Läs vad 45 kunder tycker om middagslyx.se 2

• 2021-01-19
    Vi köpte middagslyx för 2 personer och även 2 barnmenyer
    Vi tyckte hela familjen att det var bekvämt och gott.
    Snabbt svar på malet och smidigt att bara åka och hämta efter jobbet.
    Väldigt bra intryck av personal .
    Vi var väldigt nöjda.
  • 2021-01-19
    Skiftande på maten. Förrätt bra, varmrätt var såsen inte god alls, efterrätt hyfsad
  • 2021-01-18
    Köpt både vanlig middagslyx samt nyårsmenyn vid nyårsafton 2020. Mycket nöjd med dessa matupplevelser!
  • 2021-01-18
    Beställde två Middagslyx för två personer var. Kul present att ge bort den ena. Supersmidigt med upphämtning på Retuna där jag också passade på att ta ett varv och slänga skräp på rampen.
  • 2021-01-18
    - Jag köpte två vuxen- och en barnmeny

- Bra bemött

- Maten stämde med mina förväntningar

- God mat
  • 2021-01-18
    Mycket god 3-rätters; där hummersoppan var bäst!
    Enkelt att beställa o ett plus för vegetariskt alternativ!
  • 2021-01-17
    Allt gott, men för lite mat, mer potatis och ris önskas.

• 2021-01-15
    Köpt 3 rätters lyxmiddag med alkoholfritt vinpaket.
    Trevligt bemötande, uppskattat och Gott.
  • 2021-01-15
    Magisk middagskasse och service på en helt ny nivå!
    Omdömet är under granskning
    Gillar verkligen konceptet. Känns lyxigt att få äta så fin mat hemma med lagom mycket eget jobb. Det var enkelt och tydligt förklarat vad som skulle göras.

Smidig beställning och utlämning av maten.
  • 2021-01-15
    Köpte middagslyx. Mina förväntningar var höga. Beskrivningen som följde med var lätt att följa. Portionerna var väl små även för mig som tjej, efter att ätit de tre rätterna var jag inte mätt.

För att i någon mening vara "hämtmat" så blev det väldigt mycket att diska efter middagen.

Vill man äta en god middag hemma och lyxa till det så är detta verkligen ett bra sätt! Jag kan absolut tänka mig att prova detta igen.
    Tack för ditt omdöme! Vi har sett över portionsstorlekarna och från vecka 2 har vi större portioner. Välkommen att prova oss igen!

• 2021-01-15
    Supergod mat!! Roligt att laga klart och lägga upp maten hemma.
  • 2021-01-14
    Tycker att förrätten sådär, varmrätten kött okej men sawoykålen luktade ruttet. Efterrätten God. Bemötande personal okej och trevlig.
    Vi beställde trerättersmiddag.
    Väldigt bra bemötande och vi hade höga förväntningar på maten, men tyvärr uppfyllde de inte våra förväntningar.
    Efterrätten var väldigt god men förrätt och varmrätt var båda smaklösa.
    Köpte nyårslyxen.

Det var lite svårt att fixa förrätten, trycka ut pannacottan och värma upp såsen, som sen stelnade lite av den kalla pannacottan.
    Varmrätten och de andra rätterna gick bra att värma och göra klara för servering. Det var lite mer jobb med maten än vad vi trodde men det var gott. Roligt sätt att laga mat ihop med någon!
  • 2021-01-14
    Bra känsla. Och med rätt uppvärmning blir det lyckat. Även utmärkt med vin rekommendationer.
  • 2021-01-14
    Det var en trevlig upplevelse när man fick göra mycket själv.
  • 2021-01-14
    Fick middagslyx som julgåva av arbetsgivaren.

Enkelt från beställning till mottagande och tillagning enligt beskrivning.

