Alla kategorier Övrigt Skåne Båstad Max Assistans AB

Ranarpsvägen 54, 269 92 Båstad — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Max Assistans AB

• max m
    max m skrev om Max Assistans AB
    Man får kanske inte som Assistent lov att skriva här, eftersom alla assistenters kommentarer tagits bort. Men jag ger en 1a i betyg illa fall, synd det inte fanns betyg 0!
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Max Assistans AB
  • Eva n
    Eva n skrev om Max Assistans AB
    Jag vet inte vad vi skulle göra utan de varmhjärtade personerna som driver Max assistans. Jag har sällan sett någon arbeta så professionellt och ihärdig för att driva igenom sin företags ide. Vår familj har så mycket att vara tacksamma för och en av dessa saker är att vi blev rekommenderade av andra familjer att ansluta oss. Detta beslut har vi aldrig ångrat. Stenkastningen mot Max assistans är snarare ett resultat av människor som hamnat i fel bransch och inte förstår att man inte bara har rättigheter utan också skyldigheter. Familjer och arbetsgrupper i detta företag vet sanningen och det räcker för oss. I slutändan får vi inte glömma varför vi är här, vi är här för dessa underbara barn som förtjänar mer än sån här barnsligt tjafs. Jag hoppas att Alla på Max assistans vet hur mycket dem betyder för oss och vilket underbart jobb dem gör. Låt aldrig någon annan får er att tveka på detta
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Max Assistans AB
    Assistansuppdraget avslutat.
    Övergått till kommunen av många anledningar.

Ranarpsvägen 54, 269 92 Båstad