Matverkstan

Ulls väg 4, 756 51 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Matverkstan!

Vi har lång erfarenhet av catering och hjälper dig vid bröllop, fest och alla typer av evenemang. Du kan själv välja om du vill komponera din egen meny eller så kan du beställa någon av våra buféer, smörgåsar, sallader, fika, smörgåstårta och mycket mer. Vi tar hand om såväl stora som små evenemang.

Känner du för att gå lite utanför boxen har du chansen att välja en personlig kock som lagar maten på plats. Förutom mat kan vi även tillhandahålla med porslin, glas, bestick, bordslinne och möbler till festen.

Vill du testa vår mat är du välkommen till oss på Ulls väg 4 på Ultuna. Här kan du alltid testa dagens lunch mellan 10 - 14. Vi erbjuder buffé med kött, fisk, pasta, soppa, vegetariskt, med mera.

Läs vad 2 kunder tycker om Matverkstan

• 2020-02-21

Sankt L skrev om Matverkstan
    Rekativt bra mottagande lite svajigt stora känslosvängningar i kundbemötande Läs mer
  • 2020-02-10

Jacobina S skrev om Matverkstan
    Vi skulle hyra porslin, glas och bestick av två anledningar: att slippa arbetet med disk samt att få enhetlig dukning.

Det blev ett missförstånd vid leveransen och det var svårt att nå varandra. Detta var delvis vårt eget fel. Vi hade missat att beställa djupa tallrikar och dessa kunde vi snabbt komma och hämta vilket var toppen.

De glas, bestick och tallrikar som levererades uppfyllde inte våra förväntningar gällande enhetlighet och det var dåligt diskat. Många tallrikar var väldigt slinta och kantstötta. Läs mer

Ulls väg 4, 756 51 Uppsala