Maxi ICA Stormarknad

Döderhultsvägen 26, 572 31 Oskarshamn

Matinspiration med receptsök och tips från vardag till fest. Information om ICA, butikssök, erbjudanden, kundservice

Läs vad 3 kunder tycker om Maxi ICA Stormarknad

• bernt å
    bernt å skrev om Maxi ICA Stormarknad
    ICA Maxi och dess strolek/Sortiment är väl helt anpassat till den kundkrets som är alktuellt. Och det räcker mer än väl för flertalet konsumenter. Färska varor, bred variation och rymligt i butiken. De allra flesta är trevliga och mycket kundvänliga.
    Även om priserna inte kan konkurera med exvis Lidl/Netto så hittar man ju allt på en och samma plats.
    Dragspelaren
  • Emilie K
    Emilie K skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Dåligt skött butik som ändå är den flest Oskarshamnare väljer att handla på. DVD- och skivsektionen är utan tvekan Oskarshamns största, och höjer butiken ett snäpp.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Maxi ICA Stormarknad
    På Maxi i Oskarshammn märker man direkt att det inte är av någon större modell. De har knappt något mer än mat. Sortimentet av övriga varor såsom kläder, inredning och leksaker är nästan obefintlig och skor tror jag inte jag sett en enda. För mig är det alltid roligare att handla i en butik med lite alltiallo. På vissa ställen i butiken är det lite väl trångt för att ta sig runt med en kundvagn. + dock för att en del av matsortimentet är lite roliga som mycket färdiglagat.

Övriga företag nära Maxi ICA Stormarknad:

Mark & Trädgårdseliten

FLODINS VÄG 27 D, Strängnäs
Mark & Trädgårdseliten
Micke L:
Mark & Trädgårdseliten gjorde ett fantastisk arbete, som jag varmt kan rekommendera. Mvh Micke Lundblad