Mediahelp AB

Mediahelp AB

Ring 018-490 63 90 mediahelp.se
4.5

Vårt mål är enkelt, vi ska leva upp till vårt namn och hjälpa företag få ordning på din digitala marknadsföring! Genom vår trestegsmodell till effektiv marknadsföring ser vi till att du syns på rätt plats, för rätt målgrupp, till rätt pris. Vi analyserar er digitala marknadsföring i dagsläget, identifierar målgruppen och skapar...

48 omdömen om Mediahelp AB

IWAN H
Skrev om Mediahelp AB

Jag tycker inte att detta företag är seriöst eftersom de lägger på mer än 66 % på annonskostnaden samt att vi minskade vår försäljning med 30 % när de tog över annonserna!

Fredrik F
Skrev om Mediahelp AB

- Hemsida samt profilering/annonsering - Bra bemötande - Förväntningarna är ok. - Svårt att veta - Ett kunnigt företag med vänligt bemötande

Anna H
Skrev om Mediahelp AB

Jag har anlitat Mediahelp för bl a sökordsoptimering. Dom är trevliga att ha att göra med, skickar löpande information och besöker oss en gång om året. Överlag bra!

Mads H
Skrev om Mediahelp AB

hjälp med mediaprofilering. professionell och snabb hjälp i alla kontakter, oavsett telefon eller mail. öppen och ärlig kommunikation. återkommande träffar på plats i vårt kontor.

Lena S
Skrev om Mediahelp AB

De ansvarar för vår marknadsföring och hemsida. Mycket seriöst företag med bra bemötande och proffisionellt sätt att bemöta kunder. Snabb respons vid frågor. Vi är supernöjda med deras arbete.

Svar från Mediahelp AB

Hej Lena, Tack för att du tar dig tid att skriva ett par rader om hur du upplever vår tjänst och oss på mediahelp, det gör oss supernöjda! =)

Michaela G
Skrev om Mediahelp AB

Vi behöver Mediahelp för att samla relevant marknadsföring från ett håll. De vi hittills haft kontakt med känner vi förtroende för och är mycket nöjda och kan rekommendera Mediahelp med nöje.

Ann Charlotta S
Skrev om Mediahelp AB

Lätta att ha att göra med. God service.

Per-Gunnar H
Skrev om Mediahelp AB

Kände vid ett möte med en av deras representanter att det var dax att prova en ny media byrå och det har vi inte ångrat. Vi är så här långt väldigt nöjda.

Svar från Mediahelp AB

Hej Per-Gunnar! Tack för att du delar med dig av hur du upplever vårt arbete tillsammans. Vi ska fortsatt jobba stenhårt för att du ska behålla den känslan! =) /Mediahelp

Mattias J
Skrev om Mediahelp AB

vi får hjälp med hemsidan och exponering via media. dom är hjälpsamma och har bra ideer och design, åkerkopplar samt går igenom resultat.

Svar från Mediahelp AB

Hej Mattias, Vad roligt att höra att ni också är nöjda med vårt samarbete! Ser fram emot fortsatt många år tillsammans. =) /Mediahelp

Börje Å
Skrev om Mediahelp AB

Skönt att slippa alla telefon och andra mediaföretag.

Ludmilla R
Skrev om Mediahelp AB

Trevliga och omtänksamma. Kunskapen ojämn och förmågan att känna in våra behov likaså.

Kristina J
Skrev om Mediahelp AB

En ny hemsida plus Google bevakning Är väldigt nöjd med hemsideresultatet! Rekommenderar Mediahelp

EVEPE AB
Skrev om Mediahelp AB

Lyhörda och duktiga. Snabb återkoppling.

Andreas W
Skrev om Mediahelp AB

MediaHelp har med stor framgång optimerat vår hemsida, bistått med medarbetarbilder och förbättrat vår synlighet online. De varit snabba, tydliga och tillmötesgående genom hela processen. Redan inför uppdraget fick vi möjlighet att förklara våra förväntningar och de har både uppnått och överträffat dem med råge. Som helhet är vi otroligt nöjda med vårt samarbete med allt från säljare, bemötande och leverans. Rekommenderas varmt till ansvarsfulla uppdrag.

