MEGAWEBB

Erik Dahlbergsgatan 9, 411 26 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Megawebb!

Vinn nya kunder och öka din försäljning med en snygg hemsida från Megawebb. Få en bättre hemsida till lägre pris. Vi levererar snygga och stilrena hemsidor till riktigt bra priser. Våra experter här på Megawebb har erfarenhet av hundratals projekt och vet hur en snygg hemsida med tillhörande webbshop ska se ut. Vi hjälper dig även att starta e-handel där vi arbetar fram en lösning som ni sedan kan underhålla på egen hand.

Hemsida Small: 3995:-
Hemsida Medium: 5995:-
Hemsida Large: 8995:-

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller besök vår hemsida för att kolla hur resultatet av våra tidigare uppdrag blev.

Läs vad 24 kunder tycker om MEGAWEBB

• 2020-03-16

Filuni skrev om MEGAWEBB
    Företaget gjorde vår hemsida. Vi hade bra kontakt hela vägen och är nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-03-15

Jennicke A skrev om MEGAWEBB
    Otroligt hjälpsamma och snabba är super nöjd med mitt val av hemside leverantör.
    Tack Megawebb Läs mer
  • 2020-02-10

Kent S skrev om MEGAWEBB
    Utmärkt service, bra tillgänglighet och snabb service. Läs mer
  • 2020-02-07

Jessica L skrev om MEGAWEBB
    Jag har en hemsida hos dem och skulle utöka med en. Fått hjälp med att utforma denna samtidigt som båda sidorna skulle vara kopplade tillvarandra och ändå vara separata.
    Har jag dröjt så ha de hört av sig och frågat hur det går så allt har fungerat fint.
    Behöver jag hjälp så är de bara ett telefonsamtal bort.
    Kanon Läs mer
  • 2020-01-12

Maud A skrev om MEGAWEBB
    Köpte en uppdatering av min hemsida, väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-12-28

Mats R skrev om MEGAWEBB
    Jag ville flytta min blogg från en gratisportal till en egen domän som jag fick utmärkt hjälp med av Megawebb. Samarbetet fungerade perfekt från första kontakt med bollande av idéer till färdig webbsida. Mina förväntningar var höga eftersom jag köpt liknande tjänst tidigare och med den erfarenheten visste jag att Megawebbs medarbetare är seriösa och vill leverera en snygg och proffsig hemsida efter mina önskemål. Med Megawebb är det enkelt att jobba med och är lyhörda för mima önskemål och idéer, samtidigt bollar dom tillbaka med sin erfarenhet med förslag på designen av hemsidan. jag rekommenderar varmt Megawebb. Läs mer
  • 2019-12-09

Hamid D skrev om MEGAWEBB
    Dem är verkligen bra och ta händ om kunden och lyssna på vad kunden vill och vad behöver , de är hjälpsamt och man kan når de när man vill . de har bra tålamod och ger bra servis till kunden .

jag var mycket Nöjd från förste hemsidan därför vi har bestäld andra hemsidan hos de. Vi rekommendera de till våran bekanter
    och kompisar som vill startar nya hemsidan . Läs mer

Rozze B skrev om MEGAWEBB
    Hög servicenivå och leverans innan överenskommet datum. Tack! Läs mer
  • 2019-10-23

Daniel A skrev om MEGAWEBB
    Jag fick hjälp med min hemsida. Bäst på alla sätt och vis! Läs mer
  • Angelika L

2019-10-14

Angelika L skrev om MEGAWEBB
    Verkligen nöjd med utförda tjänster och bemötande! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-10

Lena V skrev om MEGAWEBB
    efterfrågade filter till vår infomejl. Alltid lika trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-10-07

Daniela H skrev om MEGAWEBB
    Ett fantastiskt företag som sköter allt med vår hemsida. De har även byggt hemsidan från grunden. Snabba svar så fort det behövs ändras något på hemsidan. Vår kontakt på Megawebb är Roy. Vi har varit hos kund hos dem i över tre år. Läs mer
  • 2019-10-07

Emma B skrev om MEGAWEBB
    Proffsiga, snabba och tålmodiga :-) Läs mer
  • 2019-09-23

HELENA N skrev om MEGAWEBB
    Servicevänliga och lätt tillgänglig. Både på mejl och telefon. Läs mer
  • 2019-09-20

Robert R skrev om MEGAWEBB
    Trevligt bemötande och snabb service Läs mer
  • 2019-09-19

Mats O skrev om MEGAWEBB
    Webbsida.
    Snabbt, proffsigt,kunniga👍 Läs mer
  • Gunnar B

2019-09-18

Gunnar B skrev om MEGAWEBB
    Megawebb har i samarbete med mig skapat en hemsida för en mängd bilder som allmänheten ska kunna titta på. För tydlighetens skull så är det Megawebb som skapat hemsidan men jag och Megawebb har kontinuerligt haft en dialog för att jag som kund ska bli nöjd. Jag har blivit bemött på ett mycket positivt sätt och Megawebb har under hela processen varit lyhörda och tålmodiga inför mina önskemål och ändringar. De är alltid tillgängliga för mina synpunkter och supporten har man mycket god nytta av. Programmet som jag använder för att själv göra ändringar på hemsidan fungerar utmärkt och de instruktioner jag fått av Megawebb har varit tydliga och lätta att förstå. Företaget Megawebb har med råge motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-18

Wilhelm H skrev om MEGAWEBB
    Hemsida och marknadsföring
    100% nöjd på allt Läs mer
  • 2019-09-17

Mattias S skrev om MEGAWEBB
    Jag har använt Megawebb som leverantör för min hemsida. Utan att överdriva tycker jag dom är precis så som man vill att ett bolag man använder i detta fallet för sin hemsida ska vara. Jag får alltid snabb hjälp och riktiga svar dvs exakt hjälp med det jag vill ha svar på. Hemsidan är riktigt snygg och till ett bra pris. De tar sig alltid tid när man vill ha hjälp och det går snabbt dvs de vet vad man talar om och kan fort se vilka behov man har och vad som passar bäst utifrån just detta. Läs mer
  • 2019-09-12

Ramon T skrev om MEGAWEBB
    Med hög service och kompetens har Megawebb alltid levererat de förväntningar vi har haft. Stor förståelse samt förmåga att förverkliga visioner. Mycket serviceinriktade! Läs mer
  • 2019-09-12

Frida P skrev om MEGAWEBB
    Fick ett väldigt proffsigt och fint intryck av MegaWebb. Kommer definitivt rekommendera er till mina bekanta Läs mer
  • 2019-09-11

Erik L skrev om MEGAWEBB
    Fantastiskt bemötande och service. Vi är jättenöjda med resultatet och ser fram emot framtida samarbeten. Läs mer
  • 2019-09-10

Tomas E skrev om MEGAWEBB
    Mycket proffsiga och trevliga, alltid bra service och kvalitet genom hela ledet från kundkontakt till färdig produkt. Läs mer

Erik Dahlbergsgatan 9, 411 26 Göteborg