Gott och Lyxigt - Rekommenderas!
    Rekommenderad helgmeny.
    Excellent!
    Höga förväntningar. Med råge infrias.
    En pedagogisk beskrivning av hur man tillagar måltiden. Bra val av ingredienser till säsongen. Utmärkta råvaror.
    Nyårsmeny
    Bra initiativ
    Bra att kunna hämta på flera ställen
    Mycket bra sammansatt meny
    Enkelt att färdigställa
    Vi var mycket nöjda
    Det enda vi kan önska till nästa nyår är även en meny innehållande fisk som varmrätt
    Vi beställde nyårspaket
    Vi är överlag nöjda men:
    Förrätten var inte vad vi hade förväntat oss, lös i konsistens och smaklös .och väldigt liten.
    Varmrätten var toppen
    Osträtten var oxå smaklös och liten mängd.
    Desserten var bäst
    Flera i sällskapet blev inte mätta tyvärr
  • 2021-01-13
    Middagslyx i december, är anställd på banken.
    För oss blev det lite för krångligt med att värma 3 kastruller + något i ugnen samtidigt, det blev stressigt och heller inte så gott som det kanske hade blivit med en "riktig" kock.
  • 2021-01-13
    Jag blev mycket bra bemött, personalen var riktigt trevlig. Beställde Middagslyx v 51 samt Middagslyx Nyår.
    Visste inte vilka förväntningar jag skulle ha v 51 men jag blev glatt överraskad därför beställde jag till nyår också vilket föll mycket bra hos oss, förrätten var väl lite omtvistad men på en 10-gradig skala blir betyget 9.
  • 2021-01-13
    Vi avnjöt nyårsmenyn. Smakerna var över förväntan goda. Tyvärr hade det missats några delar av menyn. Vi var fem personer och det ställde till det. När jag påtalade detta möttes jag av idel vänlighet och kompenserades för detta. Utan detta missöde hade det blivit fem poäng. Kommer även i fortsättningen att beställa middagslyx.
    Nyårslyx 2020.
    Blev besviken då menyn lovade så mycket. Förrätten var väldigt salt och saknade textur för att bryta av pannacottan. Varmrätten fick vi inte kött så att det räckte till alla, kantarellerna smakade härsket och såsen smakade endast buljong.
    Saknade ex. temp på köttet på receptet och bättre uppmärkning på burkarna.
    Desserten var det ända som var riktigt bra.
  • 2021-01-13
    Köpte en middagslyx som var julinspirerad. Inga smaker var juliga. Instruktioner saknades och det var väldigt fjunigt. Exempelvis var efterrätten stor som en femkrona och 2 personer fick dela på 2cl vispad grädde. Förätten gick inte att äta. Varmrätten var potatismos och kött men ingen sås. För den pengen borde det varit ordentligt gjort. Kändes lite amatöraktigt. På plussidan var köttbiten fin.
    Verifierad kundrelation
    Ett enkelt sätt att skapa en fantastisk middag hemma. Enklare och bättre kan det inte bli.
  • 2021-01-12
    Nyårsmeny som kändes lyxigt.

Fick snabb bekräftelse med instruktioner.

Mina förväntningar var att fixa god mat tillsammans med två vänner. Förväntningarna uppfylldes med råge.

Så spännande att frångå den vanliga nyårsmenyn och tillreda denna fantastiska meny som komponerats med smaker jag aldrig skulle kunna hitta på själv. Vi gick All in och hade de föreslagna vinerna till de fyra rätterna.
  • 2021-01-12
    Enkelt och gott utan krångel! Perfekt för en lyxig fredagsmiddag!
    Lätt att "tillaga" , lagom portioner , hade gärna haft mer kryddning
  • 2021-01-12
    Mycket bra komponerat med dryck. Smakerna var otroliga.
  • 2021-01-12
    Vi beställde en tre rätters meny där maten var lite förarbetad. Vi hade bara att steka och värma lite och njuta stort av en fantastisk middag. Förväntningarna var höga och smakerna nådde hela vägen.
    Trevligt bemötande och allt sammantaget gör att vi definitivt kommer beställa fler gånger.
    Tack för ditt omdöme, Kul att ni är nöjda med Middagslyx!