Svar från Mediahelp AB

Tack för ert förtroende och fina ord, det värmer ett mediahelphjärta! :)

Martin H
Skrev om Mediahelp AB

Bra hjälp och tydlig förklaring varför vi ska göra och hur vi ska göra samt sen ett bra genomförande med mycket lyckat resultat

Vesivek
Skrev om Mediahelp AB

Vi har anlitat Mediahelp i flera år i allt från idé till genomförande i både digital planering och annonsering såväl som traditionell produktion av reklam. De är snabba, flexibla och levererar alltid i tid. Mycket valuta för pengarna!

Svar från Mediahelp AB

Tack för dina ord, och ett mycket roligt och stimulerande samarbete!

Hans L
Skrev om Mediahelp AB

Köper hemsidesutveckling och annonseringsarbete. Får bra stöd i detta av företaget.

Svar från Mediahelp AB

Hej Hans, Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi ser fram emot ett fortsatt långt och bra samarbete framåt! :) /Mediahelp

Annie E
Skrev om Mediahelp AB

Bra uppföljning med bra råd om hur vi ska gå vidare i vår annonsering.

Lisbeth S
Skrev om Mediahelp AB

Mediahelp ger vårt företag en helhets syn på vår marknadsföring. Det följer upp och förbättrar år från år.

Jonas S
Skrev om Mediahelp AB

Snabba, flexibla och hjälpsamma!

Per S
Skrev om Mediahelp AB

Varit kund hos Mediahelp i flera år och är nöjd med deras arbete.

John G
Skrev om Mediahelp AB

Det har varit ett bra sätt på att kunna slippa olika försäljare av reklam

Magnus H
Skrev om Mediahelp AB

Hjälp med media placering. Mycket bra bemötande.

Lotta T
Skrev om Mediahelp AB

Vi får alltid utmärkt och snabb hjälp och service av Mediahelp. Så skönt att kunna skicka försäljare vidare till Mediahelp. Även bra hjälp med hemsidan. Enkel och bra uppföljning.

Min bil
Skrev om Mediahelp AB

Mediahelp är snabba, lyhörda och flexibla samt hjälper oss med vår synbarhet. Tack vare dem har vi förbättrat våra resultat och får god hjälp med att lägga vår annonsering på rätt saker. Rekommenderas starkt!

Susanne D
Skrev om Mediahelp AB

Vi har fått hjälp med gå igenom vår annonsering och rensat i den djungeln.

Henrik B
Skrev om Mediahelp AB

Hjälp med media, hemsida o marknadsföring.

Fia H
Skrev om Mediahelp AB

Otroligt hjälpsamma och fått mitt varumärke att finnas på fler ställen än jag trodde var möjligt. Mycket, mycket nöjd och har satt ihop dom med andra företag än mitt eget.

Liselotte H
Skrev om Mediahelp AB

Hemsida o Facebook Hjälp med upplägg och textval Hjälp med namngivning av hemsida

Åsa N
Skrev om Mediahelp AB

Väldigt trevlig och kunnig personal. Vi har fått väldigt mycket hjälp med bluff-fakturor. Och påstridga försäljare hänvisar vi vidare till Mediahelp, så tar de hand om dom. De hjälper oss med vad man ska satsa på för annonser och vilka som inte är värda att betala för och uppföljning 1 gång per år. Vi är väldigt nöjda!

Leif W
Skrev om Mediahelp AB

Vi har samarbetat med Mediahelp sen 4-5 år tillbaka, vi tycker samarbetet fungerar mycket bra, dom kommer med rekommedationer och analyser, som vi sedan kan ha som besluts underlag för hur vi ska sköta vår exponering i media. Dom hjälper också till och förhandlar fram avtal och priser på medier där vi vill synas.

