Mindörr Osby AB

Mindörr Osby AB

www.mindorr.se
  • Badge2024
4.4

MinDörr Osby AB, eller kort och gott MinDörr har sålt dörrar på webben sedan 2010. MinDörr är en dörrshop med ett brett sortiment av såväl inner- som ytterdörrar och vi är speciellt stolta över vårt stora lager av dörrar i gammal standard. Det gör att vi både kan hålla bra priser och korta leveranstider. Vi har också ett stort...

109 omdömen om Mindörr Osby AB

Sedan starten hos Reco 2024

Mary S
Skrev om Mindörr Osby AB

Bemötandet var utmärkt. Jag fick exakt vad jag förväntade mig att få. Jag beställde en dörr med gammal standard som passade bra. Snabb leverans. Super!

Caroline B
Skrev om Mindörr Osby AB

Hej, Snabb leverans & trevligt bemötande! Även fina dörrar. Supernöjd!

Tack Caroline för ditt fina betyg! Så roligt att du är nöjd. Vänligen Carina

Shula g
Skrev om Mindörr Osby AB

Brev bra och smidigt bemött! Leveransen var däremot lite sen.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Shula för din recension! Vissa produkter har vi tyvärr lite längre leveranstid på men vi jobbar på att försöka korta ner tiden så mycket vi kan. Vänligen Carina

Jan W
Skrev om Mindörr Osby AB

Mycket bra fram tills att leveransen kom hem och den var transportskadad

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för din recension Jan! Mycket kan hända på vägarna och ibland kan det hända att godset blir transportskadat. Kontakta vår kundservice så hjälper de till med hanteringen av skadan. Vänligen Carina

Ingemar R
Skrev om Mindörr Osby AB

Lätt att hitta information, bra trace på leverans, snygga dörrar med kvalitetskänsla

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina betyg Ingemar! Så roligt att du tycker det det är smidigt att handla av oss och att du blev nöjd med dina dörrar. Det glädjer oss. Vänligen Carina

Sonny S
Skrev om Mindörr Osby AB

Trevlig personal och tillmötesgående. Har inte något negativt att säga utan positivt bemötande. Ska handla dörr där igen

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Sonny för dina värmande ord! Du är välkommen tillbaka så hjälper vi gärna till. Vänligen Carina

Sven M
Skrev om Mindörr Osby AB

Det mesta funkade bra. Dock saknade jag information på hemsidan att kornisch måsta beställas separat.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för din recension, Sven! Vi tar med din feedback till webbansvarig. Vänligen Carina

Helen T
Skrev om Mindörr Osby AB

Leverans i tid, oskadat emballage. Men tyvärr hade limmet släppt i nedre delen av dörren. Men vi kommer att beställa fler dörrar.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för din recension! Det låter inte bra att limmet släppt. Du får gärna skicka ett mail till oss så ska vi hjälpa dig med reklamationen av dörren. Vänligen Carina

Johan D
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra pris och snabb leverans.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för det ditt fina betyg Johan! Roligt at höra att du är nöjd. Vänligen Carina

Anders E
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra hemsida och webshop. Jag ställde även en fråga till kundservice via mejl, och fick ett bra svar med kort svarstid, Det gällde en dörr med gammal standard, och det var avgörande för att jag köpte av Er. (så då fick ni sälja 3 st std. innerdörrar till, också).

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Anders för din recension! Vi tar med oss berömmet till vår kundservice och webbansvariga. Vi försöker alltid svar så fort vi kan. Kul att det uppskattas och tack för att ditt val av dörrleverantör föll på oss. Vänligen Carina

Jerry K
Skrev om Mindörr Osby AB

Riktigt bra service och bra bemötande. Utlämning av dörrar ombesörjdes efter arbetstid så att jag slapp ta ledigt.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Jerry för din fina recension! Vi är väldigt flexibla med våra öppettider för avhämtning, allt för att underlätta för våra kunder. Roligt att det uppskattas. Vänligen Carina.

