Medins Måleri

Medins Måleri

Välkommen till Medins Måleri!

Letar du efter en bra målerifirma i Västerås med omnejd. Vi på Medins Måleri vet vad kvalitet och servicekänsla innebär. Detta bevisar vi gång på gång genom nöjda kunder som återkommer när det är dags för renovering, fasadmålning, tapetsering etc.

Tjänster: Måleri, tapetsering, fasadtvätt, fasadmålning, reparationsmåleri.

Vårt motto är väl utfört arbete, transparens och nöjda kunder. Vi riktar oss till dig oavsett om du är ett byggföretag som behöver hjälp med måleri, privat fastighetsägare, bostadsrättsförening, kommun, enskild villaägare eller lägenhetsinnehavare. Varmt välkommen att ta hjälp av oss på Medins Måleri!

Läs vad 6 kunder tycker om Medins Måleri 2

2020-11-15
    delvis målning av fasaden.utfördes mycket noggrant och perfekt resultat.Vissa panel er och fönsterlister byttes trots att detta ej var med i upphandlingen. Utan extra kostnad..Mycket trevligt bemötande från företaget. Resultat bättre än förväntat. Mycket bra kontakt med företaget under hela processen.Om jag skall ha mera hjälp med målning i framtiden så finns bara ett företag för mig nämligen Medins måleri.Rekomenderas till 100%.
    Tack Lars för det fina omdömet. Det roligt att kunna göra det lilla extra för trevliga kunder. Medins Måleri
    2020-09-18
    Byte av fasadfärg.
    Riktigt hjälpsam när det kom till att hitta rätt nyans.
    Tydlig kommunikation vad som skulle göras i offerten.
    Supernöjda med slutresultatet!
  • Aravindh V
    skrev om Medins Måleri
    2020-07-26
    Krister Medin målade mitt kök och vardagsrum. Jag blev jättenöjd med hans jobb.
    2020-07-15
    Helt nöjd med det utförda arbete och det slutliga
    Resultatet.
    Kan gärna rekommendera Medins måleri.
  • Michael H
    skrev om Medins Måleri
    2020-06-30
    Krister är otroligt proffsig och kunnig och vet verkligen vad han håller på med inom sitt yrke, rekommenderas!
    2020-02-04
    Målning och tapetsering.

Krister är trevlig, ödmjuk och punktlig.

Då jag hört från andra att Krister var en utmärkt yrkesman så var det mitt val att kontakta Medins Måleri.

Punktlig, snabb, proffsig och effektiv.
    Lyssnar och åtgärdar ev. ändringar under arbets gång. (Obs. inga fel utan mer önskning från kunden).