Mikael J
Skrev om Mediahelp AB

känner att dom verkligen vill hitta en bra lösning för oss och inte "bara" en maximal lösning för dom - leder till att dom får en trogen kund som rekommenderar dom till andra

Hanna S
Skrev om Mediahelp AB

Jag har jobbat med mediahelp länge! De har alltid varit superbra! Mediahelp har hjälpt mig med både hemsida, google adwords och annonssäljare. Det är suveränt att alltid bara kunna hänvisa säljare vidare till dem:-)

Margareta W
Skrev om Mediahelp AB

Bra bemötande och bra information

Sven D
Skrev om Mediahelp AB

Hjälpen vi betalar för är att slippa reklam och katalogsäljare samt få hjälp med att utforma synbarhet på nätet m.m. Vad vi förstår har det fungerat väldigt bra.

Pär L
Skrev om Mediahelp AB

Mediahelp har hjälpt oss att ta ett helhetsgrepp om vår marknadsföring

Anna D
Skrev om Mediahelp AB

Alltid lätt att kontakta, snabb respons. trevligt bemötande. Känns tryggt att betala för denna tjänst och vi har bättre kontroll på utgifter.

Cecilia K
Skrev om Mediahelp AB

Sakkunniga och positiva medarbetare som det är lätt att komma i kontakt med. De förklarar och svarar gärna på frågor. Vi har fått hjälp med internetannonsering. Arbetet med att göra en ny hemsida pågår.

Malin M
Skrev om Mediahelp AB

Mediahelp har de senaste åren hjälpt oss med hemsida och marknadsföring på nätet. De har alltid ett trevligt bemötande och vi får den hjälp vi behöver på ett snabbt och smidigt sätt.

Robert Å
Skrev om Mediahelp AB

Företaget verkade från början ostukturerat, men med åren har det fungerat bättre och bättre. Vi får hjälp med annonsering och marknadsföring. Samarbetet fungerar bra på alla sätt.

L-o Frippe J
Skrev om Mediahelp AB

Bra bemötande och kreativa förslag för att möta upp mitt behov. Känner ett bra engagemang vid samtalen.

Per E
Skrev om Mediahelp AB

Från början var man väl lite skeptisk.Men det har varit det bästa jag gjort att anlita Mediahelp.Dom har avlastat mig från alla som ringer och vill ha annonser,Dom har designat våran hemsida,Dom lägger upp all våran annonsering på weben med google,facebok och allt där.Superbra killar alltid tillgängliga.

Mia H
Skrev om Mediahelp AB

Otroligt nöjd med vårt samarbete med Mediahelp. Vi har alltid fått ett bra bemötande och de är väldigt duktiga på det de gör. Rekommenderas !

Silverstadens trafikskola

Kunnig, professionell och oerhört trevlig personal. Vi tjänar mycket på deras tjänster. Rekommenderas varmt! /Aurora Lundqvist Silverstadens trafikskola

Jonas L
Skrev om Mediahelp AB

Mediahelp sköter sedan flera år tillbaka våra kontakter med Eniro, Hitta.se och Google och har utarbetat en strategi för hur vårt företag ska synas på Internet. Vi är mycket nöjda med den hjälp och det bemötande vi fått från Mediahelps kunniga och tillmötesgående personal.

Per J
Skrev om Mediahelp AB

Det är inget komplicerat företag att samarbeta med . Bra rådgivning och snabba svar på frågor man ställer .

Ingrid H
Skrev om Mediahelp AB

Jag som ansvarig på Friskis&Svettis är mycket nöjd med vårt samarbete med Mediahelp, allt från bemötande, uppföljning och framför att slippa all kontakt med annonsförsäljare. Jag rekommenderar i högsta grad detta företag.

Caisa S
Skrev om Mediahelp AB

Snabbt och trevligt bemötande. Mediahelp har optimerat vår marknadsförings budget och hjälpt oss genom Googledjungeln.