Mc shopen

Kuskvägen 2, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Fyrverkerier året runt för amatörer till proffs. Sollentunas breddaste utbud av fyrverkeripjäser.
Från Fyrverkerimästarna och Royal party. 15 års erfarenhet av fyrverkerier.Givetvis Motorcyklar
scooter,mopeder,atv,tillbehör,reservdelar,däck,verkstad.

Läs vad 3 kunder tycker om Mc shopen

• Wiktoria .
    Wiktoria . skrev om Mc shopen
    Aldrig mer Mc Shopen!
    Beställde delar nov 2017 i mars 2018 fick jag sms om att leverantören inte hade delarna men de kan beställa från annan leverantör. Och det va tydligen svårt att kläcka ur sig under något av de 20 telefon samtalen se tagit emot från mig de månaderna! Varje gång jag ringde fick jag olika historier till varför mina grejer inte kommit än. Dessutom hade de slarvat bort grejer till min fyrhjuling när den va inne på felsökning. Visserligen fick jag nya men ej orginal grejer! Och så har beställt delar utan att fråga mig. Läs mer
  • Björn K
    Björn K skrev om Mc shopen
    Det är nog aktuellt med en rejäl varning för detta företag. De tar inte ansvar för de produkter de säljer, importerar på egen hand vid sidan av generalagenten och gör sig omöjliga att nå när man har problem.
    Kunskapen på verkstan är dessutom mycket låg och jag har allvarliga funderingar över de arbeten de lämnar ifrån sig, både ur säkerhets- och funktionssynpunkt. Läs mer
  • ekebyhovsbacken e
    ekebyhovsbacken e skrev om Mc shopen
    Enormt utbud av fyrverkerier och hjälpsam personal gör det lätt att välja!
    Toppbetyg! Vi köpte ett skräddarsytt paket till nyåret 09/10 som var jättebra. Mycket för pengarna!
    Köp fyrverkerier av Mc shopen, de kan sina grejer! Läs mer