Alla kategorier Reservdelar Dalarna Borlänge Mekonomen Borlänge

Nygårdsvägen 13, 781 70 Borlänge — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mekonomen Borlänge

• Roger
    Roger skrev om Mekonomen Borlänge
    Nonchalant och otrevligt bemötande. Ingen servicekänsla, dåligt jämfört med många andra Mekonomen butiker. :(
  • Frank A
    Frank A skrev om Mekonomen Borlänge
    Har en äldre bil som vi har som andrabil och var nu ute efter att renovera bakbromsarna på denna. Mekonomen har ju haft mycket reklam senaste tiden så jag tänkte kolla även där. Kommer fram till disken, mannen hälsar, jag säger vad jag är ute efter, han ber om registreringsnummer och när han ser vilken bil det är jag har, en Ford -94, vänder han sig snett bakåt mot den andra mannen som sitter och fikar på en stol, och säger att "det är väl här och på nationalmuseum som man har sådana bilar". Vad är det för kommentar? Trodde dom sålde och ville sälja reservdelar till bilar oavsett vilket årtionde bilarna är ifrån. Jag kände mig illa behandlad och kränkt och valde att bara gå därifrån. Tror inte man vinner kunder på en sådan attityd, i alla fall inte mig eller dom i min omgivning. Jag köpte delarna hos en konkurrent som i alla fall var trevliga.
  • Ahmed H
    Ahmed H skrev om Mekonomen Borlänge
    Totalt uselt! Stressig och snurrig äldre gubbe som pratade i mobil samtidigt som han försökte hjälpa mig med delar. Dålig service då det privata samtalet verkade viktigare än mig. Göra reklam kan dom men inte utbilda personal. Jag åker inte dit igen och kan inte rekommendera stället.

Nygårdsvägen 13, 781 70 Borlänge