Middagsfrid AB

Middagsfrid AB

Ring 073-728 11 48 www.middagsfrid.se
2.9

Middagsfrid erbjuder hemleverans av färdigplanerade matkassar med recept, som ger kunderna tid att laga god mat av högsta kvalitet, och samtidigt ett gott samvete.

8 omdömen om Middagsfrid AB

Karolina O
Skrev om Middagsfrid AB

Mycket nöjd! Så genomtänkta maträtter. Goda, inspirerande och hälsosamma. Hela familjen nöjd och glad. Extra bra att man kan byta ut rätter. Favoritmatkassen!

Matkomfort
4.5/5 i betyg av 1371 omdömen 4.5 av 1371 omdömen

Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.

MARTINA B
Skrev om Middagsfrid AB

Var nöjd tidigare men har blivit sämre på alla plan som kvalitet och fantasi på recept. Skulle underlätta vardagen men blev tvärtom bara krångligt att pausa och avsluta middagsfrid.

Erik Supafly S
Skrev om Middagsfrid AB

Kör Hello Fresh (eller någon annan) istället. Efter att ha kört Hello Fresh en stund beslöt jag mig för att testa dessa då de hade en "prova på" rabatt. En sak jag regarerade på är att man får bara ett fast val, Hello Fresh har ett stort urval man kan byta runt med om man vill. Efter att ha fått första leveransen så noterade jag att det var en hel del som man vart tvungen att införskaffa utöver kassen, Hello Fresh var "all inclusive", även fast Middagsfrid var dyrare än Hello Fresh. Medans råvarorna var ganska...

Camilla J
Skrev om Middagsfrid AB

Egentligen bra. Gillar recepten och kvalitén på varorna. Ett problem dessa matkassar har, tycker jag, är att de levererar så sent på måndagen. Då tycker jag att det tappar lite sin poäng med kassen, i mina ögon ska den innehålla "veckomaten". Flera varor var dock skadade och det är dels det jag grundar det dåliga betyget på. Det var liksom inget konstigt från deras sida uppfattade jag det som. Sedan tog jag även deras frukostkasse som var under all kritik vad gäller mängd. 1 limpa. Du såg rätt, 1!! För en vecka... här går...

Mattias N
Skrev om Middagsfrid AB

Den lätt bästa matkassetjänsten för oss. Många andra är ok, men råvarukvalitén och inte minst recepten är i en klass för sig. Man längtar till måndagen :)

Jeroen W
Skrev om Middagsfrid AB

Bra råvaror, roliga och varierande recept. Ibland undrar man verkligen hur rätten kommer att smaka, men det blir i 99 fall av 100 mycket gott. Trevlig variation mellan kött, fisk och vegetariskt. Känns också bra att ha en driven och hängiven VD som Kicki Theander som man vet kollar alla ingredienser utan pardon. Bra att kunna ge feedback via twitter till @middagsfrid.

Nikke L gillar detta
Stefan T
Skrev om Middagsfrid AB

Har haft Middagsfrid i nästan ett år, mycket bra råvaror och bra variation på rätterna. Börjar bli lite less på morotsstavar dock. Rätterna kunde vara lite smakrikare från start, men det går ju att ordna själv med lite extra kryddor.

Frida A
Skrev om Middagsfrid AB

Fick råvaror som inte höll måttet och dessutom saknades två produkter så jag fick handla ändå. Det var ju tanken att jag skulle slippa det. Frida A