MOHV Helsingborg

Uma parte de MOHV www.mohv.se
  • Badge2021
Ligue 0775-33 30 70 Compartilhar

About company

Vi mäklare på MOHV Helsingborg finns i gamla HD-huset intill Il caffé brutale på Drottninggatan 22 i centrum. Vi hjälper dig till ett nytt boende i hela Helsingborgsområdet och flera mindre orter runtomkring som Rydebäck, Viken, Höganäs eller Kullahalvön. Hos oss erbjuder vi en mäklartjänst där du är med och bestämmer med...

181 omdömen om MOHV Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2014

MARIAM Q

Lina har varit väldigt lätt tillgänglig och professionell i sitt arbete. Hon har sett till att allt gått smidigt och bekvämt för mig som kund. Absolut nöjd med hennes goda insats!

MAJA P

Superbra och proffsig! Kan varmt rekommendera Lina som mäklare! 🤗😊

Carl-Johan M

Sålde vårt hus med hjälp av Henric Nylander som var både tillmötesgående, proffsig och oerhört tillgänglig vilket resulterade i en försäljning med rekordpris på vår adress!

ANNA J
Escreveu sobre

Lina är väldigt lugn och får en att känna sig trygg. Allting har gått snabbt och smidigt. Rekommenderas!

Svar från Lina Sweid

Tack Anna för förtroendet!

KUSHTRIM B

Lina var mycket professionell när jag sålde min lägenhet, det tog bara några dagar sen var den såld så alla blev nöjda. Lina besvarade frågan och funderingar som jag hade och var mkt hjälpsam. Rekommenderar Lina starkt när man ska sälja bostad.

ABDUL MUNAEM ALHAJ J

Väldigt skicklig, trevlig och allt gick smidigt, anlitar henne igen vid nästa köp/försäljning. Säljern på Viskgatan 10c

CHRYSSA K

Har precis köpt en lägenhet av Lina. Allt gick väldigt snabbt och alla blev nöjda. Hon ger många goda råd, är tydlig och är alltid med ett leende på läpparna. Hon är mycket proffessionell och det känndes tryggt. Rekommenderar henne starkt!

JESSICA C

Lina är en toppmäklare! Hon ingav direkt förtroende och tydlighet. Kände mig väldigt trygg! En viktig egenskap för en mäklare är att ge ett gott intryck, och det gjorde verkligen Lina! Tusen tack!

Andreas Benny Alexander J

Efter att jag träffat 13 mäklare från olika mäklarfirmor i Helsingborg beslutade jag att anlita Lina Sweid baserat på en bedömning av personligt möte, försäljningsstatistik och tidigare rekommendationer/omdömen. Lina managerade säljprocessen exemplariskt från början till slut och min lägenhet såldes för rekordpris inom fyra veckor från vårt första möte. Lina har en varm personlighet och i rollen som mäklare är hon professionell, förtroendeingivande, kommunikativ och engagerad. Lina har även svart bälte i konsten att sälja...

KHALED A

Köpt en lägenhet precis med mäklare Lina Sweid . Väldigt nöjd, affären gick snabbt och Lina var mycket trevlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med under processen, Så nöjd från början till slut. Finns absolut inget att anmärka på. Proffsig, snabb och kunnig, kan rekommendera Lina då hon känns som en kvinna med huvudet på skaft, professionell och grym på sitt jobb!” Bästa LINA SWEID :)

LOUISE J
Escreveu sobre MOHV Helsingborg

Det är mycket som snurrar vid allra första bostadsköpet! Men med värme, trygghet och expertis som överträffat alla våra förväntningar höll Lina Sweid oss i handen hela vägen hem. Vi kunde inte önskat om en bättre och mer engagerad mäklare.

SEE MAN N

Lina är en väldigt professionell mäklare som värnar om sina köpare och är snabb på att svara på frågor. Väldigt hjälpsam och jättetrevlig!

