MO'CYCLE

BERGSUNDSGATAN 12, 117 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om MO'CYCLE

• Nichlas S
    Nichlas S skrev om MO'CYCLE
    Beställde ett par mc-jeans av företaget. Dom hade inte den färg jag ville ha så dom frågade om jag kunde tänka mig ett par andra vilket jag gick med på att testa.
    När jag fick jeansen var dom två storlekar för stora trots att jag hade använt deras storleksguide. När jag ville byta brallorna sa dom att dom kunde sy om dom vilket jag INTE ville. Jag skickade tillbaka dom och efter två veckor fick jag tillbaka dom... Insydda och uppsydda... dom såg fördjävliga ut... som pösiga chinos. Så jag ville häva köpet vilket dom sa att jag inte kunde göra då de 14 dagarna hade passerat efter att jag hade fått jeansen första gången... Men dom kunde ta tillbaka dom mot en avgift på 700:- för deras utgifter med att sy om dom, vilket jag inte hade bett om och tydligt sagt nej till. Så nu är företaget anmält till ARN (allmänna reklamations nämnden)...

Köp inget från Mo´cycle's websida om ni inte vill tvingas betala för tjänster ni inte har bett om.
  • micke l
    micke l skrev om MO'CYCLE
    Unik design, jag gillar konceptet. Professionellt bemötande i butiken på Södermalm, hittade riktigt coola kläder i testkollektionen. Bra jobbat killar, ses när nästa kollektion kommer ;)
  • mo m
    mo m skrev om MO'CYCLE
    grymma kläder!
    riktigt bra service av grabbarna som jobbar där, har humor och kan skämta.
    // nöjd kund

BERGSUNDSGATAN 12, 117 37 Stockholm