Sara Blomgren är mäklare på MOHV Tyresö

Sara Blomgren har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Sara Blomgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Sara Blomgren har haft 4 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Sara Blomgren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
    • Brandbergen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Den bästa mäklare som jag hade träffats. Tackar för hennes engagemang
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
    • Brandbergen
    2022-05-14 Verifierad kund
    Ett mycket proffsigt och varmt bemötande. Personlig men inte privat. Stort tålamod, saklig och inlyssnande, alltid tillgänglig och återkopplar information. Har kännt mig trygg med min mäklare med allt från foto till styling och slutligen försäljning. Kan varmt rekommendera Sara Blomgren till andra.
    Tack snälla för otroligt fina ord och att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Så glad och tacksam att jag fick hjälpa till med din försäljning! Sara Blomgren
  • sålde sin stuga med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
    • Landfjärden
    2022-05-05 Verifierad kund
    Sara är supertrevlig och driven och gjorde försäljningen till en trevlig och trygg upplevelse. Hon hjälpte oss ta beslut som ledde till välbesökta visningar och en väldigt aktiv budgivning.
    Skulle utan att blinka rekommendera Sara till en vän som går i säljtankar!
    Vilka ord! Det har vart så kul att få hjälpa er med eran försäljning. Jag har haft kul från dag ett och jag fick till och med njuta av ert fina ställe kl 05 i soluppgången!
    Det kommer bli tomt utan alla samtal. Det här gjorde vi tillsammans!
  • köpte sin stuga med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
    • Landfjärden
    2022-05-05 Verifierad kund
    Det här är den bästa mäklare vi har haft kontakt med, hon svarar snabbt på alla frågor, hon tar reda på information som köpare behöver. Sara är också väldigt trevlig och tillmötesgående, hon får högsta betyg från oss. En mäklare vi varmt rekommenderar.
    Med vänlig hälsning,
    Nils o Anna-Carin Rosengren
    Tack Anna-Carin och Nils för ert fina omdöme! Tänk att ni fått erat fina ställe nu. Njut av den magiska utsikten nu så hoppas jag att vi ses igen! Sara Blomgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
    • Svartbäcken
    2022-04-25 Verifierad kund
    Sara, helt fantastisk.
    Lyhörd och extremt engagerad.
    Hög tillgänglighet och service på toppnivå.
    Vi är supernöjda med vårat val av mäklare.
    Tack snälla Jessica för dom fina orden!
    Det var fantastiskt kul att få hjälpa till med er försäljning! Nästan lite tråkigt att det är över☺️🤗
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
    • Tyresö Strand
    2022-03-22 Verifierad kund
    Sara var mycket tydlig och hjälpsam i hela processen. Saras kännedom om området var stor och väldigt skönt att de var så. Verkligen en engagerad och duktig mäklare! Dessutom super trevlig !