Jättetrevligt bemötande och utförlig undersökning.
Min Tandläkare
Om företaget
Min Tandläkare i Göteborg erbjuder individanpassad tandvård av bästa klass. Hos oss jobbar ett väl inarbetat team sedan många år med uppdelad expertis och kompetens. I vår moderna och fräscha lokal har vi 6 behandlingsrum där tre tandläkare och 3 tandhygienister tar emot dig. Vi har även en omhändertagande receptionist, tre...
1413 omdömen om Min Tandläkare
Sedan starten hos Reco 2016
Ingen väntetid och bra bemötande.
Fantastisk personal och bra bemötande👍
Har gått här över 10 år. Mycket nöjd.
Tackar för ett proffesionellt utfört jobb
Trevligt bemötande. Professionellt och korrekt.
Jag mun tandvård behandling på mycket bra sätt det kändes bra efter åt
Så fin service, förståelse och tydlig information.
Bra men priset är dyra jämfört med annan tandvård.
Min tandläkare lyssnade på mig och visade att jag får vara som jag är. Inte mer eller mindre det är jag tacksam för.
Jag har ju varit mest hos min tandhygienist och har bara positiva saker att säga om honom. Vad gäller de andra besöken har de varit ok. Dock är jag lite besviken att jag inte redan från start fick veta att jag hade haft möjlighet att dra 2 visdomständer åt gången. Det hade bespara mig både tid, smärta och oro. (Kanske inte pengar) Jag hade gärna sett att jag fick möjlighet att välja om jag ville dra alla hos Käkkirurgen 2 åt gången istället för 4 dragningar som var planerat från er sida. Nu blev det 3 och det var väl ok...
Alltid trevligt bemötande och proffsig hjälp. Supernöjd.
Lokalerna fräscha moderna. Blir alltid väl bemött av all personal. Under min vård av tänderna känner jag mig trygg. Yrkeskunnig tandläkare och sköterska. Jag rekommenderar ”Min tandläkare” Jag var hos er för årlig kontroll.
Mycket vänlig och proffesionellt bemötande , grundlig undersökning och bra information både från tandhygienisten och från tandläkaren i samband med undersökning av mina tänder.
Det var mitt första besök hos dem och bestod av att undersöka min tandstatus för kommande besök, genom röntgenbilder togs. Inga problem under arbetets gång
Bra bemötande och bra information kring behandlingen.
Jag besökte tandhygienist Mario. Jag blev väldigt trevligt bemött och han beskrev vad som skulle hända. Under rengöringen blev det pauser så att jag fick hämta andan och spotta ut. Efteråt förklarade han vad han såg och kom även med lite tips på skötsel av tänderna. Väldigt positivt besök!
Alltid ett trevligt bemötande. Jag hade inga förväntningar med besöket men fick bra råd och hjälp.
Mycket professionella, duktig personal och fantastiskt fint bemötande, vilket gör att man känner sig helt trygg. Rekommenderas varmt!
Vänligt och trevligt emottagande professionellt agerande
Fantastisk personal, har du minsta tandläkarskräck så hjälper och stöder de dig under hela behandlingen. Rekommenderas verkligen.
Tandsköterska och tandläkare talade en del med sina termer. Förstod inte vad det handlade om. Fick komma till tandhygienist men borde varit där tidigare !? För övrigt mycket proffsiga och trevliga.
Alltid gott bemötande, professionella och kunniga tandläkare-, sköterskor, -hygienister. De är lyhörda för patientens behov och ger gärna råd och vägledning. Jag har alltid varit nöjd med både bemötande och med resultatet av behandlingen när jag varit hos dem.
Jag blev som vanligt punktligt inkallad för undersökning och jag fick ett trevligt samtal med sköterskan innan tandläkaren Maria tog över och det var inte några problem med mina tänder.Jag köpte mellanrumsborstar 3 pkt för dom är billigare där än i andra apotek
Bästa Tandläkar mottagning med vänliga personal och bästa service!👍
Varmt och trevligt bemötande. Omtanken om patient som har vissa rörelse hinder.
Som gammal byggare såg jag att entrén var upprustad och bra belyst. Hissen var liten men helt ok. Det är bra enär jag går med rollator. ,,för mycke dörren i hallen var ett väntrum med bänkar o stolar som var för mig lite låga då jag har svårt med att resa mig upp. Jag satt o väntade ca 10 min.Såg på väntrummet, var ok men en egenreklam för kliniken, upprepande i övrigt fin personal ok
Väldigt bra bemötande. Lungt ställe. Vänlig personal. Jag kommer rekommendera till alla mina bekanta.
Hej! Jag vill tacka för det varma bemötandet i receptionen. Ett speciellt tack till min fantastiska tandhygienist Cecilia, som har gjort ett intensiv och noggrant jobb. Tack vare henne har jag nu väldigt fräscha och stabila tänder. Med vänliga hälsningar, Amal🌹
Alltid mycket professionellt bemötande hos Min Tandläkare. Känner mig trygg och vet att jag får den bästa tand vården. Känner mig trygg och de lyssnar och ger ärliga och bra förslag för att jag mina behov. Mycket nöjd med min tandvård här! Ända är att det är dyrt men det är ju privat tandvård. Folktandvården tog inte totala ansvaret och gör ont och det blir dyrt i längden om man inte sköter om sina tänder. Så det är värt pengarna.
Jag är mycket nöjd med min Hyginist och tandläkare.Har varit där i några år nu. Dom har varit mycket trevliga.Dom har också varit noga och duktig.Jag kan rekommendera dom vidare.
Proffsigt nogrann underbart bemötande väldigt nöjd
Alltid positiva och hjälpsamma. Ringer och försöker hitta tider som passar min kalender och som samtidigt gör att jag kan få behandling medan högkostnadsskyddet gäller. Upplevs aldrig stressade eller som att man är jobbig när man har frågor. Går både hos tandläkare och tandhygienist och båda är fantastiska
Man känner sig verkligen välkommen till ”Min Tandläkare” Rekommenderas starkt👍🏻
Respektfullt och trevligt bemött.
Bra upplevelse med min tandläkare! Bra 😊 upplevelsen med tandhygienisten, så pedagogisk och sympatisk!
Klar och tydlig med vad han tänker göra.
Trevlig, lyssnande och bra på sitt arbete vad jag kan förstå.
Jag är nöjd med besöket. Personalen var trevlig.
Jag har inte haft så mycket kontakt med min tandläkare. Bara en gång. Men min tandhygienist Diana tycker jag mycket om.
Omsorgsfullt, vänligt och professionellt
Väldigt trevliga och omtänksamma. Både tandläkare och sköterska.
Trevliga lätta på handen man känner sig trygga
Tryggt och sakligt! Vänligt bemötande!
Lugna o trevliga man glömmer att vara nervös
Jag hade en bra upplevelse och det var ett bra bemötande .
Väldigt bra o trevligt bemötande
Alltid lika bra! Lätta att prata med, byta tider och det går fort och man känner sig fräsch i munnen.
Alltid trevliga och med stor service känsla.
Bra mottagande, undersökning och information.