Mc shopen

Kuskvägen 2, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Fyrverkerier året runt för amatörer till proffs. Sollentunas breddaste utbud av fyrverkeripjäser.
Från Fyrverkerimästarna och Royal party. 15 års erfarenhet av fyrverkerier.Givetvis Motorcyklar
scooter,mopeder,atv,tillbehör,reservdelar,däck,verkstad.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Övriga företag nära Mc shopen:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Joel E:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Läs vad 2 kunder tycker om Mc shopen

• Björn K
    Björn K skrev om Mc shopen
    Det är nog aktuellt med en rejäl varning för detta företag. De tar inte ansvar för de produkter de säljer, importerar på egen hand vid sidan av generalagenten och gör sig omöjliga att nå när man har problem.
    Kunskapen på verkstan är dessutom mycket låg och jag har allvarliga funderingar över de arbeten de lämnar ifrån sig, både ur säkerhets- och funktionssynpunkt.
  • ekebyhovsbacken e
    ekebyhovsbacken e skrev om Mc shopen
    Enormt utbud av fyrverkerier och hjälpsam personal gör det lätt att välja!
    Toppbetyg! Vi köpte ett skräddarsytt paket till nyåret 09/10 som var jättebra. Mycket för pengarna!
    Köp fyrverkerier av Mc shopen, de kan sina grejer!

Kuskvägen 2, 191 62 Sollentuna