Susanne A
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra beskrivning, prisvärd och snabb leverans

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Susanne för ditt fina betyg! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt köp. Vänligen Carina

Mikael N
Skrev om Mindörr Osby AB

Snygga dörrar till ett bra pris som finns i många (alla) storlekar. Passade perfekt utan monteringsproblem i mina karmar av gammal standard. Därutöver kort leveranstid. 100%nöjd.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Mikael för din fina recension! Vi lägger mycket fokus på att försöka vara bäst i Sverige på just gammal standard med bra erbjudanden och snabba leveranser (eftersom vi har ett relativt stort lager med denna typ av dörrar). Det glädjer oss att du är nöjd. Vänligen Carina

Maria T
Skrev om Mindörr Osby AB

Personlig kontakt, snabbare leverans än utlovat.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme! Vi försöker ha korta leveranstider och det är kul att du uppskattar det. Vänligen Carina

Bengt J
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra service hela vägen. Fina dörrar, de var som jag förväntade mig.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej Bengt och tack för den fina recensionen! Det är alltid lika roligt med nöjda kunder. Vänligen Carina

Joachim B
Skrev om Mindörr Osby AB

Fick fel del levererad först, men det löste dom till mig på ett alldeles ypperligt sätt! Smidigt och enkelt, proffsigt och kundvänligt bemötande! Jag kan rekommendera dem på alla sätt och vis! Det kallar jag verkligen för service!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Joachim för dina värmande ord! I ditt fall har vi brustit med leveransen och då står vi såklart för vårt misstag. Vi tar med oss både berömmet och feedbacken. Vänligen Carina

Leif S
Skrev om Mindörr Osby AB

fel leverans men jag blev helt kompenserade. Bra bemötande

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för din recension, Leif! Ja ibland kan det bli lite tokigt pga olika orsaker. Vi kan inte annat än att be om ursäkt och göra om och göra rätt. Vi är glada för förstående kunder som du. Vänligen Carina

Douglas E
Skrev om Mindörr Osby AB

Köpte innerdörrar, bra kontakt och snabb leverans. Rekommenderas

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme Douglas! Så roligt att du är nöjd med både dina innerdörrar och vårt arbete med kundtjänst och leverans. Vänligen Carina på MinDörr

Agim A
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra utbud, speciellt dörrar enligt gammal standard

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Agim för din recension! Vi har satsat lite extra på just gammal standard och har ett ganska stort lager av sådana dörrar och kan leverera inom kort. Roligt att du uppskattade det. Vänligen Carina.

Urban G
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra service och kvalitet. Rekommenderas.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme, Urban! Det betyder mycket för oss med nöjda kunder. Vänligen Carina

Carina B
Skrev om Mindörr Osby AB

Perfekt service och kvalitet på allt. Tackar

Svar från Mindörr Osby AB

Hej Carina och stort tack för de fina berömmet! Vi är minst lika glada som ni kunder är när allt klaffar. Vänligen Stefan

Fredrik I
Skrev om Mindörr Osby AB

Enkelt att beställa, dörren jättefin och fungerade bra med leverans. Hade uppskattat att få ledande frågor om spanjoletter, trycken och låskista (som vi inte tänkte på själva).

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt omdöme och din feedback! Jag tar detta vidare med berörda, kanske är något vi även behöver förtydliga på hemsidan. Vänligen Carina

Sofia K
Skrev om Mindörr Osby AB

Fina dörrar, känns gedigna i kvaliteten. Snabb leverans.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Sofia för din fina recension! Det betyder så mycket för oss att du är nöjd med ditt köp. Vänligen Carina

Benny A
Skrev om Mindörr Osby AB

Bemötandet var bra.Men insida karm var skadad ingen åverkan på emballaget

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt omdöme Benny! Det låter inte bra att karmen var skadad, så ska det inte vara. Maila gärna till vår kundtjänst så ska du få hjälp med din reklamation. Vänligen Carina

Axel I
Skrev om Mindörr Osby AB

Trevlig kundservice, snabbare leverans än vad som stod på hemsidan, snygg och prisvärd produkt. Köpte dörrhandtag.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så hjärtligt för den fina recensionen! Så roligt att du är nöjd med ditt köp. Vänligen Carina

Åsa G
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra service, snabb och bra leverans

Tack Åsa för den fina återkopplingen! Vänligen Carina

Martin E

Enkelt och kund vänligt. Rekommenderas

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Martin för det fina omdömet! Det gör oss glada att du är nöjd. Vänligen Carina

Ellinor I
Skrev om Mindörr Osby AB

Smidig beställning, betalning och leverans. Dörr av bra kvalitet!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Ellinor för det fina omdömet! Vi jobbar mycket med våra leverantörer på att se till att våra produkter håller en bra kvalitet och då är det extra kul när ni kunder håller med.

