Åsa Öjes är mäklare på MOHV Malmö

Åsa Öjes har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Åsa Öjes har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.5. Åsa Öjes har haft 7 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 28 Läs vad Åsa Öjes

• 2020-11-30
    Åsa var mäklare för en lägenhet som jag var och kollade på. Blev proffsigt bemött och fick snabb återkoppling vid frågor. Det var snabba ryck från första budet till färdigt kontrakt. Allt kändes väldigt tryggt och stabilt. Supernöjd!
    Evelina N
    • 52.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-03-28
    Åsa var tydlig, trevlig, tillmötesgående och enkel att ha att göra med. Har inget att klaga på!
    Eric A
    • 2.5:a
    • Sofielund
  • 2020-03-26
    Extremt trevlig och proffsig!
    Christina D
    • 2.5:a
    • Sofielund
  • 2019-07-31
    Jättetrevlig, informativ och ställer up när man behöver extra hjälp.
    Sebastian T
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Ellstorp
  • 2019-06-19
    Jag köpte en bostadsrätt via Åsa. Det märks på långa vägar att Åsa är en otroligt effektiv ock skicklig mäklare. Åsa får en att känna sig trygg med affären man gör och hade rekommenderat henne till både säljare och köpare!
    Eda K
    • 49.0 m²
    • Hyllie
  • 2019-05-20
    Kort o precis. Fördömlig snabb hanterande. Rekommenderar gärna Åsa Öjes./MOHV.
    Hanne H
    • 61.5 m²
    • Arlöv
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Tack så hjärtligt Hanne för din fina rekommendation! Stort lycka till med din nya lägenhet! Mvh, Åsa på MOHV

Visa svar
  • 2019-04-05
    Köpt bostadsrätt i Hyllie. Mäklaren var tillmötesgåenden och lättillgänglig. Kunde haft en aning mer information om lägenheten ex. driftkonstnad.
    Haris Z
    • 49.0 m²
    • Hyllie
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Hej Haris! Vad roligt att du är nöjd med ditt köp. Som jag berättade om gällande driftskostnader är det svårt att ange sådana när lägenheten säljs på ritning, men jag tar självfallet med mig kritiken och ska tänka på att lägga fram informationen på ett annat sätt framöver. Ha en fin dag!

Visa svar
  • 2019-04-05
    Jag har köpt en 3:a och är nöjd med köpet.
    Masood M
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Holma
  • 2019-04-05
    Jordnära, vältalig och otroligt bra bemötande. Vi hade en annan mäklare men bytte till Åsa och efter två velor var det klart
    Henrik S
    • 3:a
    • 102.0 m²
  • 2019-04-04
    En mäklare som levererar! Åsa gjorde en fantastik jobb och hjälpte mig även med styling inför fotograferingen. Rekommenderas starkt!!
    Suzan I
    • Ellstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte