Åsa Hallberg

Åsa Hallberg

Åsa Hallberg är mäklare på MOHV Norrtälje

Åsa Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Åsa Hallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Hallberg har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

101 omdömen om Åsa Hallberg

Sedan starten hos Reco 2018
Danny G
Norrtälje Hamn

Proffsig, tillmötesgående, trevlig. Tar alltid reda på fakta innan hon lämnar svar på våra frågor. Hjälper alltid till när vi frågar eller undrar. Danny

Rosa A
Norrtälje Hamn

Åsa är duktig och engagerad. Hjälper till med att lösa alla våra frågor inför ett lägenhetsköp. Proffsig och påläst. Kan varmt rekommendera Åsa som mäklare på MOHV

Svar från Åsa Hallberg

Tack. Nu ska vi se till så ni blir ännu mer nöjd med mig i samband med er fina lägenhet som jag tacksamt ska förmedla

Johan Emil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Centralt/Hamnen

Proffsig och bra! Hon återkopplade på ett snabbt och bra sätt som gjorde det lätt för mig som kund.

Setarah H
Centralt/Hamnen

Hon är mycket duktig mäklare och har ett professionellt bemötande..

Svar från Åsa Hallberg

Tack för dina positiva ord. Nu satsar vi på att få en riktigt bra försäljning av ert boende.

Karl-Johan Gunnar T
Norrtälje Hamn

Oerhört trevligt och proffesionellt bemötande. Kan sin marknad och förstår våra idéer.

Svar från Åsa Hallberg

Härligt å vilken snygg lägenhet ni fått Fina ord från dig, det tackar jag för

Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Bergshamra

Mycket trevlig vad gäller bemötande vid alla kontakter. Skulle helt leva upp till förväntningarna om inte trassel i kontakter med säljarna.

Svar från Åsa Hallberg

Tack Maria och kul att ni får köpa ett sådant fantastiskt fint hus. Ses 2024 för tillträde.

Patrik Stefan S
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Bergshamra

De va mycke mycke strul från oss som skulle sälja men de vissa sig att Åsa har ett enormt Tolamod O de vissa säg att de löna sig

Svar från Åsa Hallberg

Tack för fint betyg! Det glädjer mig att det löser sig för dig nu med nytt boende. Välkommen till Norrtälje.

Christina H
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Kullängen

Under pågående ärende har du varit fantastiskt stödjande. Du har drivit ärendet framåt med fast hand. Otroligt skickligt agerande före kontraktsskrivningen. Känner mig trygg att min försäljning kommer att gå i lås i sinom tid. Min brist på tålamod har du hanterat väl. Hälsningar Christina

Svar från Åsa Hallberg

Tänk vad bra det blir och nu får du även allt klart innan jul. Tack för fina ord och omdöme.

Caisa E
Köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Yxlan/Hysängen

Jättetrevlig och utåtriktad. Känns proffsig och har koll på läget. Mycket hjälpsam för oss som köper för första gången. Erbjuder många värdefulla kontakter och mötet när vi skrev kontrakt var pedagogiskt och tydligt. Har bara bra saker att säga! Mycket kommunikativ och härlig!

Svar från Åsa Hallberg

Så fina ord, det tackar jag ödmjukast för. Väldigt glad att ni tar er tid att skriva det lilla extra. Hoppas ni ska trivas.

Hugo A
Köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Yxlan/Hysängen

Åsa är grym både för säljare och köpare av bostad! Lugn attityd, osäljande men fick oss att skriva på dagen efter budgivningen var klar haha! Rekommenderas starkt!

Svar från Åsa Hallberg

Tack för fin beskrivning av mig som mäklare. Det tar jag med mig.