Dagmar Å
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabba leveranser, enkelt att ta kontakt med, fina produkter, är jätte nöjd

Tack för din fina recension! Är du nöjd så är vi nöjda. Vänligen Carina

Susanne E
Skrev om Mindörr Osby AB

Väldigt trevlig kundservice och en jättesnygg dörr, men kvaliteten på dörren var inte riktigt som förväntad och med blicken i backspegeln borde jag valt en ur premiumsegmentet istället för en billig ”lättdörr”

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Susanne för ditt omdöme! Hoppas dörren blev bra ändå när den kom på plats. Vänligen Carina

Vandrarhemmet R

Hej Var riktigt trevligt att göra affär med er. Mvh Lasse

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme Lasse! Vi är glada att du valde just MinDörr.

Linus M
Skrev om Mindörr Osby AB

Dåliga öppettider och svarstider på mailen/telefon. Dörren kom inte enligt överenskommelse. Inte alls nöjd

Svar från Mindörr Osby AB

Hej Linus och tack för din feedback. Vi har nu förbättrat våra öppettider så kundtjänsten är lättare att nå. Att vi inte levererat enligt beräknad tid ber vi om ursäkt för.

Flemming P
Skrev om Mindörr Osby AB

Vi köpte 3 stycken innerdörrar till en bra pris! Levereras som lovat! Perfekta dörrar! Skulle absolut rekommendera Mindörr Osby AB !,,

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Flemming för din fina recension! Vi är glada att du nöjd med både kvalité, pris och leverans. Vänligen Carina

Sami P
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabbt å enkelt bra kvalitet lätt att hitta rätt dörr

Tack för det fina omdömet Sami! Så kul att du är nöjd. Vänligen Carina

Jörgen J
Skrev om Mindörr Osby AB

Jag upplevde Min Dörr som väldigt kundvänlig, hjälpsam och ärlig. Jag blev vänligt bemött i telefon. Fick bra återkoppling om min beställning/leverans. Vänligt mottagande vid avhämtning av mina varor. Mvh Lena Jarl

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket för de värmande orden! Och tack till er för ett trevligt möte när ni var här. Vänligen Carina

Esa S
Skrev om Mindörr Osby AB

Mycket trevlig och tillmötesgående kundtjänst trots en strulig beställning från min sida.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Esa för den fina återkopplingen! Vi är glada att kunna hjälpa till. Vänligen Carina.

Michael E

Snabb leverans Bra pris Korrekt leverans

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme Michael! Det ska vara smidigt att beställa av MinDörr. Vi är glada att du är nöjd. Vänligen Carina

Ricky L
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabb leverans. Bra hjälp vid frågor.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Ricky för ditt fina omdöme! Det är roligt att höra att vi kunde hjälpa dig med dina frågor. Vänligen Carina

Kajsa S
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabb leverans, stabil fin dörr.

Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd. Vänligen Cina

George P
Skrev om Mindörr Osby AB

Helt ok. Varken bättre eller sämre än andra men föredrar lokal tillverkare. Märkligt att överstycke inte ingår i karmsats. Den säljs separat. Priserna är marknadsmässiga, servicen är god, trevlig personal. Dock reagerar jag över att färgskiktet är väldigt tunn på karmarna och har på flera ställen kådgenomträngningi färgen.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej George och tack så mycket för din värdefulla återkoppling! Vad gäller överstyckena, så är det helt enkelt så att det är likadana överstycken som till ny standard. Vi kommer framöver att också lägga upp karmseten för gammal standard som en egen produkt, men eftersom vi då behöver bygga en ny produktartikel för varje kombination av bredd och tröskelval, så är det ganska mycket jobb för en produkt som ändå säljs relativt sparsamt. Så här långt har vi istället fokuserat på annat, men det kommer. Vad gäller målningen, så...

