Minellux

Minellux

Välkommen till Minellux AB!

Vi hjälper dig med el och ljusinstallationer. Som experter på ljusdesign och “smarta hem”-lösningar kan vi tar ditt hem till nästa nivå av bekvämlighet. Vi har funnits i branschen sedan 2013 och började som ett enmansföretag. Sedan dess har vi växt och är idag 5 anställda.

Tjänster: Elektriker, elmätning, elservice, elsäkerhet, ljusinstallationer och mycket mer.

Vi ser alltid till att elsäkerhetsplanera på plats där arbete skall utföras för att kunna arbeta tryggt och säkert. Både för din och vår skull. Behöver du något av följande: elbilsladdare (zaptec), fasadbelysning, led-lister, nätverk, sladdar, eluttag eller annan utrustning så är du varmt välkommen att kolla in vår butik på vår hemsida.

Läs vad 100 kunder tycker om Minellux 2

• Christina L
    2022-11-17 Verifierad kund
    Duktiga killar. Punktliga och effektiva.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Bra bemötande och visat intresse trots litet jobb med utbyte av markbelysning och omkoppling av 3 grupper på 2 jordfelsbrytare
    2022-10-11 Verifierad kund
    Beställt laddbox för elbil: Zappi v2.1 med solcellspaketet inkl. installation, 3 okt. 2022.
    Perfekt bemötande både vid beställning, leverans och installation. Synnerligen snygg och fackmannamässigt perfekt utförd installation. Kan verkligen rekommendera deras produkter och arbeten på fältet.

Arne Mårtensson i Sjöbo
    2022-10-04 Verifierad kund
    Snabba, trevliga, vänliga. Helt enkelt super service. Tack!
    2022-10-02 Verifierad kund
    Jag köpte min Zaptec ladd-box, Tibbers energimätare Pulse och installation av Minellux. Installatören var jättetrevlig och väldigt duktig. Fick även hjälp med att installera större huvudsäkring. Jag rekommenderar Minellux varmt!
    2022-09-29 Verifierad kund
    Gör vad som förväntas och har snabb tillgång vid bokning och om det är lång väntetid är de tydliga med det
    2022-09-27 Verifierad kund
    Minellux är ett företag som jag har samarbetat med väldigt längre. Jag är alltid nöjd med deras arbete .
    2022-09-27 Verifierad kund
    Tack för fin service och snabba leveranser!
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött.
    Elektrikern kom på utsatt tid och gjorde sitt jobb snyggt och ordentligt
    Jobbet var att koppla in en värmepanna samt ordna några sladdar in i en kopplingsdosa.
    2022-09-22 Verifierad kund
    trevlig bemötande. proffs! allt fixat snabbt och lätt :-)
    2022-09-13 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsamma och trevliga.
    Köpte en väggkrok till laddkabel.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Jag köpte en billaddare, snabbt och bra utfört arbete.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Superduktiga och trevliga. Kan varmt rekommendera dem till alla som söker efter elektriker.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Snabb och smidig service, erhört trevliga.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Köpte laddbox med fasbalansering
    Jag är 100 procent nöjd
    Prisvärd offert
    Installatör punktlig och trevlig
    Bra teknisk support på appen
    Kan verkligen rekommenderas
    Hans Lackeus
    2022-05-26 Verifierad kund
    Super nöjd med Minellux från första samtal till att arbete blev utförd. Dem gjorde jobbet på ett snyggt sätt för att slippa se sladdarna inomhus som andra företag ville göra. Så jag rekommenderar stark Minellux. Tusen tack för ett grymt jobb
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jätteduktiga och trevliga arbetare som är noggranna och tar jobbet på allvar. Kommer att använda mig av Minellux igen i framtiden och rekommenderar dem starkt!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Bra service och kunnig personal
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag hade en vänlig och professionell kontakt med firman.
    Den hjälp jag fick var snabb, vänlig och professionell.
    Jag är mycket nöjd med Minellux och kommer att rekommendera dem till mina vänner.
  • Håkan L
    2022-04-23 Verifierad kund
    Vi har löpande kontakt och får bra hjälp av proffsig
    personal. när vi så behöver.
  • Niklas P
    2022-04-22 Verifierad kund
    Väldigt bra service och utförande.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Flera trevliga män. Upplevde att de var yrkeskunniga.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Allt OK Har bara testat på en grannes bil o de verkade att fungera bra skall köpa elbil inom 12 månader
    2022-03-13 Verifierad kund
    Mycket bra, med bra information
    2022-03-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från Minnelux medarbetare. Jag är inte nöjd på grund av annat från Zaptec. Omöjligt att installera appen med Android telefon. Vi har ingen iPhone. Detta tycker jag är dåligt, kann inte rekommendera vidare Zaptec om dom inte löser detta
    2022-03-06 Verifierad kund
    Duktiga och ställer upp o fixar
    2022-03-06 Verifierad kund
    Kontakten med företaget var bra.
    Det som installerades var en Zappi v2 laddbox.
    Installationen gick smidigt tack vare en duktig elektriker.
    Jag har inte kunnat testa alla funktioner på grund av att min
    elbil inte har levererats ännu.

