Mindörr Osby AB

Snittbetyg
4.4
Ring 0479-41 56 00 Dela

Om företaget

MinDörr Osby AB, eller kort och gott MinDörr har sålt dörrar på webben sedan 2010. MinDörr är en dörrshop med ett brett sortiment av såväl inner- som ytterdörrar och vi är speciellt stolta över vårt stora lager av dörrar i gammal standard. Det gör att vi både kan hålla bra priser och korta leveranstider. Vi har också ett stort...

82 omdömen om Mindörr Osby AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 82 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Ellinor I
Skrev om Mindörr Osby AB

Smidig beställning, betalning och leverans. Dörr av bra kvalitet!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Ellinor för det fina omdömet! Vi jobbar mycket med våra leverantörer på att se till att våra produkter håller en bra kvalitet och då är det extra kul när ni kunder håller med.

Dagmar Å
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabba leveranser, enkelt att ta kontakt med, fina produkter, är jätte nöjd

Tack för din fina recension! Är du nöjd så är vi nöjda. Vänligen Carina

Susanne E
Skrev om Mindörr Osby AB

Väldigt trevlig kundservice och en jättesnygg dörr, men kvaliteten på dörren var inte riktigt som förväntad och med blicken i backspegeln borde jag valt en ur premiumsegmentet istället för en billig ”lättdörr”

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Susanne för ditt omdöme! Hoppas dörren blev bra ändå när den kom på plats. Vänligen Carina

Vandrarhemmet R

Hej Var riktigt trevligt att göra affär med er. Mvh Lasse

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme Lasse! Vi är glada att du valde just MinDörr.

Linus M
Skrev om Mindörr Osby AB

Dåliga öppettider och svarstider på mailen/telefon. Dörren kom inte enligt överenskommelse. Inte alls nöjd

Svar från Mindörr Osby AB

Hej Linus och tack för din feedback. Vi har nu förbättrat våra öppettider så kundtjänsten är lättare att nå. Att vi inte levererat enligt beräknad tid ber vi om ursäkt för.

Flemming P
Skrev om Mindörr Osby AB

Vi köpte 3 stycken innerdörrar till en bra pris! Levereras som lovat! Perfekta dörrar! Skulle absolut rekommendera Mindörr Osby AB !,,

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Flemming för din fina recension! Vi är glada att du nöjd med både kvalité, pris och leverans. Vänligen Carina

Sami P
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabbt å enkelt bra kvalitet lätt att hitta rätt dörr

Tack för det fina omdömet Sami! Så kul att du är nöjd. Vänligen Carina

Jörgen J
Skrev om Mindörr Osby AB

Jag upplevde Min Dörr som väldigt kundvänlig, hjälpsam och ärlig. Jag blev vänligt bemött i telefon. Fick bra återkoppling om min beställning/leverans. Vänligt mottagande vid avhämtning av mina varor. Mvh Lena Jarl

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket för de värmande orden! Och tack till er för ett trevligt möte när ni var här. Vänligen Carina

Esa S
Skrev om Mindörr Osby AB

Mycket trevlig och tillmötesgående kundtjänst trots en strulig beställning från min sida.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Esa för den fina återkopplingen! Vi är glada att kunna hjälpa till. Vänligen Carina.

Michael E

Snabb leverans Bra pris Korrekt leverans

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme Michael! Det ska vara smidigt att beställa av MinDörr. Vi är glada att du är nöjd. Vänligen Carina

Ricky L
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabb leverans. Bra hjälp vid frågor.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Ricky för ditt fina omdöme! Det är roligt att höra att vi kunde hjälpa dig med dina frågor. Vänligen Carina

Kajsa S
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabb leverans, stabil fin dörr.

Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd. Vänligen Cina

George P
Skrev om Mindörr Osby AB

Helt ok. Varken bättre eller sämre än andra men föredrar lokal tillverkare. Märkligt att överstycke inte ingår i karmsats. Den säljs separat. Priserna är marknadsmässiga, servicen är god, trevlig personal. Dock reagerar jag över att färgskiktet är väldigt tunn på karmarna och har på flera ställen kådgenomträngningi färgen.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej George och tack så mycket för din värdefulla återkoppling! Vad gäller överstyckena, så är det helt enkelt så att det är likadana överstycken som till ny standard. Vi kommer framöver att också lägga upp karmseten för gammal standard som en egen produkt, men eftersom vi då behöver bygga en ny produktartikel för varje kombination av bredd och tröskelval, så är det ganska mycket jobb för en produkt som ändå säljs relativt sparsamt. Så här långt har vi istället fokuserat på annat, men det kommer. Vad gäller målningen, så...

Anders M
Skrev om Mindörr Osby AB

Jag gjorde en förfrågan om en innerdörr med riktigt udda mått, fick svar på frågan ganska snabbt, och även ett preliminärt pris vad den skulle kosta, och efter ca tre veckor hade de specialtillverkat Den till mig. Är mycket nöjd med köp, och kundbemötande.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Anders för ditt fina omdöme! Det kan vara en utmaning när man har mått som är udda. Vi är stolta över personalen som lyckas få det att stämma med specialtillverkningar. Vänligen Carina på kundservice.

Pierre A
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabbt, enkelt och bra ! Även vid behov av personlig service så har detta överträffat alla förväntningar. Kan verkligen rekommenderas!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket för din fina recension Pierre! Det betyder mycket för oss att du är nöjd.

Lars S
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra produkt och snabb leverans.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme, Lars! Vi är glada att du är nöjd med både produkten och leveransen.

Raafat A
Skrev om Mindörr Osby AB

Jätte fin och säkre dörr jag är tacksam för att ni finns .

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket för de värmande orden, Raafat! Vad kul att du är nöjd. Vänligen Carina på kundtjänst

Per G
Skrev om Mindörr Osby AB

Snygg välbyggd dörr som levererades snabbt.

Tack så mycket Per för det fina omdömet! Vänligen Carina på MinDörr

Kristian J
Skrev om Mindörr Osby AB

Kunnig och rak information för att kunna avsluta mitt köp. Montage ansvningen stämde inte riktigt med vad som låg med i leveransen, det kan man inte lasta Mindörr, utan tillverkaren i Norge.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej Kristian och tack för din återkoppling och påpekandet om monteringsanvisningen. Vi ska kika på detta och se till att det åtgärdas framöver. Även om tillverkaren av skjutdörrskarmarna är den som stoppar ner anvisningarna i kartongen, så har vi som säljare naturligtvis ett ansvar i att leverera rätt saker, så vi sätter stort värde på att det uppdagas om något inte är helt korrekt. Vänligen Stefan på MinDörr

Anders N
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra, smidigt. Köpte två innerdörrar.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt omdöme, Anders! Hoppas du fått upp dörrarna utan problem och att de gör sig fint i ditt hus. Vänligen Stefan

David H
Skrev om Mindörr Osby AB

Lätt att få kontakt och få hjälp med order. Trevlig personal. Snabba leveranser. Vi har uteslutande köpt specialdörrar som passar äldre standard för att byta ut slitna gabondörrar i hyresfastighet. God passform. Lite trubbel med skruvlängder till trycken och nyckelskyltar, annars inga bekymmer.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej David och tack för din fina recension! Ja, vi har satsat lite extra på just gammal standard och har ett förhållandevis stort lager av sådana dörrar, så det är vi glada för att ni kunder också uppskattar. Skruvarna till vårt budgettrycke, handtag06, kan ibland vara lite korta. Hör av dig till vår kundtjänst, så löser vi det. Vänligen Stefan på MinDörr

Vallavagnen A
Skrev om Mindörr Osby AB

Hej Inte ok att man inte får någon leveransbekräftelse på ordrarna.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Vallavagnen för er återkoppling! Vi tar självklart den kritiken till oss och kommer att kika på vad som gått fel i ert fall, så att det kan bli bättre framöver. Vänligen Stefan på MinDörr

