Mohlins Cykel & Motor AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0

Om företaget

Skandinaviens största sortiment av Cykel-, moped- och skoterdelar

6 omdömen om Mohlins Cykel & Motor AB

Visar 6 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Stanislaw Josef W
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Köpte en begagnad cykel, det har visat sig att växlarna inte fungerar så bra, när man tar cykeln till Mohlins , så vill de ha 250kr bara för att undersöka felet? Vi har genom åren köpt minst 10 Nya cyklar av Mohlins. Aldrig mer ska vi någonsin handla något där. Dåligt bemötande ger Mohlins Dålig Karma och en Bad Will!

Vesa K
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Handla inte i butiken. Otrevlig personal . Känns dom runt hörn garanti. Det är bättre att undvika denna butiken helt och hållet

Mattias H
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Bra utbud av mopeddelar. Har besökt butiken 2 ggr i Kristianstad. Första besöket träffade jag en hjälpsam ung kille som hjälpte mig. Toppen. Andra gången skulle jag köpa en bensinkran utan vakuum, vilket de inte hade. Jag borde kolla förgasaren istället. En person fick mig att känna mig idiotförklarad och utskrattad för att jag inte kunde förklara exakt vilken förgasare jag hade och inte hade tagit den med mig. Kontentan var att jag hade köpt en värdelös moped, kunde inget om mopeder och att man inte skulle mecka själv....

Johnny A
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Uselt företag som skickar kinakopior när bilden visar kvalite’ vara. Vägrar sedan att ta ansvar och är dessutom otrevliga och spydiga. Varnar för dessa skojjare.

Johan E
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Riktigt bluff företag, har väntat på en vara i 29 arbetsdagar där dem vägrar ta på sig att dem gjort fel, otrevlig när man kontaktar dem och har nu slutat svara när dem för 9 arbetsdagar sedan lovat att varan skulle skickas. Avråder alla att köpa från detta fejkföretag då det finns många andra cykel och motor butiker, har köpt från dem alla och mohlins är topp utan tvekan det värsta företaget av dem alla!

johan o
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

betala 69000 för en mopedbil som brinner en vecka senare pga en reparation som gjorts av företaget och sen få ett sms om att det inte är en garanti sak skit-firma ==== skit snack jag har aldrig påstått att jag skulle ändra något med avgassystemet och försäkringsbolaget har kollat den och tycker helt och hållet att det är ert fel ljuger en rätt upp i ansiktet gör ni med dessutom har ni inte tillräklig kunskap för att undersöka den den nollan ni har i verkstaden ska hålla sig till att smörja kedjor

Filtrera omdömen