MVH
    Hans Karlsson
    2022-02-12 Verifierad kund
    Jag har köpt o fått inmonterat en elbilsladdare av märket Easee. Alla kontakter med Minellux har varit bra och installationen utfördes på ett utmärkt sätt.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Minellux .
    Dom är tillmötesgående, tar reda på vad man tänkt och behöver för belysning , när dom vet hur man tänkt ger dom exempel på olika alternativ .
    Väldigt trevliga, proffsiga och punktliga med tiden som är bestämd .
    jag kan verkligen rekommendera Minellux.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Första samtalet var rakt och uppriktigt ang. leveransproblem, sedan har jag blivit uppringd flera gånger för att firman ville stämma av saker. Den laddbox jag hade beställt hade fördröjd leverans men när den väl hade kommit in fick jag den installerad omedelbart. Elektrikerna var trevliga, lyhörda, snabba och gjorde ett snyggt jobb.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Väl bemött. Snyggt jobb. Allt funkar som förväntat.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Alltid hjälpt oss med allt vi haft behov av. Minnelux är en firma vi återkommande anlitar. Dels för att de gör sitt jobb snyggt! Men också alla är otroligt trevliga.
    2022-01-23 Verifierad kund
    fin bemötande jag är nöjd med allt
    2022-01-12 Verifierad kund
    Helt perfekt, allt från mejl/information, beställt material (inkl. laddkabel från Belgisk website), installation, och superduktiga elektriker – tack!
    5/5*
    2022-01-03 Verifierad kund
    Duktig montör som gjorde ett snyggt jobb.
    Proffsigt bemötande och med ett bra pris.
    2021-12-29 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt, otroligt lätta att jobba med och har aldrig träffat på ett bolag som är så flexibla med tider och lyssnar på kunden.

Fick installerat 2st Easee laddboxar som jag är supernöjd med.

Tack för ett superbra jobb!!!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Jag installerade en laddbox Easee. Jag är mkt nöjd med bemötandet som jag fick och framförallt med serviceviljan att besvara alla mina frågor. Mvh. Thor
    2021-11-28 Verifierad kund
    Hej jätte bra kille jobbade snappt och bra mycket duktig kommer att anlita minnelux alltid bra installation tack mvh per
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Lätt att ha att göra med
    Löste uppgiften bra
    2021-11-08 Verifierad kund
    Utmärkt och korrekt bemötande.
    Uppfyllde mina önskemål beträffande utförande och placering av såväl laddbox och kabeldragning.

Trevliga och sociala elektriker med utmärkt kundbemötande.
    Rekommenderas starkt.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Snabba svar, bra service ifrån dem
    2021-11-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med kunden i fokus! Proffsigt utförda jobb och arbetade på snabbt, noggrant och skickligt. Har anlitat minellux till allt från byte av badrumsfläkt till installation av laddbox till elbilen. Alltid lika nöjd!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bra kommunikation och trevligt bemötande.
  • Jimmy O
    2021-11-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande! Enda som inte är 100 är flärpen/locket som ska skydda uttaget. Den sitter inte på plats, köpte en easee laddstation
    Punkligt , välufört , prisvärt
    2021-10-31 Verifierad kund
    Effektiv installation av ladbox till bra pris
    2021-10-31 Verifierad kund
    Mina förväntningar motsvarade resultatet, en bra installation och bemötande.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Kunnig personal, har de inte svar på mina frågor direkt, tar de reda på svaret och återkommer. Nu kan jag ladda bilen säkert och tryggt. Efter att de monterat laddar.
    2021-10-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, med utmärkt service. Kommer med bra och konkreta förslag på olika lösningar. Vi har fått installerat elcentral och belysning. Är väldigt nöjd med slutresultatet och hur de utförde jobbet.
  • Carl H
    2021-10-02 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, lite omständigt ibland men Christian var ändå mån om att jag som kund skulle bli nöjd med min zaptec Go och det har jag blivit!