Bengt I
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra bemötande och leverans enligt överenskommelse. Jag köpte en dörr till mitt förråd. Jag är nöjd med produkten

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt omdöme, Bengt! Vad kul att du är nöjd med din förrådsdörr! Vänligen Stefan på MinDörr

Per P
Skrev om Mindörr Osby AB

Mycket nöjd med dörrarna. Jag har gammal standard och det förklaras bra på hemsidan vad som gäller då. Bra bemötande av personalen. Några dagars leveranstid är OK.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Per för det fina omdömet! Vi har gammal standard som en av de saker vi satsar lite extra på med många modeller och storlekar på lager för att dörrarna ska vara tillgängliga och snabba att leverera. Vad kul att du är nöjd med dem. Vänligen Stefan på MinDörr.

Tomas P
Skrev om Mindörr Osby AB

Allt fungerade mkt bra, inga konstigheter, inget strul.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Tomas för de fina orden! Strul försöker vi verkligen undvika. Konstigheter också. Vänligen Stefan på MinDörr

Emma J
Skrev om Mindörr Osby AB

Inga problem, dörrarna levererades i fint skick.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Emma för det fina omdömet! Hoppas de blev bra när de kom på plats också. Vänligen Stefan på MinDörr

Jonas A
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra kvalité och väldigt bra kundbemötande.

Tack så mycket Jonas för den fina återkopplingen. Vänligen Stefan på MinDörr

Marcus W
Skrev om Mindörr Osby AB

Inga åsikter om bemötande, men produkten levde inte upp till förväntningarna. Beställde en skjutdörr, dörren som levererades hade fästen för vanliga gångjärn kvar. Vilket inte va speciellt snygg eftersom hela dörrbladet är synligt efter montering

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Marcus för din återkoppling! I fråga om skjutdörrar, så finns det två varianter. En skjutdörr för utanpåliggande montage är obeslagen, dvs utan låskista och utan fästbrickor. En sådan använder man om dörren ska hängas i en kornisch och då sådana dörrar måste göras från grunden utan beslag, så är det ca 6v leveranstid på dem. Har man en pocketkarm, så används en skjutdörr för inbyggnad, och då utgår man ifrån en normal standarddörr med fästbrickor och låskista som görs om till skjutdörr. I det fallet syns inte fästbrickorna...

Mathias A
Skrev om Mindörr Osby AB

Mktfina dörrar, men också många kvistar

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Mathias för responsen! Ja, massiva furudörrar har ju en och annan kvist i träet. Det är i princip ofrånkomligt, men kvistarna är också en del av charmen med våra furudörrar. Det är massivt trä utan krusiduller. Vi har ju även vitlackerade allmogedörrar om man vill ha garanterat kvistfria allmogedörrar. Där är ytan istället i mdf, så där finns inga kvistar. Det ska ju tilläggas att det är inga genomgående kvistar som riskerar att trilla ut, så det är mest en fråga om det visuella; hur kvisten ser ut. Vänligen Stefan på MinDörr

John H
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra kvalitet på dörr och karm men ena dörren var skadad i hörnet när den kom, ingen ursäkt och bättringsfärgen dök upp 3 v senare och var ihoptorkad.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack John för din återkoppling! Vi beklagar naturligtvis att dörren var skadad när den kom fram och har ingen ursäkt framförts tidigare för det, så gör jag det gärna nu. Vi jobbar mycket tillsammans med transportörerna på att försöka få ner antalet transportskador och på samma gång hålla kostnaderna för transporterna nere. Hör av dig till kundtjänsten, så får vi skicka en ny bättringsfärg till dig. De ska inte torka ihop, så det löser vi. Vänligen Stefan på MinDörr

