Läs vad 34 Läs vad Åsa Hallberg

• 2020-11-11
    Åsa är service-minded, proffsig, engagerad, trevlig och alltid glad. Vi som köpare av ett fritidshus är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Åsa.
    Magnus K
    • 48.5 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tack Magnus. Vilket fint omdöme ni givit mig. Ska bli kul att träffa er nästa år. God Jul.

• 2020-10-10
    Åsa hjälper oss att sälja 2 objekt samtidigt, super organiserad och snabb! Det känns lovande!
    Väldigt trevlig person!
    Maria Susanna R
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
    • Kungsholmen/Marieberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
  • 2020-10-01
    Vi har köpt ett hus i Norrtälje av Åsa. Vi åkte spontant för att se huset på avstånd eftersom det inte var visning. Vi kontaktade Åsa som då ordnade en ordentlig visning samma dag. När vi bestämde oss att vilja köpa under visningen fixade hon kontakten med säljarna och så vi kunde bestämma priset tillsammans. Vi köpte och skrev samma dag. Sedan har vi träffat säljarna och gått igenom huset tillsammans, ett möte som Åsa ordnade. Åsa är en toppenbra mäklare, positiv energi utan att vara överdriven.
    Ulla Elisabet H
    • 147.0 m²
    • Solbacka Strand
    köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tusen tack för dina värmande ord! Det är just du och dina kommentarer som gör att andra kan se och bli motiverade att kontakta mig i kommande bostadsköp eller försäljning. Ska bli roligt att få er till Norrtälje.

• 2020-10-01
    Vi letade en villa i Norrtälje. När vi hittade en annons och ringde ordnade Åsa en visning en dag vi ändå var i området.
    Vi köpte direkt med henne som mellanhand till ägaren och fick till ett kontrakt samma dag.
    Så trevlig och så effektiv, den bästa mäklare man kan möta.
    Återkopplingen har varit super i processen efteråt.
    Sven Peter H
    • 147.0 m²
    • Solbacka Strand
    köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tack Peter. Jag är verkligen tacksam för din fina rekommendation som du skrivit. Tack vare er tillsammans med de andra givande rekommendationerna fick jag två utmärkelser från Reco. Guld värt!

• 2020-10-01
    Har köpt en lägemhet 75kvm med balkong.

Vårt första intryck av Åsa var positivt. Hon hade en väldigt härlig energi, glad och hjälpsam på visningen.

Hade inga direkta förväntningar än att ha en mäklaren som visa sitt intresse för visningen och deltar genom att berätta om lägenheten mm. Vilket hon uppfyllde mycket väl.
    Sarah E
    • 3:a
    • 75.3 m²
    • Vigelsjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tack Sarah, ses på tillträdet inom kort. Önskar dig en fin dag.

• 2020-09-11
    Köpt en lägenhet.
    Bemötandet var utmärkt.
    Mika P
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Solbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tack Mika. Kommer bli bra det där!

• 2020-09-08
    jag som oerfaren i bostadsmarknaden och letade efter min första bostad(lägenhet) så är jag väldigt nöjd med alla tydliga förklaringar och sakliga svar på alla mina frågor.
    det har gått bra och jag har inget att beklaga.
    jag har tyvärr inget att jämföra med men det kändes seriöst och inget fuffens.
    alltiallt en bra upplevelse.
    Emil S
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Solbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tack Emil, hoppas att du kommit tillrätta och trivs.

• 2020-09-08
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Åsa Hallberg.
    Hennes bemötande vid första mötet var väldigt positivt. Hon var tillmötesgående och väl påläst om objektet. När det sen blev dags att skriva kontrakt så behövdes det ytterligare kontakt med banken. Hennes engegemang i bostadsaffären för att hjälpa mig så mycket som möjligt är guld värt. Jag har nog aldrig träffat på en mäklare som lagt ner så mycket energi på att hjälpa en köpare. Jag har i alla fall aldrig träffat på någon. Så mitt intryck av Åsa Hallberg är bara idel lovord. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan om någon frågade efter en mäklare. Mycket bra, mycket trevlig och lätt att ha med att göra.
    Carina Iréne T
    • 3:a
    • 72.51 m²
    • Centrala Norrtälje
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Wow Carina. Tror du gjorde min dag så mycket bättre med dessa fina ord. För mig är det så roligt att få hjälpa till och vara en del av hela bostadsbytet. Ses på tillträdet.

• 2020-07-30
    Åsa hanterar din försäljning eller ditt köp genuint och professionellt.
    Trevlig och okomplicerad affär.
    Erika C
    • 116.0 m²
    • Bolkadalen
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Tack Erika för att jag fick vara med på din resa. Ditt hem var en ynnest att få visa upp och jag hoppas att jag får använda dig som referens om det behövs.

• 2020-07-18
    Sålde en bostadsrätt i Färsna.
    Åsa är driven, lyhörd och väldigt engagerad i sitt jobb. Vi är supernöjda och rekommenderar Åsa varmt till alla som letar efter en duktig mäklare.

Säljare på Färsnagatan 16 D
    Natalia K
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Färsna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Ja, vad bra det blev och så roligt att ni väl hittade ert nya drömhus så snabbt. Lycka till med flytten

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte