Minitaxi 140140 Göteborg AB

Minitaxi 140140 Göteborg AB

Ring 031-14 01 40 www.minitaxi.se
3.6

Minitaxi är idag ett av de större taxibolagen i Göteborg. Vi har funnits för er sedan starten 1993 och har sedan dess blivit ett välkänt och populärt taxibolag, med låga priser och bra service.

5 omdömen om Minitaxi 140140 Göteborg AB

Marcus F
Skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB

Jag har nyttjat minitaxi men nu senast för några dagar sedan så åkte jag till sisjön och tillbaks. Era cirkapriser i appen skiljer sig från slutpriset. Ca 250-270kr blir 350-370kr. Är det lockpriser eller kan era förare inte närmaste vägen. De slår ju på Google Maps först efter en stunds körning och verkar inte bekanta med stan.

M
Skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB

Brukade gilla Minitaxi men den senaste tiden har jag råkat ut för otrevliga och griniga chaufförer som verkar tycka jag åker med på nåder i deras bilar. Spelar ingen roll att de är några kr billigare...har helt slutat åka med dem. Betalar hellre något extra för att få en trevlig resa.

Anders B
Skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB

Väldigt billigt. Äntligen ett bolag som inte rånar mig på pengar. Åker inte med något annat bolag. Inte bara för att det är billigt. Det är också väldigt kunnig och trevlig personal.

Christoffer L
Skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB

Lägsta priserna på taxi i Göteborgsregionen utan tvekan. Alltid snabbaste vägen, trevliga chaufförer, rena snygga bilar och i allmänhet bra service. De har lite skojiga bilar (Citroën) också. Billigare kommer du inte undan.

Thomas A
Skrev om Minitaxi 140140 Göteborg AB

Jag åker ganska ofta med Mini Taxi och det fungerar mycket bra. Framkörningsavgiften är låg och hela resan brukar bli mycket billigare än beräknat.