Anders B
Skrev om Mindörr Osby AB

Snygg dörr till rätt pris, stort lyft i lägenheten då den släta badrummsdörren byttes ut.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Anders för det fina betyget! Vad kul att en dörr kan göra en sådan skillnad. Vänligen Stefan på MinDörr

Johan F
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra kvalitet och håller vad de lovar!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Johan för din återkoppling! Vi gör vårt bästa för att leverera det vi utlovar. Vänligen Stefan på MinDörr

Juhani M
Skrev om Mindörr Osby AB

Snygg och stadig dörr. Mycket dörr för pengarna.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för den fina recensionen, Juhani! Ja vi försöker hålla ett prisvärt sortiment med bra kvalitet till vettiga priser. Prisvärt på riktigt kallar vi det. Vänligen Stefan på MinDörr

Anna S
Skrev om Mindörr Osby AB

Hjälpsamma och trevliga att ha att göra med!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Anna för de värmande orden! Det tar vi med oss till vår kundservice. Vänligen Stefan på MinDörr

Torsten S
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra kontakt, fint bemötande och nöjd med de beställda varorna! Hälsningar Torsten Segersteén

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Torsten för dina fina ord. Är du nöjd, så är också vi nöjda. Vänligen Stefan på MinDörr

Mattias Ö

Allt bara bra....................................

Tack Mattias för din recension! Vänligen Stefan på MinDörr

Alexandre P
Skrev om Mindörr Osby AB

Jättebra på att svara på frågor. Snabb leverans. Tacksam över att det finns en leverantör av dörrar av gammal standard som är så så snabba på att leverera. Tog några dagar istället för de typiska 1-2 månaderna som ofta förekommer hos andra företag.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Alexandre för de fina orden! Ja, vi har satsat lite extra på just gammal standard och att ha mycket av det på lager vilket gör att vi både kan hålla bra priser och korta leveranstider till våra kunder. Vänligen Stefan på MinDörr

Tommy L
Skrev om Mindörr Osby AB

Fungerade perfekt fick hjälp av bra beskrivning med mått på innerdörrar.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Tommy för den fina recensionen! Våra måttsidor är en bra guide. Vad kul att du uppskattar dem. Vänligen Stefan på MinDörr

Ylva S
Skrev om Mindörr Osby AB

Lätt att få kontakt och finpersonlig rådgivning vid val av dörr och passande karm.

Svar från Mindörr Osby AB

Hjärtligt tack för det fina omdömet! Vad kul att du är nöjd med dörren och karmen! Vi tar med oss berömmet till vår duktiga kundservice. Vänligen Stefan på MinDörr

Kristoffer K
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra service.före. Även smidig retur i detta fall dessvärre.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Kristoffer för det fina betyget! Ja tyvärr passar det inte alltid, och ibland blir det skadat i transporten. Vi har naturligtvis 14 dagars ångerrätt och är det fel på dörrarna, så löser vi det också. Det ingår i en god kundservice. Vänligen Stefan på MinDörr

Karin B
Skrev om Mindörr Osby AB

Vi är väldigt besvikna. För det första så valde vi att det skulle vara en kornisch till dörren men den ingick inte, så missvisande information vid beställning. Skulle kosta 8000kr att komplettera med en sån. Sen tog det två månader att få dörren levererad. När den väl kom fram saknades beslag så det fick vi åka och köpa själva. Hur kan en enkel dörr utan tillbehör ta så lång tid att tillverka? Tillslut var kvalitén på dörren så dålig så när vi borrade sprack stora flisor på baksidan. Beställ inte från dem!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Karin för din återkoppling! För nästan alla innerdörrar gäller att man får beställa dörrblad och tillbehör var för sig. Undantaget är klassade dörrar där exempelvis brandklassningen gäller såväl karm som dörr. I det fallet säljs dörren med karm. Vi har också vid ett fåtal tillfällen haft kampanjer där vi inkluderat dörrtrycken, men normalt sett ingår det inte. Våra kornischer kostar från 2695 och uppåt. Det stämmer att det också finns en lite lyxigare kornisch i aluminium som kostar drygt 8000kr. Utanpåliggande skjutdörrar...

