Surade ihop för att jag inte fick mina beställda mattor. Supertrevliga Johan i kundtjänsten konstaterade snabbt att det var fraktföretaget som klantat sig och fixade snabbt till en ny beställning till mig. Jag kommer definitivt att handla fler mattor av detta företag!
Mattadirekt Sweden AB
6 omdömen om Mattadirekt Sweden AB
totalt skräp inköp från turkiet och polend billiga skräp kvalite säljs till korkattad marknad
Beställde en matta som som kom den 1/8 och som inte kom förrän den 19/8 och jag beställde en till matta i en annan färg den 11/8 för jag blev osäker på vilken färg som skulle passa bäst och den kom inte förrän 2/9 så jag hann inte returnera den första inom 14 dagar och då får man inte returnera trots att de var så långsamma att skicka den andra mattan utan får betala för en matta som jag inte har någon användning av. Kanske är det en strategi för att slippa betala returfrakten. Seriösa företag hade godtagit en försening...
Jag beställde två mattor men skulle inte rekommendera köp här. Själva mattan var okej men kundtjänsten verkar rejält underbemannad. Deras upplägg är att göra returer så krångliga som möjligt. För att returnera måste man kontakta kundtjänst via mail innan varan kan skickas i retur och i kundtjänsten tar det tid. Om inte leveransen går perfekt och du är nöjd med mattan har du fått ett jobbigt problem på halsen. Jag var tvungen att få tag i dem. Provade att maila men efter 48 timmar hade de fortfarande inte svarat. Då fick...
Hade problem, men Johan på kundservice lösta det.
Snälla gott folk handla aldrig på mattadirekt.se, okunniga kundtjänst personal. Långa telefon köer sist men inte minst väldigt väldigt lång leverans.