Audrius Maziliauskas

Audrius Maziliauskas

4.0

Vi erbjuder tjänster när det kommer till alltifrån större byggarbeten såsom totalentrepenader till mindre snickeriarbeten. Här finner du lång erfarenhet och hantverkare som vet vad dem håller på med. Vi är service minded och dina önskemål skräddarsyr vi till den bästa lösning för just Er.

2 omdömen om Audrius Maziliauskas

Patrick E
Skrev om Audrius Maziliauskas

Jag har bara gott att säga om Audrius Maziliauskas och hans medhjälpare. Noggrann, kunnig och snabb. Och kommer på tider som är bestämda. Rekommenderas varmt.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Jörgen E
Skrev om Audrius Maziliauskas

Den bästa hantverkare jag jobbat med! Jag har under de senaste åren totaltrenoverat en lägenhet och en villa och använt ett antal olika företag/hantverkare. Audrius är den sista i raden och jag kommer inte att använda någon annan än honom i fortsättningen. Han har målat om mitt hus, tillverkat ett nytt staket och byggt en altan på andra våningen. Mycket detaljerade offerter, bra utförande, inga kostnader som tillkommer och dessutom är han trevlig:-)