Mohlins Cykel & Motor AB

3.2

11 omdömen om Mohlins Cykel & Motor AB

Ola M
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Har man funnits i 100 år så gör man saker rätt och behandlar kunderna schysst.

Svar från Mohlins Cykel & Motor AB

Vi jobbar på 100 år till! Tackar.

Marcus F
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Fantastiskt bra service och trevlig personal👍

Svar från Mohlins Cykel & Motor AB

Vi tackar, bugar och bockar för detta.

David O
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Bra utbud och varumärken. Rymlig och välsorterad butik

Svar från Mohlins Cykel & Motor AB

Vi tackar för detta! Välkommen åter.

Tomas E
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Snabb leverans och ett trevligt bemötande. De svarar i telefon och ringer tillbaka om det är något problem. Hälsningar Thomas

Svar från Mohlins Cykel & Motor AB

Vi tackar för detta och kämpar vidare

Jonas R
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Fantastiskt bemötande och service och cyklar med riktigt bra kvalitet till rimliga priser - vad mer kan man önska?

Svar från Mohlins Cykel & Motor AB

Tack för en trevlig stund i butiken och välkommen åter.

Håkan N
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Ett trevligt bemötande och personen som hjälpte mig var väldigt kunnig och vänlig

Svar från Mohlins Cykel & Motor AB

Tackar och välkommen när det är dags att hämta cykeln

MURIS Z
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Vad ni är för gynna ej detta företaget och dess oseriösa ägare Ulf! När de blir fabrikationsfel fel dribblar dem och tröttar ut en . Hoppas alla som läser detta tänker 10gånger och inte handlar där . 3 veckor av ursäkter istället för att byta ut en vara som är trasig .

Mattias H
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Bra utbud av mopeddelar. Har besökt butiken 2 ggr i Kristianstad. Första besöket träffade jag en hjälpsam ung kille som hjälpte mig. Toppen. Andra gången skulle jag köpa en bensinkran utan vakuum, vilket de inte hade. Jag borde kolla förgasaren istället. En person fick mig att känna mig idiotförklarad och utskrattad för att jag inte kunde förklara exakt vilken förgasare jag hade och inte hade tagit den med mig. Kontentan var att jag hade köpt en värdelös moped, kunde inget om mopeder och att man inte skulle mecka själv....

Johnny A
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Uselt företag som skickar kinakopior när bilden visar kvalite’ vara. Vägrar sedan att ta ansvar och är dessutom otrevliga och spydiga. Varnar för dessa skojjare.

Johan E
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

Riktigt bluff företag, har väntat på en vara i 29 arbetsdagar där dem vägrar ta på sig att dem gjort fel, otrevlig när man kontaktar dem och har nu slutat svara när dem för 9 arbetsdagar sedan lovat att varan skulle skickas. Avråder alla att köpa från detta fejkföretag då det finns många andra cykel och motor butiker, har köpt från dem alla och mohlins är topp utan tvekan det värsta företaget av dem alla!

johan o
Skrev om Mohlins Cykel & Motor AB

betala 69000 för en mopedbil som brinner en vecka senare pga en reparation som gjorts av företaget och sen få ett sms om att det inte är en garanti sak skit-firma ==== skit snack jag har aldrig påstått att jag skulle ändra något med avgassystemet och försäkringsbolaget har kollat den och tycker helt och hållet att det är ert fel ljuger en rätt upp i ansiktet gör ni med dessutom har ni inte tillräklig kunskap för att undersöka den den nollan ni har i verkstaden ska hålla sig till att smörja kedjor