Maxine Trädfällning AB

Maxine Trädfällning AB

www.maxinetradfallning.se
  • BadgeTwoYears

Maxine Trädfällning AB riktar främst in sig på trädfällning så som avancerad trädfällning, sektionsfällning och beskärning till kundens önskan. Vi innehar ansvarsförsäkring, F-skattebevis, motorsågskort ABC och andra utbildningar som krävs. Vi riktar in oss på både företag, föreningar och privat personer så tveka inte på att...

60 omdömen om Maxine Trädfällning AB

Alexander P
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Mycket trevlig och kompetent. Utförde det som utlovats i tid, rekommenderar Maxine och kommer använda henne igen i framtiden.

Linnea W
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevligt bemötande och väl utfört jobb! Tack!

Victor Sebastian C
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Professionellt utfört arbete och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera Maxine

Elisabet B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Snabbt, glatt, professionellt. Rekommenderas varmt.

Sören S
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Bra pris trevlig kille xxxxxxcxxxxxxxxxxxx

Britt V
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Glada och trevliga kändes tillförlitliga, vi är nöjda köpare av tjänst, trädfällning! Tror dock att ni måste träna på måttet vedträlängd:)

Sara W
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Väl utfört jobb och bra kommunikation. Maxine och hennes partner tog ner ett enormt körsbärsträd samt 4 andra träd och sågade upp stockarna till 30 cm bitar för blivande ved. Vi fick dessutom riset bortkört vilket var värt mycket för oss.

Anne-christine E
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevligt bemötande och proffsigt arbete

Mathilde Q
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Maxine är superproffsig! Tydlig in sin kommunikation, återkopplar snabbt och såklart serviceminded rakt igenom - rekommenderar!

Yakup G
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Fick en väldigt trevligt bemötande av Maxine Grymt bra service .

Marcus D
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Superbra upplevelse! Väldigt flexibla tidsmässigt, fick trädet kapat redan efter en dag då vi hade lite bråttom och de ändå var i området. Snabb och säker sektionsfällning av stor björk i villaområde. Kunnig och trevlig personal. Upphämtning av ris gick snabbt och stubbfräsning några dagar senare. Kan varmt rekommendera

Oscar L
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Vi beställde fällning, bortforsling och stubbfräsning av ett gäng ordentligt grova och höga tujor som stod besvärligt nära vårt garage samt en större buske och ytterligare tre träd. Alltihop togs ned och forslades bort snabbt och effektivt, stubbarna frästes bort morgonen efter och resultatet och utförandet var precis som överenskommet. Dessutom var kommunikationen genomgående positiv och enkel. Jag kan enbart rekommendera Maxine Trädfällning.

Anna C
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevligt bemötande och proffsigt utfört

Joakim B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Proffsigt hanterat från förfrågan till dess att jobbet var genomfört. Mycket nöjd med trädfällningen!

Johan B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Föllde en stor poppel. Jobbet utfördes snabbt och proffsigt utan att skada kringliggande buskar.

Björn N
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Företaget har en hög kunskapsnivå inom sitt område och lyckas med mycket svåra trädfällningar utan negativ påverkan av annan växtlighet eller byggnationer. Till detta så är personalen på företaget mycket trevliga och lätta att samarbeta med.

Belma T
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Jag hörde av mig till Maxine Trädfällning AB efter jag hade läst alla ömdomen på reco.se Maxine bokade in ett hembesök för att titta på jobbet. Sedan tackade vi ja till offerten som vi hade fått via mail. Vi är supernöjda med kommunikationen, tydligheten och jobbet som de har utfört! Tack ännu en gång!

Ekrem Ü
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Ett väl utfört arbete med engagemang

Christine H
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Jag är mycket nöjd med Maxine Trädgällning. Snabbt och prydligt uppsågat och röjt efter fällning. Tar gärna deras tjänster i anspråk igen. Christine Holm

Stig V
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevligt och proffsigt bemötande med snabb återkoppling i kommunikationen. Utmärkt utförd trädfällning och hantering av stammar och grenar. Kan rekommenderas!

Roger E
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Jag fick snabb hjälp, trevligt bemötande och mycket professionellt utfört arbete.

Peter L
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Mycket trevligt bemötande och ytterst nöjd med utfört arbete. Rekommenderas

Anne-Lie B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Kanon bra kommunikation och ett väl utfört arbete. Helt toppen!

Jill E

Mycket trevliga,snabba o ordentliga

Jan T
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Snabbt, korrekt och mycket bra bemötande. Mycket bra utfört arbete! ( Trädfällning )

Stig I
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Professionellt och tydligt bemötande. Trädfallningen gjordes effektivt och helt enligt önskemål. Rekommenderas varmt!

