Åsa Hallberg är mäklare på MOHV Norrtälje

Åsa Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Åsa Hallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Hallberg har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 67 Läs vad Åsa Hallberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Solbacka Strand
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig som Fastighetsmäklare
    Tack Christer. Vilken härlig bostad du får nu när du blir Norrtäljebo. Åsa Hallberg
    • Solbacka Strand
    2022-06-02 Verifierad kund
    Ett professionellt utfört arbete där Åsa överträffade mina förväntningar som jag hade inför försäljningen.
    Tusen tack Göran. Vill även passa på att tacka för alla bra tips som du delat med dig. Uppskattar även att du tog dig tid att skriva en extra rad, det betyder väldigt mycket. Hoppas att du är mer än nöjd. Åsa Hallberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Lagboda
    2022-03-17 Verifierad kund
    En bra mäklare som med sitt kunnande såg till att affären blev snabb och smidig.
    Tack Åsa Hallberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Blidö
    2022-02-25 Verifierad kund
    Hjälpsam och professionell mäklare med ett vänligt bemötande
    Tack:) Åsa Hallberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2022-02-08 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att få till en så smidig och gynnsam försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera!
    Tusen tack för fina ord. Jag gör så gott jag kan ;) Åsa Hallberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Kvisthamra
    2022-02-05 Verifierad kund
    Åsa upplevdes som osäker, tappade humöret, kunde inte svara på frågor, ointresserad. Jag rekommenderar ingen att anlita MOHV som ligger högt i pris mot andra mäklare.
    Hej Oscar
    Tack för feedback. Jag läser kritiken och tar emot den. Jag kan ändå stå för att jag gjorde allt jag kunde för att ni skulle få köpa ert boende, bara så du vet.
    • Vigelsjö
    2021-12-26 Verifierad kund
    Hej,hon är mycket bra jag är nöjd
    Tack. Det blev ju toppen. Så kul att du litade på mig och vågade testa. Åsa Hallberg
    • Centralt/Hamnen
    2021-12-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Professionell. Jag förväntade mig att få min lägenhet såld till ett bra pris och det fick jag
    Å vad kul att få toppbetyg, det värmer! Tror vi fick en väldigt nöjd köpare också, eller hur! Åsa Hallberg
    • Grind
    2021-12-17 Verifierad kund
    Åsa bemötte mig på ett kunnigt och inspirerande sätt.

Förväntade mig att hon skulle vara lyhörd och respektfull, vilket uppfylldes med råge.

Från första kontakten till försäljningen kände jag alltid att hon var på min sida. Det professionella intrycket stärktes genom att hon både var snabb och effektiv utan att det blev någon stress under resan till försäljningen.

Från Ulf W
    Jag tackar ödmjukast för det här omdömet. God Jul. Åsa Hallberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Grind
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jätte duktig och engagerad mäklare!
    Det var mitt första lägenhetsköp och allt gick bra utan problem
    Tack, Robert! Hoppas att Du ska trivas. Du har köpt en bostad som attraherar stor kundgrupp, både gammal som ung. Kul att det blev ditt första boende. Jag minns också mitt första lägenhetsköp och exakt min mäklare. Jag tyckte hon var väldigt sympatiskt och hjälpsam. Åsa Hallberg