Medins Måleri

Medins Måleri

Ring 070-747 06 39 www.medinsmaleri.se

Välkommen till Medins Måleri! Letar du efter en bra målerifirma i Västerås med omnejd. Vi på Medins Måleri vet vad kvalitet och servicekänsla innebär. Detta bevisar vi gång på gång genom nöjda kunder som återkommer när det är dags för renovering, fasadmålning, tapetsering etc. Tjänster: Måleri, tapetsering, fasadtvätt, fasadmålning,...

10 omdömen om Medins Måleri

Ing-britt S
Skrev om Medins Måleri

Tycker det var ett personligt bemötande. De förväntningar jag hade blev infriade och bra utförda. Utmärkt.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Lisa S

Professionellt och snabbt utfört

Robert B
Skrev om Medins Måleri

Snabb återkoppling och väl utfört arbete i ett vardagsrum och i ett kontorsrum. Krister är en trevlig och kompetent målare som man snabbt får förtroende för.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Marie T
Skrev om Medins Måleri

Ett trevligt bemötande Saklig information om beställt uppdrag Bra genomgång av offerten Kändes tryggt att lämna nyckel till lägenhet Öppenhet och accepterande för extra utföranden Välgjort och snyggt utfört måleriarbete Mycket nöjd och kommer att anlitas dör kommande uppdrag Kan varmt rekommenderas

Lars A
Skrev om Medins Måleri

delvis målning av fasaden.utfördes mycket noggrant och perfekt resultat.Vissa panel er och fönsterlister byttes trots att detta ej var med i upphandlingen. Utan extra kostnad..Mycket trevligt bemötande från företaget. Resultat bättre än förväntat. Mycket bra kontakt med företaget under hela processen.Om jag skall ha mera hjälp med målning i framtiden så finns bara ett företag för mig nämligen Medins måleri.Rekomenderas till 100%.

Svar från Medins Måleri

Tack Lars för det fina omdömet. Det roligt att kunna göra det lilla extra för trevliga kunder.

Anders J
Skrev om Medins Måleri

Byte av fasadfärg. Riktigt hjälpsam när det kom till att hitta rätt nyans. Tydlig kommunikation vad som skulle göras i offerten. Supernöjda med slutresultatet!

Aravindh V
Skrev om Medins Måleri

Krister Medin målade mitt kök och vardagsrum. Jag blev jättenöjd med hans jobb.

Bertil O
Skrev om Medins Måleri

Helt nöjd med det utförda arbete och det slutliga Resultatet. Kan gärna rekommendera Medins måleri.

Michael H
Skrev om Medins Måleri

Krister är otroligt proffsig och kunnig och vet verkligen vad han håller på med inom sitt yrke, rekommenderas!

Per-erik C
Skrev om Medins Måleri

Målning och tapetsering. Krister är trevlig, ödmjuk och punktlig. Då jag hört från andra att Krister var en utmärkt yrkesman så var det mitt val att kontakta Medins Måleri. Punktlig, snabb, proffsig och effektiv. Lyssnar och åtgärdar ev. ändringar under arbets gång. (Obs. inga fel utan mer önskning från kunden).