Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Minitaxi 140140 Göteborg AB

Minitaxi 140140 Göteborg AB

Hildebrandsgatan 5, 417 05 Göteborg — Visa karta

Minitaxi är idag ett av de större taxibolagen i Göteborg. Vi har funnits för er sedan starten 1993 och har sedan dess blivit ett välkänt och populärt taxibolag, med låga priser och bra service.

Läs vad 4 kunder tycker om Minitaxi 140140 Göteborg AB

• M
    M skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB
    Brukade gilla Minitaxi men den senaste tiden har jag råkat ut för otrevliga och griniga chaufförer som verkar tycka jag åker med på nåder i deras bilar. Spelar ingen roll att de är några kr billigare...har helt slutat åka med dem. Betalar hellre något extra för att få en trevlig resa.
  • Anders B
    Anders B skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB
    Väldigt billigt. Äntligen ett bolag som inte rånar mig på pengar. Åker inte med något annat bolag. Inte bara för att det är billigt. Det är också väldigt kunnig och trevlig personal.
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB
    Lägsta priserna på taxi i Göteborgsregionen utan tvekan. Alltid snabbaste vägen, trevliga chaufförer, rena snygga bilar och i allmänhet bra service. De har lite skojiga bilar (Citroën) också. Billigare kommer du inte undan.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB
    Jag åker ganska ofta med Mini Taxi och det fungerar mycket bra. Framkörningsavgiften är låg och hela resan brukar bli mycket billigare än beräknat.

Hildebrandsgatan 5, 417 05 Göteborg