Min Tandläkare

Min Tandläkare

www.mintandlakare.com
  • BadgeElevenYears
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
1 413
Snittbetyg
4.7

Om företaget

Min Tandläkare i Göteborg erbjuder individanpassad tandvård av bästa klass. Hos oss jobbar ett väl inarbetat team sedan många år med uppdelad expertis och kompetens. I vår moderna och fräscha lokal har vi 6 behandlingsrum där tre tandläkare och 3 tandhygienister tar emot dig. Vi har även en omhändertagande receptionist, tre... 

Skriv ett omdöme

1413 omdömen om Min Tandläkare

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 1413 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Katarina W
Skrev om Min Tandläkare

Jättetrevligt bemötande och utförlig undersökning.

Anette R
Skrev om Min Tandläkare

Ingen väntetid och bra bemötande.

Hans E
Skrev om Min Tandläkare

Fantastisk personal och bra bemötande👍

Fredric W
Skrev om Min Tandläkare

Har gått här över 10 år. Mycket nöjd.

Simon L
Skrev om Min Tandläkare

Tackar för ett proffesionellt utfört jobb

Volker S
Skrev om Min Tandläkare

Trevligt bemötande. Professionellt och korrekt.

Sami A
Skrev om Min Tandläkare

Jag mun tandvård behandling på mycket bra sätt det kändes bra efter åt

Benosh M
Skrev om Min Tandläkare

Så fin service, förståelse och tydlig information.

Han Co T
Skrev om Min Tandläkare

Bra men priset är dyra jämfört med annan tandvård.

Johanna H
Skrev om Min Tandläkare

Min tandläkare lyssnade på mig och visade att jag får vara som jag är. Inte mer eller mindre det är jag tacksam för.

Susanne L
Skrev om Min Tandläkare

Jag har ju varit mest hos min tandhygienist och har bara positiva saker att säga om honom. Vad gäller de andra besöken har de varit ok. Dock är jag lite besviken att jag inte redan från start fick veta att jag hade haft möjlighet att dra 2 visdomständer åt gången. Det hade bespara mig både tid, smärta och oro. (Kanske inte pengar) Jag hade gärna sett att jag fick möjlighet att välja om jag ville dra alla hos Käkkirurgen 2 åt gången istället för 4 dragningar som var planerat från er sida. Nu blev det 3 och det var väl ok... 

Karin W
Skrev om Min Tandläkare

Alltid trevligt bemötande och proffsig hjälp. Supernöjd.

Ingela E
Skrev om Min Tandläkare

Lokalerna fräscha moderna. Blir alltid väl bemött av all personal. Under min vård av tänderna känner jag mig trygg. Yrkeskunnig tandläkare och sköterska. Jag rekommenderar ”Min tandläkare” Jag var hos er för årlig kontroll.

Naida G
Skrev om Min Tandläkare

Mycket vänlig och proffesionellt bemötande , grundlig undersökning och bra information både från tandhygienisten och från tandläkaren i samband med undersökning av mina tänder.

Göran K
Skrev om Min Tandläkare

Det var mitt första besök hos dem och bestod av att undersöka min tandstatus för kommande besök, genom röntgenbilder togs. Inga problem under arbetets gång

Lars-magnus C
Skrev om Min Tandläkare

Bra bemötande och bra information kring behandlingen.

Kjell P
Skrev om Min Tandläkare

Jag besökte tandhygienist Mario. Jag blev väldigt trevligt bemött och han beskrev vad som skulle hända. Under rengöringen blev det pauser så att jag fick hämta andan och spotta ut. Efteråt förklarade han vad han såg och kom även med lite tips på skötsel av tänderna. Väldigt positivt besök!

Thomas A
Skrev om Min Tandläkare

Alltid ett trevligt bemötande. Jag hade inga förväntningar med besöket men fick bra råd och hjälp.

Helena K
Skrev om Min Tandläkare

Mycket professionella, duktig personal och fantastiskt fint bemötande, vilket gör att man känner sig helt trygg. Rekommenderas varmt!

Zara L
Skrev om Min Tandläkare

Vänligt och trevligt emottagande professionellt agerande

Jan-Eric K
Skrev om Min Tandläkare

Fantastisk personal, har du minsta tandläkarskräck så hjälper och stöder de dig under hela behandlingen. Rekommenderas verkligen.

Ingemar S
Skrev om Min Tandläkare

Tandsköterska och tandläkare talade en del med sina termer. Förstod inte vad det handlade om. Fick komma till tandhygienist men borde varit där tidigare !? För övrigt mycket proffsiga och trevliga.

Daniel S
Skrev om Min Tandläkare

Alltid gott bemötande, professionella och kunniga tandläkare-, sköterskor, -hygienister. De är lyhörda för patientens behov och ger gärna råd och vägledning. Jag har alltid varit nöjd med både bemötande och med resultatet av behandlingen när jag varit hos dem.