• 2021-01-12
    Enkelt sätt att skaffa sig en god middag i hemmamiljö.
    Hej! Vi tackar för ditt omdöme!

• 2021-01-12
    Verkligen bra komponerad middag.
    Kan verkligen rekommendera detta. Bra tips på vinet till alla rätter.
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att ni är nöjda med Middagslyx.

• 2021-01-12
    Motsvarade inte förväntningarna och ej prisvärt särskilt inte barnportionerna.

Elisabeth
    Hej! Tack för ditt omdöme. Vi tar med oss dina åsikter för att förbättra och utveckla Middagslyx framöver.

• 2021-01-12
    Vi köpte nyårskassen o är mycket nöjda! Goda väl tilltagna smaker, bra och enkel matlagning. Vi är supernöjda!
    skrev om middagslyx.se
    Hej! Tack för erat omdöme , härligt att ni var nöjda med er Nyårsbeställning.

• 2021-01-12
    Jag beställde nyårsmeny lyx för 7 personer. Vi är mycket nöjda med maten, portionerna och de instruktioner som medföljde. Det smakade fantastiskt gott och vi blev mätta allihopa. Smidigt med hämtning och betalning på bistro retuna. Bra att man kunde avbeställa ända fram till 2 dagar före avhämtning. Kan varmt rekomenderas till andra, och det har vi också gjort redan. Mvh carita
    Hej! Tack för fint omdöme, jättekul att ni var nöjda med er nyårsbeställning !

Hög kvalitet Trevligt bemötande Lyxig känsla
    skrev om middagslyx.se
    Tack för ditt omdöme, kul att du var nöjd med Middagslyx.

Nyårsmiddag.
    Bemötandet var trevligt och proffsigt.
    Middagen överträffade förväntningarna.
    Paketeringen av paketet var toppen. Medföljande instruktioner var lätta att följa. Supergoda maträtter.
    Gör gärna om detta.
    Hej ! Vi tackar för ditt omdöme.

• 2021-01-12
    Supertrevlig och kunnig personal!

Jättegod middag för oss vuxna. Att jag inte sätter "Utmärkt" är pga att maten till "barn" inte var så rolig (tacopaj) och att det inte ingick förrätt till barnen. Betalar hellre lite mer per barn, och att de också får en trerätters, lite lyxigare känsla på sin meny.

Gillar det mesta med Valvet!
    Tack för ditt omdöme. Vi tar med oss dina åsikter för att utveckla och förbättra Middagslyx.

• 2021-01-12
    Enkelt, gott och ett roligt sätt att laga lyxmat på. Plus för vinlistan och ett litet minus för att det var väl mycket kött till huvudrätten. Jag hade gärna fått mer av grönsaker och andra tillbehör i stället.
    skrev om middagslyx.se
    Hej! Tack för ditt omdöme och feedback!

• 2021-01-12
    Köpt tre-rätters middag vid tre tillfällen. Oftast mycket bra och något salt i bland. Mycket bra bemötande av personalen!
    Hej Inger! Tack för ditt omdöme. Vi tar med oss dina åsikter och hoppas att du blir nöjd även i framtiden.

• 2021-01-12
    middagslyx 3 personer. Bra trevlig personal. Smakade bra.
    Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

• 2021-01-12
    Nyårsmenyn var mycket bra komponerad och det var enkelt att färdigställa den hemma.
    Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du var nöjd med Nyårsmenyn och Middagslyx.

• 2021-01-12
    Senast så köpte jag middagslyx nyår och det var över förväntan bra. Fina råvaror och väldigt gott och festligt!
    Blev väldigt bra bemött av personalen då jag hämtade ut min kasse.
    Tack för ditt omdöme, så kul att du var nöjd med vår Nyårsmeny!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte