Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Mediabyrå mVision

Mediabyrå mVision

Stortorget 29, 211 34 Malmö — Visa karta

Mediabyrå som hjälper företag med övergripande mediestrategier såväl som specifik kampanjplanering.Områden vi framförallt jobbar med är Medieplanering, Sökmarknadsföring, Sociala Medier och Webbdesign.

Läs vad 2 kunder tycker om Mediabyrå mVision

• Daniel L
    Daniel L skrev om Mediabyrå mVision
    Hej Abel, mitt namn är Daniel Lazic och jag arbetar som vd på Mvision. Det är tråkigt att du upplevt att dina tjänster hos oss har varit som att "kasta pengar". Jag har tittat närmare på dina tjänster hos oss och sett att du köpt vår produkt Minisida på sökorden - Gårdsverks Stockholm och Vindkraftverk Stockholm. När jag googlar på dessa söktermer så ser jag att du har placering 1 respektive 4. Därför så kan jag säga att vi uppfyllt det vi lovat om att ranka en Minisida på förstasidan på Google. Du har sedan juni fram till dagens datum fått 59 respektive 180 unika besökare till dessa Minisidor.
    Jag misstänker och tror att din besvikelse främst handlar om att dessa besöken inte genererat tillräckligt eller några kunder vilket alltid i slutändan är det viktigaste. Din kontaktperson hos oss har tyvärr slutat vilket gör att vi kanske inte levt upp till att registrera ditt missnöje med din tjänst hos oss. Jag skulle därför vilja be dig om att ta kontakt med Anita Waldh på telefonnummer 040-685 93 99. Vi har försökt att nå dig på ditt mobilnummer utan framgång.

Med vänliga hälsningar

Daniel Lazic
  • Abel C
    Abel C skrev om Mediabyrå mVision
    Muntligt avtal som inte går att avbryta och fick inget resultat alts! Det var bara att kasta pengar!

Stortorget 29, 211 34 Malmö