Annika F
Skrev om Mindörr Osby AB

Fick det jag beställt, snabb leverans.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för det fina betyget, Annika! Vi gör vad vi kan för att hålla leveranstiderna på en rimlig nivå. Vänligen Stefan på MinDörr

Amer A
Skrev om Mindörr Osby AB

Hej Kvalitet är bra, personalen är duktiga o hjälpsam, priset är lagom.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket Amer för din återkoppling. Vi skickar berömmet vidare till vår duktiga kundservice. Vänligen Stefan på MinDörr

Thomas S
Skrev om Mindörr Osby AB

Mycket välgjord dörr o snabb leverans 👍👍👍👍

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för de fina orden Thomas! Vi vill fortsätta leverera bra dörrar med skapligt snabba leveranser. Vänligen Stefan på MinDörr

Ludmila R
Skrev om Mindörr Osby AB

Produktens mest negativa betyg! Dörrarna är gjorda av skrynkligt papper, spån, enligt instruktionerna, gångjärnen passar inte in i gångjärnen, det finns en utbuktning på insidan, du måste skruva loss skruvarna, de är väldigt korta, om du använder dem tillbaka kommer aldrig att dra åt dem, allt smulas helt sönder runt gångjärnen, dörrarna faller. Vi försökte fylla den med speciallim och sätta skruvarna i samma längd, men gångjärnen fungerade fortfarande inte. sätta en metallplatta. Ful dörr! flera gånger bad jag om att få...

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för din återkoppling, Ludmilla! Vi har dörrar i alla möjliga utföranden, från lättdörrar som har kärnor av dufaylite, vilket närmast kan beskrivas som en bikaka av papper, via kompaktdörrarnas linspånfyllning och upp till massivdörrar i massiv furu. Och naturligtvis är dörrarna inte gjorda av pappersdamm. I det fall man får problem att passa in gångjärnen i snap-in-fästena, så hjälper vår kundtjänst gärna till och guidar och i de allra flesta fall lyckas vi reda ut det. När man drar åt skruvarna är det exempelvis bra...

Sören L
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabb leverans!Bra pris!Köpte en innerdörr !

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Sören för din återkoppling! Vi har ett stort lager av innerdörrar och då kan vi också ha konkurrensmässiga priser och snabba leveranser. Vad kul att du är nöjd med ditt köp. Vänligen Stefan på MinDörr

Lars S
Skrev om Mindörr Osby AB

Medarbetarna på dörrfabriken hade hög kunskap om dörrar mm och var mycket hjälpsamma, super personal!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Lars för det fina betyget! Vi har medarbetare som jobbat med dörrar i hela sitt yrkesliv, så vi har väl ganska bra koll på just dörrar och den kunskapen delar vi gärna med oss till er kunder. Vänligen Stefan på MinDörr

Emilie G
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra och hjälpsam information på hemsidan, brett sortiment och pålitlig leverans. Rekommenderas.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Emilie för din återkoppling! Vad kul att du gillar vår hemsida. Vi tar det med oss till utvecklarna. Vänligen Stefan på MinDörr

Anders K
Skrev om Mindörr Osby AB

Har köpt sammanlagt tre dörrar av Mindörr Osby. Leveranserna har fungerat bra och jag tycker dörrarna har god kvalitet i relation till priset.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack snälla för din återkoppling, Anders! Vi försöker leva upp till måttot ”Prisvärt på riktigt” och leverera prisvärda produkter i alla prissegment. Vänligen Stefan på MinDörr

Lene G
Skrev om Mindörr Osby AB

Meget servicemindede og hjælpsomme i forhold til hurtigt at skaffe os den rigtige dør.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för den fina resensionen, Lene! Vad kul att höra att ni är nöjda med ert köp. Vänligen Stefan på MinDörr

Filtrera omdömen