Anna Gustavsson

Anna Gustavsson

Anna Gustavsson är mäklare på MOHV Umeå

Anna Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Anna Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Gustavsson har haft 32 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-06

Läs vad 34 Läs vad Anna Gustavsson

• sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-07-20
    Tillmötesgående, tillgänglig och pragmatisk.
    Vi hade förväntningar på en snabb och smidig affär till en hyfsad kurs och tycker att mäklaren gott och väl levde upp till dessa förväntningar. Helt nöjd med mäkleriet runt Krokfors 221.
    2021-07-19
    Hej! Vi har bara positiva saker att berätta gällande Anna Gustavsson. Hon har hela tiden bemött oss professionellt, in lyssnande. Anna har en bra balans i att vara korrekt och samtidigt väldigt med mänsklig. Hon är intresserad av vad vi vill få ut av våra önskemål. Vi hade kanske inga direkta förväntningar på mötet med Anna men hon var den idealiska mäklaren. Bättre kunde vi inte få. Anna har hela tiden varit tillgänglig när vi har haft frågor och funderingar. Köpet av fritidshuset är en stor affär och då har det varit skönt att kunna bolla sina tankar och funderingar med Anna. Det känns som hon har varit ett bra stöd för både säljaren och vi köpare.
    Hälsningar Anna och Mattias
  • köpte en tomt med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-07-09
    Anna var proffsig, kunnig, trevlig, hjälpsam.
    Hon levde upp till alla förväntningar vi hade och vi har bara positiva saker att säga om Anna och hennes hjälp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-06-28
    Väldigt trevligt bemött.
    Hade inga förväntningar då detta var första gången jag varit i kontakt med mäklare, men är väldigt nöjd med hennes tjänster.
    2021-06-15
    Bra bemötande, kunnig och trygg.
    2021-06-12
    Anna är mycket proffsig i sin yrkesroll.
    Tydlig och snabb på återkoppling och väldigt trevlig.
    Att svara på samtal och mejl snabbt är viktigt då en fastighetsaffär upptar mycket tanketid.
    För oss som inte kunde delta på visning pga avstånden ordnade hon en privat Facetime visning.
    Även allt runt kontrakten som skedde digitalt med genomgång på telefon fungerade väldigt bra.
    2021-06-11
    Anna Gustafsson har bemött oss som köpare på ett mycket professionellt sätt. Anna har under hela processen varit snabb med att besvara de frågor som vi haft.
  • sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-06-11
    Blivit mycket vänligt bemött hela resan genom försäljningen.
    Anna var på G vid första kontakten jag hade med henne, dagen efter första telefonsamtalet var hon och tittade på objektet, då blev valet av mäklare enkelt för mej!
    Jag har fått regelbunden och tydlig information samt att det varit ordning och reda.
    Anna är väldigt lyhörd, vilket är ett stort plus! Jag har känt mej trygg i försäljningen.
    Mina förväntningar har överträffats :-)
    TACK Anna!
    //Anita
    2021-06-11
    Kunnig och saklig, fint bemötande. Ärlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-06-08
    Vi har köpt ett hus i fjällen. Anna har vart lätt att kommunicera med och lätt att få tag på. Hon har haft ett trevligt och professionellt bemötande även när vi som spekulanter krånglade på ett annat objekt. Köpet känns tryggt.
    / Sofi