Alla kategorier Radio Västra Götaland Göteborg Media Markt

Torpavallsgatan 4D, 416 73 Göteborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Media Markt

• Anni S
    Anni S skrev om Media Markt
    Bra butik med kunnig och hjälpsam personal!
    Jag hade problem med ett för stort chip till min ipad, vilket personalen snabbt fixade med hjälp av ett verktyg .
    Perfekt då jag inte kunde vara utan den tills ett nytt kom på posten! Läs mer
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Media Markt
    Bra och kompetent personal då jag har varit där! Bra utbud också! Jämför man med elgiganten som aldrig har nått på lager! Läs mer
  • karl L
    karl L skrev om Media Markt
    Stort och välfyllt med massor av elektronik och vitvaror till skapliga priser.

Personalen verkar inte speciellt pålästa och när något går sönder är man inte mycket värd som kund. Läs mer
  • @rts s
    @rts s skrev om Media Markt
    Urusellt, Köpte saker på säljarens (felaktiga) rekommendationer.
    Hopplöst att byta och avdrag med 20 % på priset när jag lämnade igen skiten. Rekomenderas EJ. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Media Markt
    jättebra elektonikbutik där man kan hitta allt från mobiler och datorutrustning till kaffemaskiner. kunnig personal som vet vad dom pratar om. Men det bästa av allt är nog ändå att man kan testa saker i butik istället för att bara se varan i en glasmonter. Så ska du köpa elektronik är det hit du ska åka. Läs mer
  • Mecki K
    Mecki K skrev om Media Markt
    Media Markt är den bästa elektronikaffären i Götebörg. Tyvärr ligger den inte i centrum, men det är värt ett besök i alla fall. Mycket välsorterad och framför allt extremt kunnig personal. Personalen är placerad i den avdelning där dom har sitt kunnande vilket gör att man alltid får bra råd och service. Läs mer