Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Mekonomen Majorna

Mekonomen Majorna

Bruksgatan 16, 414 51 Göteborg — Visa karta

Välkomna till Mekonomen Majorna. Våra kompetenta mekaniker hjälper er gärna. Vi har det senaste inom IT och teknik.

Läs vad 8 kunder tycker om Mekonomen Majorna

• Oscar S
    Oscar S skrev om Mekonomen Majorna
    Stannade till för att kolla vad det var för fel på bilen, Check Engine-lampan hade tänts. På andra verkstäder brukar detta ofta bjudas på eller kosta MAX 200, därför frågar jag inte innan vad det skulle kosta. Stort misstag. De kopplar in dosan i bilen och kollar felkoden, tar totalt ca 4 minuter. För detta får jag betala 600 kr. Ren stöld anser jag, plus att personalen är otrevlig. Kommer aldrig sätta min fot här igen! Rekommenderar ingen annan att åka hit men om man skulle vara tvungen så glöm inte fråga innan vad det kostar, annars blir du blåst! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Mekonomen Majorna
    Hade bokat tid via Mekonomens hemsida. När jag kommer dit finns inte tiden och Nino i kassan blir förbannad på mig för att jag tror att jag bokat en tid, försöker visa bokningsbekräftelsen men han är inte intresserad av att se den.
    Sämsta och otrevligaste bemötande jag fått under väldigt lång tid. Välj annan verkstad! Läs mer
  • Ola R
    Ola R skrev om Mekonomen Majorna
    Mekonomen Majorna har alltid löst mina bilproblem på ett seriöst sätt och med ett vänligt bemötande Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Mekonomen Majorna
    Snabb tid, snabb service och ett bra resultat
    Dessutom, inte minst, ett bra bemötande
    Hälsning Birgitta Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Mekonomen Majorna
    Alltid snabb och bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Anna Karin B
    Anna Karin B skrev om Mekonomen Majorna
    Rekommenderar med nöje.
    Mycket ärliga och håller tider som utlovats. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Mekonomen Majorna
    Mycket god service, familjär stämning och skickliga , förtroendeingivande mekaniker. Läs mer
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Mekonomen Majorna
    Snabb service när vi svängde förbi utan bokad tid. En timma senare var punkteringen åtgärdad! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Göteborg:

Britt T Britt T tycker:
“Min bil gick sönder när vi anl...” Läs mer

Bultgatan 34, 44240, Kungälv