Åsa Hallberg

Åsa Hallberg

Åsa Hallberg är mäklare på MOHV Norrtälje

Åsa Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Åsa Hallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Hallberg har haft 41 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 49 Läs vad Åsa Hallberg

• Färsna
    2021-07-23
    Bra, men visste inte att hon skulle vara ledig under större delen avvsommaren, men hennes kollega Matilda tog över på ett proffsigt sätt då försäljningen tidigarelas.
    Ja tur att vi kunde lösa det så bra med hjälp av min bästa kollega, då det vart lite ändrade tidsplaner. Åsa Hallberg
    • Gräfsta/Uddeboö
    2021-07-14
    Hon bemötte oss på ett mycket bra och professionellt sätt. Åsa förstod oss och hur vi ville framföra vårt hus i försäljningen. Åsa och Mirah är jätteduktiga och vi är så tacksamma för deras arbete.
    Tack för att vi två fick hjälpa er å lycka till med ert nya ställe Åsa Hallberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-07-02
    Kunnig och engagerad men forcerad.
  • Eva H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Bryggårdsgärdet
    2021-06-22
    Åsa Hallberg, hos Mohv Norrtälje, har på alla sätt underlättat köpet av min bostadsrätt genom sin stora proffsighet och omtanke gentenot mig som köpare. Därför ger jag henne de bästa rekommendationer!
    • Solbacka
    2021-06-14
    Glad, trevlig och positiv mäklare som sålde vårt hus snabbt och smidigt och med mycket gott resultat!
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Solbacka
    2021-05-31
    Köpte Bohlinsväg 5 i Norrtälje
    Finns inget att anmärka på , super proffsigt skött och väl bemött.
    Vi är glada att just Åsa även ska sälja vår bostad.
    Vilket fint hus ni snart får flytta in i. Ska bli så roligt att få hjälpa er med er försäljning, stort tack för fortsatt förtroende. Åsa Hallberg
  • Niclas T
    köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Kaggeboda
    2021-05-11
    Har som spekulant köpt en fastighet av Åsa Hallberg, vilket har fungerat väldigt bra.
    Åsa's föredömliga bemötande till mig som initialt spekulant var hedrande bra och uppvisade inte bara ett väldigt trevligt bemötande, utan också god handlingskraft för mina ställda frågor om fastigheten.
    Då fastighetsaffärer är de största vi som normalmedborgare gör, är det utifrån mitt perspektiv, viktigt att man som spekulant får snabba och sakliga svar på ställda frågor, vilket Åsa mycket föredömligt levde upp till. Mitt intryck och erfarenhet av den kontakt och hjälp jag fick av Åsa Hallberg gör att jag varmt lovordar och rekommenderar henne som kvalificerad fastighetsmäklare.
    Wow vad jag blir glad när jag läser vad du skriver om din upplevelse av ditt köp av fastighet via mig. Det är ju precis den tryggheten som jag vill att man ska känna då man står inför ett bostadsköp. Vilket toppbetyg😀, tusen tack Niclas!!! Åsa Hallberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-05-07
    Our experience with Åsa is great, we received the answers we were looking for and she provided great support in all the aftermath!
    2021-03-14
    Sålt en villa med hjälp av Åsa Hallberg på MOHV. En affär som gick smidigt tack vare hennes positiva och initiativrika sätt. Det tog endast en månad från första kontakten till nya ägaren flyttat in.
    Förväntade mig en drivande o kompetent mäklare, vilket Åsa levde upp till. Dessutom blev försäljningspriset bra!
    Rekommenderar varmt Åsa!
    Tack tack, så roligt att få hjälpa er. Åsa Hallberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Centrala Norrtälje
    2021-03-09
    Trevlig och professionellt bemötande.
    Tack för att du nappade på upplägget och att jag fick chansen att förmedla din fina bostad. Åsa Hallberg