Bengt S
Skrev om Min Tandläkare

Jag blev som vanligt punktligt inkallad för undersökning och jag fick ett trevligt samtal med sköterskan innan tandläkaren Maria tog över och det var inte några problem med mina tänder.Jag köpte mellanrumsborstar 3 pkt för dom är billigare där än i andra apotek

Babubhai P
Skrev om Min Tandläkare

Bästa Tandläkar mottagning med vänliga personal och bästa service!👍

Carl-Erik L
Skrev om Min Tandläkare

Varmt och trevligt bemötande. Omtanken om patient som har vissa rörelse hinder.

Bengt H
Skrev om Min Tandläkare

Som gammal byggare såg jag att entrén var upprustad och bra belyst. Hissen var liten men helt ok. Det är bra enär jag går med rollator. ,,för mycke dörren i hallen var ett väntrum med bänkar o stolar som var för mig lite låga då jag har svårt med att resa mig upp. Jag satt o väntade ca 10 min.Såg på väntrummet, var ok men en egenreklam för kliniken, upprepande i övrigt fin personal ok

Aila T
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt bra bemötande. Lungt ställe. Vänlig personal. Jag kommer rekommendera till alla mina bekanta.

Amal E
Skrev om Min Tandläkare

Hej! Jag vill tacka för det varma bemötandet i receptionen. Ett speciellt tack till min fantastiska tandhygienist Cecilia, som har gjort ett intensiv och noggrant jobb. Tack vare henne har jag nu väldigt fräscha och stabila tänder. Med vänliga hälsningar, Amal🌹

Anne K
Skrev om Min Tandläkare

Alltid mycket professionellt bemötande hos Min Tandläkare. Känner mig trygg och vet att jag får den bästa tand vården. Känner mig trygg och de lyssnar och ger ärliga och bra förslag för att jag mina behov. Mycket nöjd med min tandvård här! Ända är att det är dyrt men det är ju privat tandvård. Folktandvården tog inte totala ansvaret och gör ont och det blir dyrt i längden om man inte sköter om sina tänder. Så det är värt pengarna.

Gunn J
Skrev om Min Tandläkare

Jag är mycket nöjd med min Hyginist och tandläkare.Har varit där i några år nu. Dom har varit mycket trevliga.Dom har också varit noga och duktig.Jag kan rekommendera dom vidare.

Reine N
Skrev om Min Tandläkare

Proffsigt nogrann underbart bemötande väldigt nöjd

Jenny T
Skrev om Min Tandläkare

Alltid positiva och hjälpsamma. Ringer och försöker hitta tider som passar min kalender och som samtidigt gör att jag kan få behandling medan högkostnadsskyddet gäller. Upplevs aldrig stressade eller som att man är jobbig när man har frågor. Går både hos tandläkare och tandhygienist och båda är fantastiska

Marie L
Skrev om Min Tandläkare

Man känner sig verkligen välkommen till ”Min Tandläkare” Rekommenderas starkt👍🏻

Susanne W
Skrev om Min Tandläkare

Respektfullt och trevligt bemött.

Ulla S
Skrev om Min Tandläkare

Bra upplevelse med min tandläkare! Bra 😊 upplevelsen med tandhygienisten, så pedagogisk och sympatisk!

Erik O
Skrev om Min Tandläkare

Klar och tydlig med vad han tänker göra.

Monica H
Skrev om Min Tandläkare

Trevlig, lyssnande och bra på sitt arbete vad jag kan förstå.

Anita K
Skrev om Min Tandläkare

Jag är nöjd med besöket. Personalen var trevlig.

Lillemor G
Skrev om Min Tandläkare

Jag har inte haft så mycket kontakt med min tandläkare. Bara en gång. Men min tandhygienist Diana tycker jag mycket om.

Gertrud R
Skrev om Min Tandläkare

Omsorgsfullt, vänligt och professionellt

Irene B
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt trevliga och omtänksamma. Både tandläkare och sköterska.

Susanne D
Skrev om Min Tandläkare

Trevliga lätta på handen man känner sig trygga

Henrik R
Skrev om Min Tandläkare

Tryggt och sakligt! Vänligt bemötande!

Gun K
Skrev om Min Tandläkare

Lugna o trevliga man glömmer att vara nervös

Ali S
Skrev om Min Tandläkare

Jag hade en bra upplevelse och det var ett bra bemötande .

Andreas S
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt bra o trevligt bemötande

Bo O
Skrev om Min Tandläkare

Alltid lika bra! Lätta att prata med, byta tider och det går fort och man känner sig fräsch i munnen.

Henrik Holm L
Skrev om Min Tandläkare

Alltid trevliga och med stor service känsla.

Lina C
Skrev om Min Tandläkare

Bra mottagande, undersökning och information.

Filtrera omdömen