Svar från Lina Sweid

Tack för ett fint samarbete och vänliga ord :)

IBRAHIM A

Lina har visat ett väldigt högt engagemang och hon har varit extremt påläst om såväl lägenheten, bostadsrättsföreningen samt området. Hon har ansvarat för försäljning från start till slut, och överträffat förhoppningarna gällande slutresultatet. Lina var alltid lätt att få tag på, uppdatera mig löpande och var mycket professionell. Före och under försäljningen fick vi också många goda råd som var värdefulla. Lina skötte förmedlingen på ett exemplariskt sätt. Hon sålde dessutom till rekortpris. Jag har nu hittat min mäklare framöver och kan därför varmt rekommendera LIna till alla!

Hirosh K

Oerhört skicklig och professionell mäklare. Påtaglig genom hela processen, både för säljare och köpare.

Svar från Ema Cavka

Tack Hirosh för ditt fina omdöme. Önskar dig en trevlig dag. Mvh Ema Cavka

LIRIDONA K

Erfaren, trygg och väldigt målmedveten mäklare. Alltid svar, oavsett vilka frågor i försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd med Lina. Genuin mäklare. Rekommenderar henne starkt!

SALEH M
Escreveu sobre

The broker (Lina. S) was immensely profession and showed me and my family a high degree of enthusiasm and matched our requests in the search for a new home. I would highly recommend her firm and hope you will get the same experience as we did.

SALEH M gillar detta
SOFIA A
Escreveu sobre

Lina är en lyhörd, jordnära och målmedveten mäklare som har säljare samt kund i fokus! Vi är supernöjda!

KJELL V
Escreveu sobre

Lina får bara positiva attribut - ambitiös, kunnig, trevlig - lätt att rekommendera!

Magribe A

Rekommenderar verkligen Lina! Supertrevlig, duktig, proffsig och hjälpsam mäklare! Hon är otroligt effektiv och positiv tjej. Jag är mer än nöjd!!

JOANNA C

Absolut en duktig o kunnig mäklare, proffsig. Super nöjd med valet av mäklare och firma!!

Lina A gillar detta
NELLIE N

Ema var väldigt trevlig och hjälpsam. Köpet kändes tryggt och smidigt.

Ema C gillar detta
NIKOLA N

Ema utförde sitt jobb som mäklare exceptionellt. All kommunikation och information förmedlades smidigt inför mitt köp. Väldigt nöjd.

Ema C gillar detta
Gustaf B
Escreveu sobre MOHV Helsingborg

Jag pratade med ett par olika mäklare innan jag valde Carl. Jag fick ett bra intryck av honom då han verkade driven, professionell och lyhörd. Mitt intryck av honom var helt rätt och jag blev väldigt nöjd med försäljningen. Jag rekommenderar honom varmt!

Safet I
Escreveu sobre MOHV Helsingborg

Vi köpte bostad av Henric Nylander. Flummig mäklare från mohv, lyfte upp bud som inte existera. Lovade att återkomma med budlistan vid köp men gjorde aldrig det.

Nedim S
Escreveu sobre

Carl sålde min lägenhet och jag är supernöjd! Letar ni efter en mäklare som är lyhörd, tillgänglig och som ger allt för att uppfylla säljarens önskemål så är det Carl ni ska anlita!

Lise S
Escreveu sobre

Toppenfin tjej och proffsig fin mäklare, som jag varmt kan rekommendera.

Lina A gillar detta
Dafina M

Köpte vår lägenhet med Carl Ljunglöv som mäklare. Absolut den bästa mäklaren i stan! Han var noggrann, punktlig, trevlig och svarade alltid i telefon. Han hade svar på alla våra frågor till och med mer info än vad som vanligtvis ges ut, hade superkoll på vad och när föreningen skulle göra vad. Köpet gick smidigt tack vare Carl. Vi ses igen när det är dags att sälja. Tack för din fina service🙂

Carl L gillar detta
Gunilla Ö

Proffsig, kunnig, engagerad, hjälpsam. Kan varmt rekommendera denna duktiga tjej.

Christopher L

Utmärkt mäklare! Använt mig av Lila vid både köp och sälj.

Måns L
Escreveu sobre

Professionell, korrekt, ordningsam och lyhörd. Därmed förtroendeingivande.

Albertina L

Rekommenderar Lina. Tar sig an kunden. Är lyhörd och tydlig. Dessutom ordnade hon en bra affär. Fem av fem!

