Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Media Markt

Media Markt

Forumvägen 12, 131 04 Nacka — Visa karta

Media Markt öppnade sin första butik i Frankrike 1989. Sedan dess har Media Markt öppnat nya butiker över hela Europa - och visat en offensiv som sällan skådats. I dagsläget finns Media Markt representerat med över 500 butiker i tolv europeiska länder.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Media Markt

• K-P B
    K-P B skrev om Media Markt
    Media Markt i Nacka har ett stort och varierat sortiment, däremot SUGER deras webbsida som saknar både e-butik och aktuella produkter och priser (säkert en strategi för att inte förekomma på prisjämförelsesajterna). När man dessutom lyckas slarva bort en stereo på service och inte erbjuder återköp på tillhörande komponenter (högtalare) utan bara på själva recievern så blir jag som kund inte så där jätteimponerad. Att dessutom en service tar uppemot två månader är långt ifrån acceptabelt. Skärpning Media Markt. Skärpning!
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Media Markt
    Att media markt etablerat sig i sverige är bra ! Deras utbud är helt oslagbart. Bra priser också. Alla sådana här företag slåss ju på samma lilla marknad men jag tror att media markt kommer klara sig bra i konkurrensen.
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Media Markt
    Man ringer till Media Markt och får veta att "Butiken är öppen men det finns ingen som kan ditt samtal just nu..." åker hela vägen till Nacka Forum och Media Markt har stängt för inventering... när man har bestämda arbetstider och åker på lunchen så är sånt oförlåtligt.

Det var troligen sista gången jag besökte Media Markt ö.h.

Forumvägen 12, 131 04 Nacka