Anders M
Skrev om Mindörr Osby AB

Jag gjorde en förfrågan om en innerdörr med riktigt udda mått, fick svar på frågan ganska snabbt, och även ett preliminärt pris vad den skulle kosta, och efter ca tre veckor hade de specialtillverkat Den till mig. Är mycket nöjd med köp, och kundbemötande.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Anders för ditt fina omdöme! Det kan vara en utmaning när man har mått som är udda. Vi är stolta över personalen som lyckas få det att stämma med specialtillverkningar. Vänligen Carina på kundservice.

Pierre A
Skrev om Mindörr Osby AB

Snabbt, enkelt och bra ! Även vid behov av personlig service så har detta överträffat alla förväntningar. Kan verkligen rekommenderas!

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket för din fina recension Pierre! Det betyder mycket för oss att du är nöjd.

Lars S
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra produkt och snabb leverans.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt fina omdöme, Lars! Vi är glada att du är nöjd med både produkten och leveransen.

Raafat A
Skrev om Mindörr Osby AB

Jätte fin och säkre dörr jag är tacksam för att ni finns .

Svar från Mindörr Osby AB

Tack så mycket för de värmande orden, Raafat! Vad kul att du är nöjd. Vänligen Carina på kundtjänst

Per G
Skrev om Mindörr Osby AB

Snygg välbyggd dörr som levererades snabbt.

Tack så mycket Per för det fina omdömet! Vänligen Carina på MinDörr

Kristian J
Skrev om Mindörr Osby AB

Kunnig och rak information för att kunna avsluta mitt köp. Montage ansvningen stämde inte riktigt med vad som låg med i leveransen, det kan man inte lasta Mindörr, utan tillverkaren i Norge.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej Kristian och tack för din återkoppling och påpekandet om monteringsanvisningen. Vi ska kika på detta och se till att det åtgärdas framöver. Även om tillverkaren av skjutdörrskarmarna är den som stoppar ner anvisningarna i kartongen, så har vi som säljare naturligtvis ett ansvar i att leverera rätt saker, så vi sätter stort värde på att det uppdagas om något inte är helt korrekt. Vänligen Stefan på MinDörr

Anders N
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra, smidigt. Köpte två innerdörrar.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt omdöme, Anders! Hoppas du fått upp dörrarna utan problem och att de gör sig fint i ditt hus. Vänligen Stefan

David H
Skrev om Mindörr Osby AB

Lätt att få kontakt och få hjälp med order. Trevlig personal. Snabba leveranser. Vi har uteslutande köpt specialdörrar som passar äldre standard för att byta ut slitna gabondörrar i hyresfastighet. God passform. Lite trubbel med skruvlängder till trycken och nyckelskyltar, annars inga bekymmer.

Svar från Mindörr Osby AB

Hej David och tack för din fina recension! Ja, vi har satsat lite extra på just gammal standard och har ett förhållandevis stort lager av sådana dörrar, så det är vi glada för att ni kunder också uppskattar. Skruvarna till vårt budgettrycke, handtag06, kan ibland vara lite korta. Hör av dig till vår kundtjänst, så löser vi det. Vänligen Stefan på MinDörr

Vallavagnen A
Skrev om Mindörr Osby AB

Hej Inte ok att man inte får någon leveransbekräftelse på ordrarna.

Svar från Mindörr Osby AB

Tack Vallavagnen för er återkoppling! Vi tar självklart den kritiken till oss och kommer att kika på vad som gått fel i ert fall, så att det kan bli bättre framöver. Vänligen Stefan på MinDörr

Bengt I
Skrev om Mindörr Osby AB

Bra bemötande och leverans enligt överenskommelse. Jag köpte en dörr till mitt förråd. Jag är nöjd med produkten

Svar från Mindörr Osby AB

Tack för ditt omdöme, Bengt! Vad kul att du är nöjd med din förrådsdörr! Vänligen Stefan på MinDörr