Åsa Hallberg

Läs vad 15 Läs vad Åsa Hallberg

• Ulla S sålde sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-03-01

Håknäs/Vätö
    Vi har sålt vårt sommarställe genom MHOV Norrtälje. Vår pärla ligger på Vätö i Roslagen. Vi följde utbudet på nätet och konstaterade att Åsa Hallberg var en effektiv mäklare hon förmedlade snabbt sina uppdrag varför vi valde att kontakta ÅSA. Åsa visade stort engagemang och vi upplevde att hon var mycket professionell i sin bedömning av fastigheten . Vi har ett stort förtroende för Åsa och tycker att hon är en ärlig klok och erfaren mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
  • Bengt Göran E sålde sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-03-01

Håknäs/Vätö
    Vi har sålt en fritidsfastighet på Vätö , Norrtälje kommun.Vi anlitade Åsa Hallberg för att vi har fått uppfattningen att hon var duktig mäklare. Vi har genom att följa husmarknaden runt Norrtålje Insett att Åsa snabbt sålde sina projekt.Åsa har visat sig vara så kunnig och skicklig som vi förväntade oss och sålde vår fastighet till önskat pris och på relativt kort tid i dagens marknadsläge. Läs mer
  • Annica Elisabeth H sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-02-02

Lagboda
    Vi anlitade Åsa att sälja vårt hus och redan från första början fick jag ett stor förtroende för henne. Lyhörd, ödmjuk och otroligt kunnig och proffsig. Rekommenderar henne varmt och hon har överträffat alla förväntningar på en smidig husförsäljning. Tack Åsa. Läs mer
    2020-02-10 Åsa H svarar Annica Elisabeth H
    Tack Anki för att ni valde att anlita mig.
    Matilda T gillar detta
  • Sandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-01-31

Vigelsjö
    Åsa sålde vår lägenhet i norrtälje. Vi hade redan innan tänkt ut vad vi behövde ha och hon skulle göra sitt bästa för att få det. Hon tidigare la visningen för vi fick brottom att sälja. Hon lyckades sälja den snabbt och dessutom över utgångspriset. Vi är riktigt nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-01-31 Åsa H svarar Sandra H
    Tack Sandra för de fina orden. Det var verkligen ett nöje att hjälpa er.
    Matilda T gillar detta
  • Kjell Gösta J sålde en tomt med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2020-01-15

Blidö
    Åsa har varit högst proffetionell och serviceinriktad som mäklare.
    Åsa har observerat all formalitet med fastigheten hon har sålt.
    Dessutom är Åsa väldigt trevlig och har ett fint bemötade.

Vänliga hälsningar: Kjell Jansson Läs mer
    2020-01-15 Åsa H svarar Kjell Gösta J
    Tack, vad glad jag blir för dessa ord. Nu hoppas vi att nästa tomt säljs.
  • Amanda K köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2019-12-25

Kvisthamra
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var proffsig, väldigt trevlig och svarade bra på alla frågor som ställdes. Från första samtalet till skrivning har allt gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-25 Åsa H svarar Amanda K
    Tack Amanda
    Roligt att få hjälpa till , God Jul
  • Adam A köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2019-12-19

Vigelsjö
    Köpte lägenhet jätte bra mäklare supertrevlig och hjälpsam Läs mer
    2019-12-19 Åsa H svarar Adam A
    Ska bli så roligt att se slutresultatet av er renovering
    God jul
  • Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2019-11-26

Trevlig och service inriktad. Inger förtroende och jag som köpare av en lägenhet känner mig trygg med Åsa. Läs mer
    2019-11-26 Åsa H svarar Mikael K
    Tack Mikael. Du har verkligen fått tag på en kanonlägenhet!
    Åsa H gillar detta
  • Tomas O sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2019-11-13

Centrala
    Vi sålde en bostad i Norrtälje .
    Och Den såldes innan den stora visningen .
    Jag vill härmed ge mina varmaste rekommendationer till er som söker en mäklare .Välj Åsa Hallberg 💐
    Med snabbhet och enkelhet samt 100 procent service 12 /24 . Och den glädje som hon utstrålar och ger .
    Hon är något utöver det vanliga .
    Hon har verkligen givit oss Guldkant på vår resa men sin extra hjälp överallt ...vi är så enormt nöjda hon hjälpte oss med allt ..och lite till .
    Vi är så djupt tacksamma Silvi och Tomas .
    Tusen tack För ditt varma proffesionella bemötande Åsa Hallberg 💐 Läs mer
    2019-11-13 Åsa H svarar Tomas O
    Siliv och Tomas, tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tid att faktiskt skriva ner det ni tycker är bra! Uppskattas varmt. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende. MVH //Åsa Hallberg
  • Rune K köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

2019-11-07

Centrala
    Jag har köpt en lägenhet utav MOHV med Åsa Hallberg.Hon får högsta betyg,mycke kunnig som mäklare Läs mer
    2019-11-08 Åsa H svarar Rune K
    Tack Rune, å du får högsta betyg som köpare. :)
    Åsa H gillar detta

Senaste försäljningarna