Britt-Inger I
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Förklarade exakt hur de skulle gå tillväga. Hade förväntningar på att det skulle bli bra och det blev jättebra. Mycket proffsigt. Köpte tjänsten klippning av fruktträd. Min upplevelse av Maxine Trädfällning AB är 100% bra. Kan verkligen rekommendera detta företag.

Sandra K
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Kunnig och trevlig, väl utfört arbete och tydlig och bra offert!

Erik G
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Vi är helt och hållet nöjda med Maxine Trädfällning AB som var både effektiv, enkel att ha att göra med och professionell. Även de företag Maxine anlitade för att fullfölja hela uppdraget utöver själva trädfällningen levererade på ett bra sätt. Tummen upp!

Pepe L
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Väldigt trevlig och snabb respons. Trädet stod lite svårt till precis vid ett staket och några buskar. De klarade av att fälla hela det stora trädet utan att skada något av det som fanns runt om. Väldigt proffsiga och bra att ha att göra med. Tack!

Hans Mikael W
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Fick mycket bra bemötande. Utfört arbete blev vi super nöjda med. Trädfällningen gick som på räls och vi blev imponerade av proffsig trädfällning!

Karin G
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevlig och förtroendeingivande. Snabb respons och smidigt utförande av nedklippning av häck.

Lena  T
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Ansning av förvuxen häck samt borttagning av grenar intill stugan. Toppen nöjda. Snabb kontakt, trevligt bemötande och ett jättebra resultat. Rekommenderar varmt Maxine .

Lena Å
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Hej! Vi är väldigt nöjda med Maxine som hjälpte oss att kapa ner vår hagtorns häck. Maxine är snabb, duktig och väldigt professionell. Vi lämnar härmed våra varmaste rekommendationer. Lena och Bertil Åman

Karin E
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Mycket professionellt bemötande tydliga och klara besked. Har alltid höga förväntningar och dessa blev uppfyllda med bravur. Jag köpte trädfällning av flera träd på min tomt och detta blev utfört på ett mycket proffsigt vis. Riset togs om hand om och stammat på träd sågades upp i stubbar som senar ska bli ved att elda med. Min sammanfattade upplevelse då det var första gången jag anlitat någon är med Beröm godkänt. Karin

Thomas N
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Snabb, bra och mycket kunnig och har bra lösningar när det är tajt med att fälla dött träd.

Staffan J
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Vi anlitade Maxine för trädfällning och trädbeskärning på villatomt. Professionellt jobb och utmärkt kundbemötande. Bortforsling av grenar skedde snabbt, och när allt var klart så var arbetsplatsen minituöst städad! Maxine gav inte lägsta anbudet, men jobbet blev perfekt utfört och vi är mycket nöjda

Malin E
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Smidigt samarbete från första kontakt tills jobbet var klart. Man märkte att de visste vad de gjorde. Kan absolut rekommendera och skulle inte tveka att anlita Maxine igen om vi har fler projekt.

Lillemor E
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevligt bemötande. Korrekt utfört uppdrag. Proffisionellt utfört.

Eva A

Jättetrevliga Bra jobb Vi kommer att anlita dem igen

Amelie A

Trädfällning samt kalkning i 30cms bitar

Marion G
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Super snabba svar och åtgärd av vår problem när det snöade så mycket under så kort tid. Jobbet var utfört som det skulle. Väldig trevlig person.

Elisabet B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevligt och glatt och sakkunnigt bemötande. Professionellt utfört arbete enligt överenskommelse. Jag rekommenderar Maxines trädfällning och kommer att anlita företaget igen.

Anton B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Proffsig och tydlig. Hela samarbetet genomsyrades av god och enkel kommunikation. Man får det som utlovas.

Atif J
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Mycket trevlig och kunnig. Enkel att ha o göra med och tydlig i sin kommunikation. Rekommenderar starkt!

Marie B
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Maxine trädfällning gör verkligen ett jättebra jobb, håller en hög service och är väldigt trevliga! Kommer absolut att anlita dem igen.

Kristina F
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Snabbt och snyggt jobbat! Precis som jag ville ha det. Trevligt bemötande och proffigt utfört! Valet nästa gång blir inte svårt!

Katarina T
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Trevliga, vänliga. Svarade glatt o kunnigt på alla frågor de fick. Kan rekommenderas. Fixade häckar, trädgrenar mm

Camilla H
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Extremt bra service. Bra bemötande och snabbt i tid. Trädfällning efter önskemål helt utan krångel - Kan rekommendera!

Ann-Sofie R och Maxine L gillar detta
Tayfun Ö
Skrev om Maxine Trädfällning AB

Snabb respons, bra service, trevlig bemötande och duktig inom sitt yrke vilket är det viktigaste!

Ann-Sofie R och Maxine L gillar detta