Mc shopen

Mc shopen

Ring 08-96 93 00 www.mcshopen.se
3.0

Fyrverkerier året runt för amatörer till proffs. Sollentunas breddaste utbud av fyrverkeripjäser. Från Fyrverkerimästarna och Royal party. 15 års erfarenhet av fyrverkerier.Givetvis Motorcyklar scooter,mopeder,atv,tillbehör,reservdelar,däck,verkstad.

6 omdömen om Mc shopen

Martin N
Skrev om Mc shopen

Har alltid varit hjälpsamma och pålitliga när jag har lämnat in hos dom!

Bo E
Skrev om Mc shopen

Rekommenderas ! Min MC-Scooter inlämnades för koll av lämpligt servicebehov. Human prissättning och bra mejlkontakt. Det tillkom inga ”påhittade” merjobb, endast det som var lämpligt att åtgärda, gjordes efter mitt godkännande. M a o en mycket nöjd kund. Bosse Elmstedt Täby

Patrik Esbjörn S

Hej, Jag rekommenderar ingen att köpa eller serva din hoj här. De ljuger folk rakt upp i ansiktet när det gäller leveranstider på reservdelar. De sköter heller inte garantiåtaganden heller. De byter ägare och skyller på den andra ägaren och hävdar kort o gott att det får jag ta med den gamla ägaren och att de inte har tid etc. Jag har pratat med generalagenten och jag hoppas att de blir av med agenturen för det här spiller över på produkten, då det är enkelt att fixa den så är det ju bara beställa och byta ut den. Riktigt...

Wiktoria .
Skrev om Mc shopen

Aldrig mer Mc Shopen! Beställde delar nov 2017 i mars 2018 fick jag sms om att leverantören inte hade delarna men de kan beställa från annan leverantör. Och det va tydligen svårt att kläcka ur sig under något av de 20 telefon samtalen se tagit emot från mig de månaderna! Varje gång jag ringde fick jag olika historier till varför mina grejer inte kommit än. Dessutom hade de slarvat bort grejer till min fyrhjuling när den va inne på felsökning. Visserligen fick jag nya men ej orginal grejer! Och så har beställt delar utan att fråga mig.

Björn K
Skrev om Mc shopen

Det är nog aktuellt med en rejäl varning för detta företag. De tar inte ansvar för de produkter de säljer, importerar på egen hand vid sidan av generalagenten och gör sig omöjliga att nå när man har problem. Kunskapen på verkstan är dessutom mycket låg och jag har allvarliga funderingar över de arbeten de lämnar ifrån sig, både ur säkerhets- och funktionssynpunkt.

ekebyhovsbacken e

Enormt utbud av fyrverkerier och hjälpsam personal gör det lätt att välja! Toppbetyg! Vi köpte ett skräddarsytt paket till nyåret 09/10 som var jättebra. Mycket för pengarna! Köp fyrverkerier av Mc shopen, de kan sina grejer!