Maxine Trädfällning AB

Maxine Trädfällning AB

Läs vad 8 kunder tycker om Maxine Trädfällning AB 2

2022-07-21 Verifierad kund
    Allt gick fort och effektiv och Maxine samt hennes kollega var behjälpliga även med råd och information om andra träd.
    Väldigt serviceinriktad, trevlig och skicklig. Hämtning av grenar enligt överenskommelse. Rekommenderas verkligen!
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Professionella och snabba. Kommer anlita igen för trädfällning. Prisvärt.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Maxine fällde en ek hos oss. Lätta att ha och göra med och vi är supernöjda med utfört jobb. Stammen styckades och grenar separerades från stammen, vilket var mer än vi hade förväntat oss. Rekommenderas!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Proffsigt arbete och bemötande. Allt gick mycket smidigt och det blev rent och snyggt efter att trädet blev fällt och grenverk bortforslat.
    Vi kommer absolut anlita dem igen vid behov.
    Tack för det fina omdömet, vi strävar alltid efter att kunden ska känna sig nöjd. :) Maxine Trädfällning AB
    2022-07-11 Verifierad kund
    Toppen och blev väldigt bra bemött! Proffsig och snabb
    Tack Anders, alltid kul när kunden är nöjd! Maxine Trädfällning AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Noggrann och snyggt jobb utfört enligt överenskommelse.
    Tack Hanna och tack för förtroendet. :) Maxine Trädfällning AB
    2022-07-01 Verifierad kund
    Underbart bemötande. Proffsig utförande
    Tack Katarzyna, det glädjer oss. :) Maxine Trädfällning AB
    2022-06-28 Verifierad kund
    Maxine var otroligt snabb i kommunikationen, smidig och flexibel och utförde arbetet proffsigt och snabbt. Jag rekommenderar henne varmt!
    Tack Felicia för dem fina orden, det bär jag med mig. :) Maxine Trädfällning AB