Alla kategorier Matkasse Stockholms län Stockholm Södermalm Middagsfrid AB

Middagsfrid AB

Sankt Paulsgatan 22B, 118 48 Stockholm — Visa karta

Middagsfrid erbjuder hemleverans av färdigplanerade matkassar med recept, som ger kunderna tid att laga god mat av högsta kvalitet, och samtidigt ett gott samvete.
Antennvägen 14, 13548, TYRESÖ
Matkomfort
Mariana B:
Supersmidigt och gott! Bra sätt att få mina tonåringar att lära sig att börja laga mat och hjälpa till.

Matkasseleverantör nära Middagsfrid AB:

Kungsgatan 54, Stockholm
Beställ din mat direkt på Godsmak.se och välj från ett stort urval av restaurang... Läs mer ›
Emil H:
Smidigt och smart sätt att beställa god mat.

Kungsgatan 84, STOCKHOLM
Anita B:
Trevligt bemötande, snabb hjälp vid akuta ändringar eller frågor

Läs vad 5 kunder tycker om Middagsfrid AB

• Camilla J
    Camilla J skrev om Middagsfrid AB
    Egentligen bra. Gillar recepten och kvalitén på varorna. Ett problem dessa matkassar har, tycker jag, är att de levererar så sent på måndagen. Då tycker jag att det tappar lite sin poäng med kassen, i mina ögon ska den innehålla "veckomaten". Flera varor var dock skadade och det är dels det jag grundar det dåliga betyget på. Det var liksom inget konstigt från deras sida uppfattade jag det som. Sedan tog jag även deras frukostkasse som var under all kritik vad gäller mängd. 1 limpa. Du såg rätt, 1!! För en vecka... här går det åt en om dagen.. Skulle kunna rabbla hur mycket som helst om den där kassen men jag väljer att stanna där.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Middagsfrid AB
    Den lätt bästa matkassetjänsten för oss. Många andra är ok, men råvarukvalitén och inte minst recepten är i en klass för sig. Man längtar till måndagen :)
  • Jeroen W
    Jeroen W skrev om Middagsfrid AB
    Bra råvaror, roliga och varierande recept. Ibland undrar man verkligen hur rätten kommer att smaka, men det blir i 99 fall av 100 mycket gott. Trevlig variation mellan kött, fisk och vegetariskt. Känns också bra att ha en driven och hängiven VD som Kicki Theander som man vet kollar alla ingredienser utan pardon. Bra att kunna ge feedback via twitter till @middagsfrid.
    Nikke L gillar detta
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Middagsfrid AB
    Har haft Middagsfrid i nästan ett år, mycket bra råvaror och bra variation på rätterna. Börjar bli lite less på morotsstavar dock. Rätterna kunde vara lite smakrikare från start, men det går ju att ordna själv med lite extra kryddor.
  • Frida A
    Frida A skrev om Middagsfrid AB
    Fick råvaror som inte höll måttet och dessutom saknades två produkter så jag fick handla ändå. Det var ju tanken att jag skulle slippa det.

Frida A

Sankt Paulsgatan 22B, 118 48 Stockholm