Media Markt

2.8

8 omdömen om Media Markt

Maggie hoi man L
Skrev om Media Markt

Really bad experience. Purchased with the installation service, the worker promise the return and re-install the machine. But it is impossible to rebook the time. So I paid but didn't get the service.

Göran E
Skrev om Media Markt

Usel service! Skulle få offert skickad på mail, men det har fortfarande inte kommit någon trots att jag ringt två gånger och påmint! Verkar inte som om dom är intresserade av att sälja nåt...

Anni S
Skrev om Media Markt

Bra butik med kunnig och hjälpsam personal! Jag hade problem med ett för stort chip till min ipad, vilket personalen snabbt fixade med hjälp av ett verktyg . Perfekt då jag inte kunde vara utan den tills ett nytt kom på posten!

Niklas A
Skrev om Media Markt

Bra och kompetent personal då jag har varit där! Bra utbud också! Jämför man med elgiganten som aldrig har nått på lager!

karl L
Skrev om Media Markt

Stort och välfyllt med massor av elektronik och vitvaror till skapliga priser. Personalen verkar inte speciellt pålästa och när något går sönder är man inte mycket värd som kund.

@rts s
Skrev om Media Markt

Urusellt, Köpte saker på säljarens (felaktiga) rekommendationer. Hopplöst att byta och avdrag med 20 % på priset när jag lämnade igen skiten. Rekomenderas EJ.

M
Skrev om Media Markt

jättebra elektonikbutik där man kan hitta allt från mobiler och datorutrustning till kaffemaskiner. kunnig personal som vet vad dom pratar om. Men det bästa av allt är nog ändå att man kan testa saker i butik istället för att bara se varan i en glasmonter. Så ska du köpa elektronik är det hit du ska åka.

Mecki K
Skrev om Media Markt

Media Markt är den bästa elektronikaffären i Götebörg. Tyvärr ligger den inte i centrum, men det är värt ett besök i alla fall. Mycket välsorterad och framför allt extremt kunnig personal. Personalen är placerad i den avdelning där dom har sitt kunnande vilket gör att man alltid får bra råd och service.