Mobilglas

Stigbergsliden 7, 414 63 Göteborg — Visa karta

Mobilglas lagar och byter bilglas ute på plats!
Hur kan det komma sig att ingen annan genomför byte av bilglas, direkt ute på plats? I flera Europiska länder är det sedan flera år vanligt med byte på plats. Ute på din arbetsplats medans du jobbar eller direkt på brottsplatsen. Ring så byter vi på plats!

Läs vad 7 kunder tycker om Mobilglas

• J
    J skrev om Mobilglas
    Tack för ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete på min SAAB SBP434,ny framruta på min arbetsplats p-plats,skönt att slippa bli skjutsad lr låna bil ,skitsmidigt till o med billigast,rekommenderas varmt
    Mvh Jocke
  • Ali A
    Ali A skrev om Mobilglas
    Tack för den snabba och bästa servicen till min Volvo S80, Stor tack för er
  • Emma E
    Emma E skrev om Mobilglas
    Verkligen bra service och mycket smidigt att de kommer hem och uför arbetet hemma. Snabbt, bra och praktiskt :)
  • Cilla J
    Cilla J skrev om Mobilglas
    Bästa servicen man kan få! Jag är supernöjd! Tack för ett fantastiskt snabbt arbete!
  • Sven N
    Sven N skrev om Mobilglas
    Medan jag åt lunch bytte Mobilglas rutan på bilen. 50 min. senare var det klart och dessutom 500 kr. billigare än Ryds glas.
  • Peter J
    Peter J skrev om Mobilglas
    Vilken tjänst! Fick bilrutan bytt på plats hemma hos mig. Skulle garanterat anlita de igen om rutan sprack.
  • Ford i
    Ford i skrev om Mobilglas
    Det fungerade kanon. Har använt tjänsten två gånger och skulle verkligen rekommendera andra att göra det också. Skulle självklart vända mig till er igen.

Stigbergsliden 7, 414 63 Göteborg