Alla kategorier Snickare Stockholms län Österåker Audrius Maziliauskas

Audrius Maziliauskas

Badbergsvägen 11, 184 60 Åkersberga — Visa karta

Vi erbjuder tjänster när det kommer till alltifrån större byggarbeten såsom totalentrepenader till mindre snickeriarbeten.

Här finner du lång erfarenhet och hantverkare som vet vad dem håller på med. Vi är service minded och dina önskemål skräddarsyr vi till den bästa lösning för just Er.
Hallandsgatan 48, 11857, STOCKHOLM
Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
Emil E:
Jonas byggde min fönsterbräda med integrerad förvaring. Det blev väldigt bra!

Snickare nära Audrius Maziliauskas:

Spånlötsvägen 83, Åkersberga
VNP Bygg tar väl hand om sina kunder och deras byggprojekt, som innefattar allt ... Läs mer ›
Marie D:
Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i...

Läs vad 2 kunder tycker om Audrius Maziliauskas

• Patrick E
    Patrick E skrev om Audrius Maziliauskas
    Jag har bara gott att säga om Audrius Maziliauskas och hans medhjälpare. Noggrann, kunnig och snabb. Och kommer på tider som är bestämda. Rekommenderas varmt.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Audrius Maziliauskas
    Den bästa hantverkare jag jobbat med! Jag har under de senaste åren totaltrenoverat en lägenhet och en villa och använt ett antal olika företag/hantverkare. Audrius är den sista i raden och jag kommer inte att använda någon annan än honom i fortsättningen. Han har målat om mitt hus, tillverkat ett nytt staket och byggt en altan på andra våningen. Mycket detaljerade offerter, bra utförande, inga kostnader som tillkommer och dessutom är han trevlig:-)

Badbergsvägen 11, 184 60 Åkersberga