Simon Hedblom

315 omdömen om Simon Hedblom

Sedan starten hos Reco 2020
Joris Bygg I
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Trevligt bemötande snabb o smidig affär

Hilbert M
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Första kontakten på telefon var bra, nog info och det var trevligt och vi har kommer överens och när jag hämtar bilen på lördag första kille på entré var inte så intresserad i kunder, mer med datorn. Efter jag har pratat med Simon och har provkört vi lastat vinterhjulen men jag såg vinter däcken var inte helt fräsch och när jag hade ta ut alla sommardäcken imorse jag såg dom var inte fräsch heller så både hjulen sommar och vinterdäck räcker kanske en halv säsong så jag behöver köpa innan ett år 8 nya däcken. Jag vet...

Svar från Simon Hedblom

Hej igen Hilbert, Tack för din kommentar. Jag levererade endast bilen så var ej insatt i affären. Jag ska vidarebefordra detta till ansvarig försäljare och om du vill köpa en till bil av oss i framtiden eller ha hjälp med service så ordnar jag med något extra bra till dig. Mvh Simon

Gröningsdals M
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Snabbt o enkelt o förhoppningsvis håller det dom lovar att lösa såsom service o bess samt styrleder o bromsar köpet blev en Nissan navara

Robert D
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Jag är nöjd med köpet, det var en trevlig upplevelse. Simon är en artig person och besväras inte av frågor. Jag hoppas att bilen jag köpte kommer att fungera bra i framtiden också.

Pernilla S
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Tack för ett trevligt och bra bemötande.

Patrik J
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Klockrent bemötande, och är extremt flexibla! kan varmt rekommendera!!

Trains T
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Snabbt smidigt och trevligt att köpa bil hos Simon Hedblom på moderna bil. Erbjuden rabatter och garantier samt helförsäkring. Riktigt bra 👍👍

Emelie P
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Simon var otroligt hjälpsam i köpet. Han tog sig tid och svarade på frågor och funderingar. Jag upplevde köpupplevelsen mycket god!

Marja J
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Lyhörd, hjälpsam och tålmodig. Bra kunskap, kunde ge förtroendeingivande råd och förslag. Helt klart bra på att känna in sin kund och anpassa service efter dennes behov. En mycket bra upplevelse fick vi.

Store Consulting S

snabb och smidig affär. rekommenderar starkt!