Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Metropol Auktioner

Metropol Auktioner

Sveavägen 116, 113 50 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Metropol Auktioner

• Magnus B
    Magnus B skrev om Metropol Auktioner
    Här slinker jag in emellanåt; som den auktionshermelin jag smickrar mig med att vara. Senast idag; två fåtöljer, Ägget och fyra Svanen. Ägget utropas från 8.000 kr, med 10 dagar kvar till countdown. Jag blir både svag och bräcklig; skörhjärtad och brydd. Ska jag? Men vart ska jag ställe grejerna. Finns det nån med större våning som vill byta med mig?
    Nikke L gillar detta
  • mikaela k
    mikaela k skrev om Metropol Auktioner
    Otroligt underbart att gå runt och titta och alltid lika soännande när det är auktion och något man verkligen vill ha ;)
  • Fredrika D
    Fredrika D skrev om Metropol Auktioner
    Fantastiska saker som säljs till betydligt lägre priser än tex. Bukowskis. Dessutom underbar personal!
  • Ian n
    Ian n skrev om Metropol Auktioner
    Här hittar du allt du kan behöva. De har en bra internetsida där du lägger dina bud och sedan är det bara att kila och hämta det då fått. Priserna slutar ofta på rimliga summor och tjänsten är lätt att använda.
  • Petter E
    Petter E skrev om Metropol Auktioner
    Är du på jakt efter en uppsättning silverbestick eller något trevlig tavla att sätta på din tomma väg? Känner du samtidigt att du saknar tiden att springa runt på stan i jakten efter det perfekta föremålet? Använd dig då av Metropols smidiga internetauktion. Snabbt och enkelt kan du för en billig slant kommer över precis det du letar efter samtidigt som du bara behöver gå utanför dörren först när du ska hämta det du har ropat in på auktionen.

Sveavägen 116, 113 50 Stockholm