Miba Learning And Education AB

3.2

11 omdömen om Miba Learning And Education AB

Linda
Skrev om Miba Learning And Education AB

Bra bemötande, lyssnande personal, helt enkelt kanon. Fina lokaler, spännande upplevelser och en verksamhet som bara blir bättre och bättre. Föräldrar får göra sig hörda och man ser över o tar till sig, är jag orolig så tar man min oro på största allvar. Jag kan bara säga att Pilbågen e BÄST ! Mat från grunden är också ett stort plus, schema lagd gympa för barnen är mycket bra o nyttigt. Det är så lugnt och harmoniskt når man lämnar och hämtar, ett toppen dagis helt enkelt.

Minna
Skrev om Miba Learning And Education AB

Jag är också jätte nöjd. Personal och ledning är alldeles underbara, mitt barn älskar att gå dit. Oerhört trevligt bemötande, och man får hem en nöjd kille som haft roligt och upplevt saker hela dagen. Rekommenderar varmt denna förskola.

Mats .
Skrev om Miba Learning And Education AB

Kan bara säga att det är ett super dagis, jag kommer att rek. det till alla jag känner. Lugna små barngrupper, fin o bra personal, underbara lokaler, tja dom har allt som jag o min fru tycker att ett dagis skall ha. Jag säger bara - Bilda er alltid en egen uppfattning, så gör VUXNA människor !

Minna och 2 andra gillar detta
A
Skrev om Miba Learning And Education AB

Jag håller verkligen inte med. Ni måste kanske se över er själva. Som man bemöter andra, så blir man själv bemött. Tänkvärda ord för er. Ett fantastiskt dagis med både kompetent och utbildad personal, som det alltid varit. Min tilltänkta kommer jag också att sätta där.

Minna och 2 andra gillar detta
Anna
Skrev om Miba Learning And Education AB

Under all kritik! Rekommenderas VERKLIGEN INTE! Det är endast pengarna som räknas!

Christel H
Skrev om Miba Learning And Education AB

Gillar du stora höjljudda barngrupper som förvaras av alltför få utbildade personer? Gillar du att man lovar runt och håller tunt? Gillar du företag som håller sig till egen hemmasnickrade lagar och regler? Gillar du att få din privata ekonomi exponerad i kapprummet?Då är detta förskolan för dig! Visst är det klämkäckt att inte behöva lämna schema på arbetstiderna utan kunna lämna barnet på dagis när du själv är hos frissan eller åker några dagar till Lalandia? Visst är det härligt med personliga relationer peronal-föräldrar...

Meandi
Skrev om Miba Learning And Education AB

Jag kan varmt rekommendera detta underbara dagiset, jag trivs och har alltid blivit bemött på ett professionellt sätt. Underbara personer som verkligen älskar barn. Lycka till, vi älskar er. ==== Jag bildar mig en egen upfattning,det gör inte vissa av er som kommer med ihopa diktade saker som ni inte vet ett dugg om. Jag och mitt barn och många med honom trivs med detta underbara dagiset. Ni som inte är nöjda, lämna oss i fred som är nöjda. Vi är så många som trivs med ledning o personal som har vårt fulla förtroende....

Minna och Minna gillar detta
Jenny M
Skrev om Miba Learning And Education AB

Nej, absolut inte rekomendera.Det är fruktansvärt att man stuvar in barn på barn för att tjäna pengar,dem är inte där för barnens skull.Vi har blivit så dåligt bemötta eller inte bemötta alls.Hoppas verkligen att det åt skogen med denna s.k förskola.Falska människor som ljuger och inte står för vad dem sagt.

Markus
Skrev om Miba Learning And Education AB

Det är tragiskt att se när vuxna människor beter sig sämre än de barn de ämnar lämna på dagis. Men men... Vi har haft ett av våra barn på Pilbågens förskola sedan de startade och vi har aldrig någonsin varit så nöjda med ett dagis som med detta. Detta med erfarenhet av kommunala dagis i kommunen och även dagis i andra kommuner. Vi har bara gott att säga och framför allt ser vi hur mycket bra de gör för barnen. Flexibla och mycket duktiga anställda som alltid gör sitt absolut yttersta för att barnen ska ha det så bra...

Minna och 3 andra gillar detta
Maria N
Skrev om Miba Learning And Education AB

Dagis som mest liknar en sekt. Kan inte ta kritik utan ber då barnet/föräldrarna att börja på annat dagis samt slutar att hälsa.

Sara P
Skrev om Miba Learning And Education AB

Riktigt uselt dagis. Många anmälningar, många kommer att lämna detta dagis och de går förmodligen i konkurs.