Alla kategorier Radio Stockholms län Huddinge Media Markt Stockholm-Länna Tv-Hifi-Elektro AB

Media Markt Stockholm-Länna Tv-Hifi-Elektro AB

Truckvägen 2, 142 53 Skogås — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Media Markt Stockholm-Länna Tv-Hifi-Elektro AB

• Mickael  P
    Mickael P skrev om Media Markt Stockholm-Länna Tv-Hifi-Elektro AB
    Köpte en laptop på Media Markt i Länna.
    Någon dag efter skall jag flyga till Norge. På Arlanda råkar en förbipasserande kvinna välta ner min dator väska. Skärmen spräcks. När jag kommer åter tilll Sverige lämnar jag in det för skärmbyte. Asus kan inte få fram en ny skärm till min dator. Jag fick vänta på reservdelen över 6 månader. Ur uselt att man inte kan tillhanda hålla reservdelar. Inte heller komma med alternativ lösning. Akta er för att köpa en Asus produkt. Ni kan missta största delen av eran garanti då produkten ligger hos en verkstad för att man inte kan tillhanda hålla reservdelar
    Tjejen som representerade Mediamarkt ryckte på axlarna när jag ställde frågan om man inte får kompensation för man mist halva sin garanti,kanske prisavdrag eller något? Inte
    Det går bra att sälja, men nöjda kunden skiter man i. Men det finns andra som vill sälja

Utan dator i över 6 månader och till en reparationskostnad 7311kr. Uselt skött av MEDIA MARKT Länna och ASUS
  • Peter N
    Peter N skrev om Media Markt Stockholm-Länna Tv-Hifi-Elektro AB
    Skulle inhandla en iPhone6 m tillhörande abb enl utskickat annonsblad. Vi försäkrade oss i butiken att allt stämde i annonsen men då den utlovade högtalaren efter köpet inte dök upp kontaktade vi både operatören och sedan Media Markt som efter ett antal timmar i telefon och en mer en timmeslångt besök i butiken slutade med att säljaren påstod att det var ett feltryck. Säljaren försökte få sina chefer att se till att vi blev kompenserade korrekt men erbjöds som ett sista val en utg högtalare av enklare modell (demo/returex) utan den funktionalitet vi behövde samt ett mindre presentkort. Vi lämnade tillbaka den öppnade telefonen och backade abbonemanget. Kan tyvärr inte bli mer besviken och kommer aldrig sätta min fot mer i en Media Markt butik

Truckvägen 2, 142 53 Skogås