MEGAWEBB

MEGAWEBB

Ring 0105-22 00 20 megawebb.se

Välkommen till Megawebb! Vinn nya kunder och öka din försäljning med en snygg hemsida från Megawebb. Få en bättre hemsida till lägre pris. Vi levererar snygga och stilrena hemsidor till riktigt bra priser. Våra experter här på Megawebb har erfarenhet av hundratals projekt och vet hur en snygg hemsida med tillhörande webbshop...

45 omdömen om MEGAWEBB

Jacob H
Skrev om MEGAWEBB

Arbetat tätt med Megawebb och deras dotterbolag och har inte upplevt något annat än 100% professionalism. Kan starkt rekommendera denna byrå till andra bolag som går i tankar på att skaffa ny hemsida, arbeta med SEO etc.

Ammar D
Skrev om MEGAWEBB

Hej, Mycket bra och professionell webbyrå med hög service som förstår och lyssnar på kundens behov för att hitta en bra lösning. Vi har jobbat med Megawebb i flera år och är väldigt nöjda! Varmt rekommenderat!! Mvh, Eco Cars Clean

Markel E
Skrev om MEGAWEBB

Jöttttttttbra snabba smidiga och duktiga

Monir J
Skrev om MEGAWEBB

Köpte en hemsida genom megawebb. Otroligt proffsionella, lyhörda, kreativa, öppna & snabba. Min upplevelse 10/10!

Nadia S
Skrev om MEGAWEBB

Köpte webbsida. Kvinnan som hjälpte mig var lyhörd, duktig, tålmodig.

Mikael U
Skrev om MEGAWEBB

Vi beställde en hemsida för e-handel. Ett proffsigt bemötande där man var lyhörd på våra önskemål och tog fram en layout precis som vi önskade. Resultat är vi mycket nöjda med. Sidan är även väldigt enkel att administrera själv och om man behöver support så finns den tillgänglig och svarar snabbt. Våra förväntningar vara att snabbt och smidigt ta fram en hemsida för vår e-handel utan för hög kostnad. Detta har vi fått. Vår upplevelse i stort är mycket bra och vi har fått ett proffsigt bemötande hela vägen. Vi kan varmt rekommendera MegaWebb.

Per H
Skrev om MEGAWEBB

Trevligt bemötande, snabb service, proffsigt.

Monica H
Skrev om MEGAWEBB

Uppgradering av program. Snabb service och bra bemötande.

Marcus L
Skrev om MEGAWEBB

Beställde Megawebb's "Mediumpaket" för att få en enklare hemsida till företaget som förklarar hur vår verksamhet fungerar och vart man finner oss. Megawebb skötte detta projekt utmärkt, som kund var det mycket tydligt vad som de stod för och vad som förväntades av oss. Lite mindre problem vid uppstart av sidan men inget nämnvärt, allt löstes under förväntad tidslinje. I sin helhet, mycket nöjd kund :)

Christian H
Skrev om MEGAWEBB

Proffsigt bemötande och bra slutresultat. Rekommenderas.

Claes O

Hemsida och support ! Hälsar Claes

Mikael I
Skrev om MEGAWEBB

Roy med personal är alltid supersnabba med hjälp när vi frågar om detta, skulle alla dagar i veckan rekommendera Megawebb till andra. Med vänlig hälsning, Mikael Ivarsson Paintballfabriken

Cleanhouse I Väst AB

Smidiga och effektiva lösningar . Har varit kund i 2 år nu och är nöjd med alla tjänster. Snabb kommunikation! Rekommenderas !

Helena K
Skrev om MEGAWEBB

Köpte hemsida Medium. Prisvärd produkt som uppfyllde alla förväntningar. Duktiga, kunniga och väldigt effektiva medarbetare med hög servicekänsla. Vi hade ett väldigt bra samarbete och jag kan varmt rekommendera Megawebb.

Magnus L
Skrev om MEGAWEBB

Bra service-nivå och bra slutresultat.

Ari S
Skrev om MEGAWEBB

Megawebb har varit pålitligt byrå med bra kompetens och min kontaktperson Roy har ställt upp på ett föredömligt sätt hela tiden

Frida P
Skrev om MEGAWEBB

Tycker att allt varit toppen bra i utförande och bemötande! Kan varmt rekommendera er

Wilhelm H
Skrev om MEGAWEBB

Flera hemsidor och e-brevtjänster Absolut proffesionellt och tillförlitlig företag med extremt hög serviceanda

Hedvig E
Skrev om MEGAWEBB

Grymt team, snabba på återkoppling. Kundfokus och problemlösning verkar vara deras melodi!

Joakim C
Skrev om MEGAWEBB

Grymt snabb produktion av vår nya webbplats, supporten levererar alltid inom väldigt kort. Rekommenderas!

Kent S
Skrev om MEGAWEBB

Hemsida med tillhörande e-post. Bra struktur. Snabba och duktiga. Trevligt bemötande.

Filuni
Skrev om MEGAWEBB

Företaget gjorde vår hemsida. Vi hade bra kontakt hela vägen och är nöjda med resultatet.

