Alla kategorier Cykel Skåne Kristianstad Mohlins Cykel & Motor AB

Olof Mohlins Väg 6, 291 62 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Mohlins Cykel & Motor AB

• johan o
    johan o skrev om Mohlins Cykel & Motor AB
    betala 69000 för en mopedbil som brinner en vecka senare pga en reparation som gjorts av företaget och sen få ett sms om att det inte är en garanti sak skit-firma
    ====
    skit snack jag har aldrig påstått att jag skulle ändra något med avgassystemet och försäkringsbolaget har kollat den och tycker helt och hållet att det är ert fel ljuger en rätt upp i ansiktet gör ni med dessutom har ni inte tillräklig kunskap för att undersöka den den nollan ni har i verkstaden ska hålla sig till att smörja kedjor
    2008-12-29 Representant för Mohlins Cykel & svarar johan o
    Johan köpte en begagnat mopedbil som var servad och kontrollerad av oss. Enligt egen utsago skulle dom byta avgassystem odyl. så fort dom kom hem så att den skulle gå fortare. Detta fel har förmodligen uppstått vid arbetet med detta. Reparationen han skriver om känner vi inte till. Detta fordon har gått felfritt i den förra ägarens händer i flera år. Vill även påpeka att vi har undersökt bilen efter att kunden kontaktade oss och att det inte fanns något fel på den utan skadan berodde på yttre åverkan.

Olof Mohlins Väg 6, 291 62 Kristianstad