Mf Kök Och Badrum

Ring 0793-04 25 94 mfbadrum.se

5 omdömen om Mf Kök Och Badrum

Mary J
Skrev om Mf Kök Och Badrum

Vi har anlitat Mf kök & badrum upprepande tillfällen och är otroligt nöjda. Proffsigt, flexibelt och alltid lika tillmötesgående - Mirek är fantastisk! De anställda har en bred yrkeskunskap inom byggnationer för såväl kök, badrum och övriga utrymmen i ett hem. Vi rekommenderar varmt företaget till andra.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

William John Fraser G
Skrev om Mf Kök Och Badrum

Mf kök håller budget och tider och utför ett mycket professionellt arbete. Vi har varit mycket nöjda med allt som utförts och kan varmt rekommendera företaget för egentligen alla nybyggnationer/renoveringar i hemmet m.m. Mirek (bolagets ägare) är mån om relationen till kunden och gör alltid det där lilla extra för att göra kunden mer än nöjd - ovanligt i branschen.

Emil B
Skrev om Mf Kök Och Badrum

Renovering av badrum / dusch från grunden. Mycket professionellt utfört, med en finish på exceptionell detaljnivå. Hela projektet genomfördes mycket professionellt med start och slut på utsatt tid, och med omtanke om de boende under projektet. Resultatet infriade redan högt ställda förväntningar, med en detaljfinish på högsta nivå. Bra diskussioner igenom design, produktval och genomförandet i och kring badrum. Ingen detalj lämnades åt slumpen. Hela projektet avslutades med full dokumentation utan dröjsmål och till överenskommet...

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Evert Henry Torsten J
Skrev om Mf Kök Och Badrum

MF Kök och Badrum infriade alla förväntningar på proffsighet vid helrenovering av vårt badrum. Ett mycket trevligt bemötande och engagemang under hela projektet. Alla tidsramar hölls och inte minst är vi imponerade av slutresultatet, ett hantverk av toppkvalitet. Vi kan varmt rekommendera MF Kök och Badrum! /Evert J.

Henrik J
Skrev om Mf Kök Och Badrum

Nytt badrum. Extremt professionellt bemötande och med kundens bästa för ögonen hela tiden. Överträffade alla förväntningar, både vad gäller slutresultat och själva processen. Aldrig kännt mig så trygg i ett projekt av denna storlek. Många förslag under vägen som både gjort det bättre och billigare. Den långa erfarenheten och yrkesstoltheten märks i varje detalj. Kan varmt rekommenderas!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen