Metropol Auktioner

3.7

6 omdömen om Metropol Auktioner

Gabriella Domenica B
Skrev om Metropol Auktioner

Metropol auktioner är köparens marknad där säljaren är den klara förloraren. Här säljer man vara en gång…

Magnus B
Skrev om Metropol Auktioner

Här slinker jag in emellanåt; som den auktionshermelin jag smickrar mig med att vara. Senast idag; två fåtöljer, Ägget och fyra Svanen. Ägget utropas från 8.000 kr, med 10 dagar kvar till countdown. Jag blir både svag och bräcklig; skörhjärtad och brydd. Ska jag? Men vart ska jag ställe grejerna. Finns det nån med större våning som vill byta med mig?

Nikke L gillar detta
mikaela k
Skrev om Metropol Auktioner

Otroligt underbart att gå runt och titta och alltid lika soännande när det är auktion och något man verkligen vill ha ;)

Fredrika D
Skrev om Metropol Auktioner

Fantastiska saker som säljs till betydligt lägre priser än tex. Bukowskis. Dessutom underbar personal!

Ian n
Skrev om Metropol Auktioner

Här hittar du allt du kan behöva. De har en bra internetsida där du lägger dina bud och sedan är det bara att kila och hämta det då fått. Priserna slutar ofta på rimliga summor och tjänsten är lätt att använda.

Petter E
Skrev om Metropol Auktioner

Är du på jakt efter en uppsättning silverbestick eller något trevlig tavla att sätta på din tomma väg? Känner du samtidigt att du saknar tiden att springa runt på stan i jakten efter det perfekta föremålet? Använd dig då av Metropols smidiga internetauktion. Snabbt och enkelt kan du för en billig slant kommer över precis det du letar efter samtidigt som du bara behöver gå utanför dörren först när du ska hämta det du har ropat in på auktionen.