs vad 3 kunder tycker om Matboden Ektorp

• john t
    john t skrev om Matboden Ektorp
    Jag har handlat på ica (som ligger tätt intill) för sista gången. Matöppet/Matboden har verkligen skitsöt personal och stämningen är underbar. Jag kan gå runt ock myshandla i timmar. Fem hjärtan till ektorps bästa butik!
  • Tina W
    Tina W skrev om Matboden Ektorp
    Underbart! När jag hittade dit första gången stod jag som ett fån så glad blev jag av utbudet och den fantastiska personlen. Mycket ekologiskt och rättvisemärkt. Missa inte!
  • Birgit H
    Birgit H skrev om Matboden Ektorp
    Personalen är alltid trevliga. Närhelst jag än handlar. Vid ingången finns det uppskuren frukt för kunderna (mumsmums), ett trevligt initiativ. Bra utbud och saknas någon vara så är det bara att säga till, så finns den vid mitt nästa besök tillgänglig. Och framför allt har butiken många ekologiska varor som jag föredrar. Till och med en manuell disk finns.

Ektorpsvägen 4, 131 47 Nacka