Anna Gustavsson

Anna Gustavsson

Anna Gustavsson är mäklare på MOHV Umeå

Anna Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Anna Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Gustavsson har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 82 Läs vad Anna Gustavsson

2022-07-22 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare som varmt kan rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Hon var lättillgänglig och ringde alltid upp inom kort om hon inte kunde svara på en gång.
    Förväntningarna var att hon skulle hjälpa oss med det som det innebär att sälja ett hus och det tycker vi att hon gjorde på ett bra sätt.
    Hon informerade både muntligt och skriftligt och kändes mycket mån om att allt skulle gå rätt till, vilket gav en trygghet i försäljningsprocessen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra bemött. Informativ och noggrann. Duktig på att informera om saker man kanske inte tänkt på.
  • köpte en tomt med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-05-22 Verifierad kund
    Uppskattar att Anna är snabb, tydlig och ärlig.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Anna är professionell och ödmjuk.
    Tillgänglig för svar på frågor och mån om att hitta tider som passat.
    Kan starkt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-05-16 Verifierad kund
    Fick ett väldigt bra bemötande.
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar till 100%. Vi fick igenom affären väldigt snabbt.

Fick snabbt svar på alla mina frågor. Jag uppskattar även mäklarens tillgänglighet. Aldrig problem med att få återkoppling
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    Anna var helt suverän, rekommenderar henne till 100%

Peter Fredricsson
    2022-05-16 Verifierad kund
    Anna har varit väldigt lösningsorienterad och tillgänglig under hela processen. Särskilt när man verkar på mindre orter med köpare på distans blir detta helt avgörande. Det har varit väldigt tryggt att göra affär på distans med Anna, kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-05-04 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och målinriktad.
    Hon levde upp till alla förväntningar.

Rekommenderas!
  • sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-05-02 Verifierad kund
    - Mycket vänligt och professionellt bemött, men samtidigt också familjärt vilket gör att man känner förtroende.

- Man förväntar sig att mäklaren guidar en i den snoriga skogen av regelverk samt kontakter med myndigheter, det gjorde verkligen Anna Gustavsson med sin erfarenhet på ett lugnade sätt.

- Man fick direkt god kontakt med Anna och kände ett stort förtroende för henne, hennes lugn smittade av sig och man kände att hon verkligen ville att affären skulle gå så smärtfritt som möjligt. Jag är verkligen nöjd!
    Tack för fina ord! Anna Gustavsson