Alla kategorier Sportaffär Skåne Helsingborg Mh Nordic Trade AB

Godsgatan 14, 254 64 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Mh Nordic Trade AB

• Fredrik P
    Fredrik P skrev om Mh Nordic Trade AB
    Köpte en elcykel av dom som gick sönder efter 2 mån.
    Nu har det gått 8månader sedan den pajade och har skickat tillbaka cykeln.
    Dom skulle betala tillbaka mina pengar inom 30 dagar, nu har det gått snart 40 dagar och har ringt dom ett antal gånger, fortfarande inga pengar.
    Så vad ni än gör handla inte från dom!!!!
  • Annsofie L
    Annsofie L skrev om Mh Nordic Trade AB
    Köpte en moped förra året som hål i ca 1,5 månad innan den började gå ojämt och tillslut vägrade starta. Tydligen var det någon slang som lossnat. Efter att jag fixade det gick den i ca 1 månad till, men var lite krånglig att starta. En dag när jag precis tankat så dog bensinmätaren. En dryg timme senare dog hela mopeden och vägrade starta. Tog kontakt med företaget som kanske kunde stå för reparationskostnader, men då skulle jag stå för kostanden först och sen kanske de skulle ersätta mig. Till slut så svarade de inte ens på telefon.

Leveransen av mopeden var för övrigt ett skämt det med, det som skulle vara"lättare montering" var som ett plockepinn och det fanns ingen manual på hur man skulle gå till väga över huvud taget. Det var väldigt underhållande att stå där med ett gäng delar som du inte har en aning om vart eller hur de ska sitta.

Köp ingen moped av märket Marcello Classic och defenitivt inte från detta oseriösa företag.
  • Dorl C
    Dorl C skrev om Mh Nordic Trade AB
    Köpte precis som Camilla E en moped för runt 7 tusen.

Monteringen gick rätt smärtfritt, lite svårt med framkåpan och manualen var anpassad till flera modeller. Stälde en fråga och fick snabbt svar, mycket nöjd.
  • camilla e
    camilla e skrev om Mh Nordic Trade AB
    Köpte en moped från motorhandel för 7,5K endast för att det stod att den fanns i lager. Vi väntade i 1-4 dagar som är deras leverans tid är men fick inget svar. Jag ringde och frågade vart våran beställning hade tagit vägen men det visade sig att den inte fanns i lager och dom inte hade uppdaterat sidan. Efter 3 veckors väntan fick vi våran leverans! Men när vi monterade ihop den såg vi att den hade rost, repor på kåporna, skuren ca 1 cm i sadeln och ingen klocka som var integerad och som utlovades på bilder och text på hemsidan. Handlar ALDRIG mer där igen !
  • Johan A
    Johan A skrev om Mh Nordic Trade AB
    Jag har köpt en ATV 70cc av dom. Vilket skit den startar inte och dom vägrar ta tillbaka den för reparation. Jag ska försöka med konsumentverket.
  • Erik H
    Erik H skrev om Mh Nordic Trade AB
    Jag köpte precis en Marcello Sprint hos dom i fredags. Den nya klass två moppen. Dom ger extremt bra servic, jag fick testa den innan jag kpte den och dom berättade garantin och vad den gäller. Jag rekomenderar starkt detta företag!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Mh Nordic Trade AB
    Jag har köpt en scooter av detta företag. Är mycket nöjd med den service jag fått och bra priser. Dom hjälpte till att leverera scooter samt testa den innan köp.
    Kan rekommendera att köpa en scooter av detta företag. Svarar alltid på mail eller i telefon.
  • Ove P
    Ove P skrev om Mh Nordic Trade AB
    Jag håller med föregående skribenter.
    Själv beställde jag en stötdämpare som det sades var nedsatt pris på pga att det var en utgående produkt.
    När jag fick hem stötdämparen visade det sig att den bara hade en fjädrande funktion. Jag misstänkte att dämparen kanske behövde luftas på nått vis så jag ringde om bad om råd. Dom visste inte riktigt funktionen på den vara dom sålt och sa att man inte kunde förvänta sig en väl fungerande stötdämpare för det pris jag betalat.
    Helt värdelöst med andra ord.
    Vill man ha en stötdämpare som inte fungerar kan man ju ha kvar den gamla istället för att köpa en ny som inte heller fungerar.
    Om du råkar ut för dom gör det du kan för att jävlas med dom.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Mh Nordic Trade AB
    Alltså hur kan ett sånt här företag få existera? Borde inte polisen eller myndigheterna stänga för dom?
    Har själv blivit kraftigt lurad. Varning varning. När ni har betalt står ni där med det värsta skrot ni kan tänka er och det finns inget som heter garanti för motorhandeln att tala om.
    Dom sa att det var runt hörnet garanti och skrattade. Dom sa att det fattar du väl att för dom här pengarna får ni vad ni betalar för...Varna alla ni känner för motorhandeln i Helsingborg. Synd om dom ska få lura fler.
  • Johan G
    Johan G skrev om Mh Nordic Trade AB
    Hej

Jag håller med att detta företag är helt oseriöst. Vid kontroll finns det massor av blåsta kunder. Se på www.sporthoj.se så förstår ni att man skall akta sig!!
  • Arne P
    Arne P skrev om Mh Nordic Trade AB
    VARNING VARNING
    Fick det jag förskottsbetalat efter 6 veckor, först efter polisanmälan!!!!
    Detta företag vill jag varna för. Mycket låg kvalitet

Godsgatan 14, 254 64 Helsingborg