Albert S

Fantastisk service! Vi köpte vår första lägenhet och Carl Ljunglöf var mäklaren. Eftersom det var vårt första bostadsköp så hade vi inte mycket erfarenhet om hur allt skulle gå till. Carl fanns alltid där för oss och gav alltid snabba svar på frågor som vi hade. Otroligt bra service genom hela processen. Grym mäklare! :)

Carl L gillar detta
Julia M
Escreveu sobre

Rekommenderar verkligen Lina. Så trevlig och enkel att jobba med. Hon gör alltid sitt yttersta och hennes arbete är alltid 100% genuint. Både köpte och sålde lägenhet med hennes hjälp, man får nästan lite separationsångest..

Rickard P

Duktig mäklare som fixar en snabb och smidig affär ! :) Köpte min första lägenhet och kände mig trygg med köpet !

Robert
Escreveu sobre

Lina är väldig kunnig, driven, lyhörd och hjälpsam. Högsta betyg utan tvekan. Tack

Louise G

Vi köpte ett objekt som Henric sålde. Serviceminded och återkoppling står högt upp hos Henric. Var alltid mycket lätt att få tag på och löste snabbt problem. Han är en säljare ut i fingerspetsarna.

R
Escreveu sobre

Lyhörd, kunnig och väldig lätt att nå. Tar sin tid att förklara saker och ting ifall man undrar något. Väldigt driven och positiv, jag kan verkligen rekommendera Lina till andra, super duktig mäklare!

Loai Z
Escreveu sobre

Lina är otroligt duktig och kunnig! En lyhörd och trevlig mäklare och hon jobbar effektivt och smidigt. Har rekommenderat henne till flera bekanta och gör det än, då jag är mycket nöjd med min försäljning som hon skötte alldeles utmärkt!

Johan M
Escreveu sobre

Rekommenderar verkligen Lina. Professionell med en fantastisk positiv approach och attityd. Väldigt tydlig och resonabel genom hela processen och är mer än nöjd!

Ida L
Escreveu sobre

Superbra märklare på alla sätt. Inlyssnande och professionell, samt med stor värme och personlighet skötte hon hela affären smidigt, enkel och snabbt efter mina önskemål. Inget att klaga på.

Karin Ö

Drivande o energisk mäklare som arbetar för kunden. Lätt att nå hela tiden.

Bengt S
Escreveu sobre

Mycket bra information från början till slut. Bra träffsäker ekonomisk bild av marknaden och området. Totalt mycket bra.

Sofie S
Escreveu sobre

Förtroendeingivande och ordningsam mäklare.

Ann-christin B

Kompetent,lugn och inte så "gå-påig" som andra mäklare. Jag fick mycket stort förtroende för honom och vill gärna återkomma till honom vid nästa fastighetsaffär. Lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka.

Patrik H

Mycket duktig mäklare som jag kan ge mina varma rekommendationer.

Annette R

Mycket professionell i sin yrkesroll. Vi hade fullt förtroende för honom och han gjorde oss inte besvikna :-)

Anna K
Escreveu sobre

Henrik är en mäklare som kan sin sak! Är mycket professionell och visade ett stort engagemang vid visning och frågor kring husförsäljning m.m.Alltid tillgänglig och flexibel. Kan varmt rekommendera honom till alla som vill göra en god hus affär!

Anna K
Escreveu sobre

Henrik Nylander på MOHV har varit en stjärna i hela vår försäljning, från att vi kände osäkerhet och bara nuddade ämnet om försäljning, till allt var klart och lägenheten var såld med bättre utfall än vi någonsin kunnat tro. Han gav oss alltid ärliga och direkta svar på alla våra funderingar och frågeställningar, även om inte svaret alltid var bäst för hans del, utan han tänkte på oss som kunder. Henrik har varit lika tillgänglig och serviceminded även efter allt blivit finaliserat. Vi är otroligt nöjda med honom och kommer...

Filip G
Escreveu sobre

Trevlig, professionell, stort bemötande och alltid tillgänglig och öppen.

Johan D
Escreveu sobre

Hela tiden återkoppling, statusuppdatering och rådgivande genom hela affären. Rekomenderar Henric starkt för er nästa fastighetsaffär.