Åsa Öjes

Åsa Öjes

Åsa Öjes är mäklare på MOHV Malmö

Åsa Öjes har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Åsa Öjes har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.6. Åsa Öjes har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 35 Läs vad Åsa Öjes

• sålde sitt hus med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    • Klågerup
    2021-07-26
    Gott bemötande, hög tillgänglighet. Saklig och tydlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    • Gullvik
    2021-05-25
    Det var helt okej inte nånting speciellt
    • Södertorp
    2021-04-08
    Jag har köpt en bostadsrätt. Åsa bemötte oss som om hon hade känt oss hela livet. Vilket bemötande! Mycket sällsynt att hitta den egenskapen hos någon. Mycket engagerad och genuin mäklare. Hade det funnits fler Åsa hade världen sett mycket bättre ut.
    Tack snälla för de fina orden, jag blir riktigt glad och varm i hela hjärtat! Åsa Öjes
    • Rörsjöstaden
    2021-01-29
    Bra och säker mäklare. Seriöst intryck
    • Norra Sofielund
    2021-01-24
    Åsa har varit tillgänglig och väldigt hjälpsam under hela processen!
    • Åkerbruket
    2021-01-07
    Vi har sålt en bostadsrätt. Exemplariskt bemötande av vår mäklare Åsa Öjes. Hon är lyhörd, noggrann och engagerad. Vi kände oss väldigt trygga under hela försäljningsprocessen vilket vi värdesätter väldigt mycket. Hon fanns alltid tillgänglig och svarade snabbt och ingående på alla våra frågor och funderingar. Vi rekommenderar henne varmt.
    • Åkerbruket
    2021-01-07
    Jag och min sambo köpte ett underbart radhus som mäklaren verkligen hjälpte oss få. Mäklaren har varit tillmötesgående och snäll vilket man inte är van vid. Många mäklare har varit hemska att ha med att göra men just Åsa har varit så bra.
    • Nobeltorget
    2020-11-30
    Åsa var mäklare för en lägenhet som jag var och kollade på. Blev proffsigt bemött och fick snabb återkoppling vid frågor. Det var snabba ryck från första budet till färdigt kontrakt. Allt kändes väldigt tryggt och stabilt. Supernöjd!
    • Sofielund
    2020-03-28
    Åsa var tydlig, trevlig, tillmötesgående och enkel att ha att göra med. Har inget att klaga på!
    • Sofielund
    2020-03-26
    Extremt trevlig och proffsig!