Åsa Hallberg
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Åsa Hallberg

• Erika C sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-07-30

Åsa hanterar din försäljning eller ditt köp genuint och professionellt.
    Trevlig och okomplicerad affär. Läs mer
    2020-08-03 Åsa H svarar Erika C
    Tack Erika för att jag fick vara med på din resa. Ditt hem var en ynnest att få visa upp och jag hoppas att jag får använda dig som referens om det behövs.
  • Natalia K sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-07-18

4:a
    Sålde en bostadsrätt i Färsna.
    Åsa är driven, lyhörd och väldigt engagerad i sitt jobb. Vi är supernöjda och rekommenderar Åsa varmt till alla som letar efter en duktig mäklare.

Säljare på Färsnagatan 16 D Läs mer
  • Chinedu I köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-06-28

2:a
    Hallstavik
    I got all the assistance I needed from Åsa

She followed up with my application and bidding, she helped to talk with my bank and also ensured that everything went fine

I am glad and happy working with her on this Läs mer
  • Elisabeth F köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-06-26

Vigelsjö
    Köpte nyligen en lägenhet. Det gick smidigt och snabbt. En trygg och lugn mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • Galina S sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-06-07

2:a
    Hallstavik
    Vi är på väg att kopa hus i Hallstavik och sälja en lägenget.
    Vi blev väldigt bra bemött av Åsa. Hon är lätt att kommunesera med! Åsa levde bra upp till våra förväntningar.
    Vi tror att våran uppgörelse kommer att bli bra pga att Åsa jobbar med oss.

Mvh Galina o Pentti Läs mer
    2020-06-08 Åsa H svarar Galina S
    Tack för fin feedback.
    Nu ska vi göra det bästa för att sälja din bostad :)
  • Björn S sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-05-29

4:a
    Solbacka
    Vår bostad blev såld.
    Dock till ett mycket lågt pris.
    Corona, mm hade nog stor betydelse.
    Men hon gjorde ett bra jobb fick folk till visningar.
    Dock lysande hon väldigt mycket på spekulanter som hade åsikter om olika saker i vårt hus. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Björn S
    Tack Björn för feedback, det är alltid så att det är bra att lyssna in spekulanterna även om säljaren alltid inte håller med.
    Nu hoppas vi att tillträdet blir bra och att ni kommer trivas i ert nya hem.
  • Stefan David W sålde sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-05-22

Bergshamra
    Fritidshus m permanentstandard.
    1. Bra första intryck. Trygg, inkännande, positiv, ärlig och professionell.
    Tydlig i sitt erbjudande och även bestämd i husets värde.Det kändes som att hon var både på säljarens och köparens sida, vilket måste vara det optimala.

Processen drog ut på tiden p g a mig och p g a Corona.
    Åsa var cool och lät saker ha sin gång.
    Vi kan varmt rekommendera Åsa.

/stefan o annneli Läs mer
    2020-05-30 Åsa H svarar Stefan David W
    Tack för fina och värmande ord från er.
    Tillsammans med er fenomenale granne så blev Solrundan en solskenshistoria ☀️😄
  • Wafa S köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-05-14

Dyvik by
    Snabb återkoppling och superbra bemötande! Proffsig. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Wafa S
    Wafa, så roligt att det blir ni som får ta hand om detta underbara ställe på Vätö.
    Vi ses snart på tillträdet :)
  • Maria B sålde sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-05-10

Dyvik by
    Åsa Hallberg sålde vårt fritidshus på Vätö och det gjorde hon med bravur. Hon är mycket engagerad och hela tiden ser hon lösningar och har mycket bra idéer på hur allt ska göras. Hon är positiv och empatisk och lyssnar verkligen på sin kund. Vi är super nöjda med Åsa och kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Maria B
    Tack Maria och Jonas för att jag fick hjälpa er. Ta hand om er och jag önskar er en fin sommar
    Åsa H gillar detta
  • Lisa Caroline N köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-04-13

Åsa har sålt ett hus till oss och har under hela vägen varit tydlig, hjälpsam och bemött alla våra frågor snabbt och med respekt både för oss och säljaren. Hon ordnade enskild visning på obekväm tid för oss under covid-19, ställde upp på att vara med under överlåtelsebesiktning och tog oss utan stress igenom kontraktskrivningen. Bra service! Läs mer
    2020-04-22 Åsa H svarar Lisa Caroline N
    Tack Lisa. Roligt att höra att ni är nöjda.

Senaste försäljningarna

Ljungvägen