Audrius Maziliauskas

Audrius Maziliauskas

Ligue 072-247 74 88
4.0

About company

Vi erbjuder tjänster när det kommer till alltifrån större byggarbeten såsom totalentrepenader till mindre snickeriarbeten. Här finner du lång erfarenhet och hantverkare som vet vad dem håller på med. Vi är service minded och dina önskemål skräddarsyr vi till den bästa lösning för just Er.

2 omdömen om Audrius Maziliauskas

Patrick E
Escreveu sobre Audrius Maziliauskas

Jag har bara gott att säga om Audrius Maziliauskas och hans medhjälpare. Noggrann, kunnig och snabb. Och kommer på tider som är bestämda. Rekommenderas varmt.

Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jörgen E
Escreveu sobre Audrius Maziliauskas

Den bästa hantverkare jag jobbat med! Jag har under de senaste åren totaltrenoverat en lägenhet och en villa och använt ett antal olika företag/hantverkare. Audrius är den sista i raden och jag kommer inte att använda någon annan än honom i fortsättningen. Han har målat om mitt hus, tillverkat ett nytt staket och byggt en altan på andra våningen. Mycket detaljerade offerter, bra utförande, inga kostnader som tillkommer och dessutom är han trevlig:-)

Conteúdo desagradável
Escolher razão: