Johan Lönnström

Johan Lönnström en del av Moderna Bil Knivsta

Läs vad 102 Läs vad Johan Lönnström

• skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Knivsta
    2021-08-24
    Tack för en bra och smidig affär.
  • skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Knivsta
    2021-08-24
    Snabbt smidig affär, bra pris för inbytet
    2021-08-17
    Enkla att göra affär med. De gav ett helt ok pris för min inbytesbil. Den bil jag köpte, online, var precis som jag förväntat mig.
    En sak som stack ut var att dagen efter jag köpt bilen tändes servicelampan. Jag kontaktade bilfirma, på en sekund sa de att de står för hela kostnaden. Sedan letade de upp en auktoriserad Subaruverkstad så jag behövde bara välja tid. De ska stå för alla kostnader. Det där är snyggt på riktigt!
    Tack Johan och tack Moderna Bil.
  • 2021-03-30
    Bilen saknade utrustning som företaget annonserade om att den hade.
    Upptäckte några på plats och några efter köpet gjorts. Dåligt att locka med utrustning som inte finns.
    Var försiktiga när ni köper bil av Moderna bil.
    Hej,

Vad tråkigt att du känner dig missnöjd. Vad vi minns så fick du rabatt på bilen pga att vi hade råkat skriva fel utrustning på bilen. Om det är något mer du känner dig missnöjd med är du välkommen att kontakta mig på johanw@modernabilab.se

Tack på förhand!

// Johan Westberg, Försäljningschef
    Moderna Bil Haninge
  • Robert H
    skrev om Moderna Bil Haninge
    2021-03-29
    I det stora hela, riktigt bra. Jag var där väldigt sen (strax innan stängning) så efter ett långt arbetspass är det svårt att hålla humöret uppe men det gjorde säljaren jag hade kontakt med. Väldigt flexibla och förstående.

Jag fick ett bra intryck av dom

/ Robert
  • Ricky A
    skrev om Moderna Bil Haninge
    2021-03-26
    Mycket bra service och återkopplar väldigt bra. Mycket trevlig och serviceinriktad.
    2021-03-22
    Bil: Mercedes E 63 s

Trevligt bemötande där jag kände mig trygg genom hela affären vilket är viktigt för mig.
    Hjälpte till att göra hela affären smidig på ett utmärkt sett. Kände även att Johan/ företaget har uppskattat värdet av den bil jag lämnade i inbyte vilket inte alla gör.
    Förväntningar: Att kunna pruta lite om det finns visst slitage vilket man kunde till mötes gå.
    Det känns verkligen som om företaget /Johan varit måna om att jag som kund ska vara nöjd med mitt köp. Bra oxå att man erbjuda service/nya däck etc till förmånliga priser.😀
    2021-03-22
    Väl genomförd distansaffär i distansernas tidevarv.
    2021-02-26
    Snabb smidig affär. Hjälpsam säljare Johan
    2021-02-26
    Köpte en begagnad bil, suveränt bemötande, snabb och proffsig hantering av köpet.