Jennicke A
Skrev om MEGAWEBB

Otroligt hjälpsamma och snabba är super nöjd med mitt val av hemside leverantör. Tack Megawebb

Kent S
Skrev om MEGAWEBB

Utmärkt service, bra tillgänglighet och snabb service.

Jessica L
Skrev om MEGAWEBB

Jag har en hemsida hos dem och skulle utöka med en. Fått hjälp med att utforma denna samtidigt som båda sidorna skulle vara kopplade tillvarandra och ändå vara separata. Har jag dröjt så ha de hört av sig och frågat hur det går så allt har fungerat fint. Behöver jag hjälp så är de bara ett telefonsamtal bort. Kanon

Maud A
Skrev om MEGAWEBB

Köpte en uppdatering av min hemsida, väldigt nöjd.

Mats R
Skrev om MEGAWEBB

Jag ville flytta min blogg från en gratisportal till en egen domän som jag fick utmärkt hjälp med av Megawebb. Samarbetet fungerade perfekt från första kontakt med bollande av idéer till färdig webbsida. Mina förväntningar var höga eftersom jag köpt liknande tjänst tidigare och med den erfarenheten visste jag att Megawebbs medarbetare är seriösa och vill leverera en snygg och proffsig hemsida efter mina önskemål. Med Megawebb är det enkelt att jobba med och är lyhörda för mima önskemål och idéer, samtidigt bollar dom tillbaka...

Hamid D
Skrev om MEGAWEBB

Dem är verkligen bra och ta händ om kunden och lyssna på vad kunden vill och vad behöver , de är hjälpsamt och man kan når de när man vill . de har bra tålamod och ger bra servis till kunden . jag var mycket Nöjd från förste hemsidan därför vi har bestäld andra hemsidan hos de. Vi rekommendera de till våran bekanter och kompisar som vill startar nya hemsidan .

Linda E
Skrev om MEGAWEBB

Bra och trevligt bemötande. Snabb hjälp.

Rozze B
Skrev om MEGAWEBB

Hög servicenivå och leverans innan överenskommet datum. Tack!

Daniel A
Skrev om MEGAWEBB

Jag fick hjälp med min hemsida. Bäst på alla sätt och vis!

ANZHELIKA L
Skrev om MEGAWEBB

Verkligen nöjd med utförda tjänster och bemötande! Rekommenderas varmt!

Lena V
Skrev om MEGAWEBB

efterfrågade filter till vår infomejl. Alltid lika trevligt bemötande

Daniela H
Skrev om MEGAWEBB

Ett fantastiskt företag som sköter allt med vår hemsida. De har även byggt hemsidan från grunden. Snabba svar så fort det behövs ändras något på hemsidan. Vår kontakt på Megawebb är Roy. Vi har varit hos kund hos dem i över tre år.

Emma B
Skrev om MEGAWEBB

Proffsiga, snabba och tålmodiga :-)

HELENA N
Skrev om MEGAWEBB

Servicevänliga och lätt tillgänglig. Både på mejl och telefon.

Robert R
Skrev om MEGAWEBB

Trevligt bemötande och snabb service

Mats O

Webbsida. Snabbt, proffsigt,kunniga👍

Gunnar B
Skrev om MEGAWEBB

Megawebb har i samarbete med mig skapat en hemsida för en mängd bilder som allmänheten ska kunna titta på. För tydlighetens skull så är det Megawebb som skapat hemsidan men jag och Megawebb har kontinuerligt haft en dialog för att jag som kund ska bli nöjd. Jag har blivit bemött på ett mycket positivt sätt och Megawebb har under hela processen varit lyhörda och tålmodiga inför mina önskemål och ändringar. De är alltid tillgängliga för mina synpunkter och supporten har man mycket god nytta av. Programmet som jag använder...

Wilhelm H

Hemsida och marknadsföring 100% nöjd på allt

Mattias S
Skrev om MEGAWEBB

Jag har använt Megawebb som leverantör för min hemsida. Utan att överdriva tycker jag dom är precis så som man vill att ett bolag man använder i detta fallet för sin hemsida ska vara. Jag får alltid snabb hjälp och riktiga svar dvs exakt hjälp med det jag vill ha svar på. Hemsidan är riktigt snygg och till ett bra pris. De tar sig alltid tid när man vill ha hjälp och det går snabbt dvs de vet vad man talar om och kan fort se vilka behov man har och vad som passar bäst utifrån just detta.

Ramon T
Skrev om MEGAWEBB

Med hög service och kompetens har Megawebb alltid levererat de förväntningar vi har haft. Stor förståelse samt förmåga att förverkliga visioner. Mycket serviceinriktade!

Frida P
Skrev om MEGAWEBB

Fick ett väldigt proffsigt och fint intryck av MegaWebb. Kommer definitivt rekommendera er till mina bekanta

Erik L
Skrev om MEGAWEBB

Fantastiskt bemötande och service. Vi är jättenöjda med resultatet och ser fram emot framtida samarbeten.

Tomas E
Skrev om MEGAWEBB

Mycket proffsiga och trevliga, alltid bra service och kvalitet genom hela ledet från kundkontakt till färdig produkt.