Anna Gustavsson

Anna Gustavsson

Anna Gustavsson är mäklare på MOHV Hemavan

Anna Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Anna Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Gustavsson har haft 27 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

153 omdömen om Anna Gustavsson

Inger D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Anna är korrekt och noggrann, en trygghet för både säljare och köpare.

Peter N
Hemavan/Tärnaby

Väldigt bra bemötande , kunnig, trevlig och hjälpsam. Köper man en fastighet långt bort från hemorten är det just Anna man ska ha som mäklare. Har fått hjälp med att ta kontakt med lokala hantverkare som är ett måste för underhåll och renovering. Betyg 10 av 10 :)

Lena M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare.

Eva Jessica A
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Det är den tredje gången vi köper/säljer fastighet i Hemavan/Tärnaby-området, och äntligen fick vi göra det med Anna. Det är ordning och reda, saker förklaras noggrant för en, allt är tydligt och välorganiserat. Förutom att det har känts som den tryggaste fastighetsaffären vi gjort, där Anna som mäklare varit väldigt delaktig och hjälpsam, är hon väldigt trevlig och lättsam att ha att göra med.

Magdalena M
Köpte sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

En trygg erfaren mäklare som lyssnade in oss bra och har skött om affären som helhet mycket bra. Stabilt o h förtroendeingivande./ mvh Magdalena

Åsa Johanna B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Om du söker en proffsig, tydlig, kommunikativ, noggrann och engagerad mäklare i Hemavan så kan jag varmt rekommendera Anna. Min upplevelse är att hon verkar för att processen skall vara transparent, tydlig och utan överraskningar för såväl säljare som köpare - en mäklare att känna sig trygg med helt enkelt.

Annette W
Hemavan/Tärnaby

Anna bemötte oss glatt o trevligt på visningen. Hon berättade öppet även om otrevligheter som hänt i huset så vi inte skulle bli chockad senare. Tack! Anna har hjälpt oss med alla frågor o funderingar vi haft. Vi har bara gott att säga om Anna.

Roger W
Hemavan/Tärnaby

Jag tycker vi fick ett trevligt bemötande och bra genomgång av huset. Hon undersökte och hjälpte oss vid frågor vi hade gällande placering av tomten och avloppsfrågor vi hade. Så vi är väldigt nöjd med Anna som känns väldigt seriös.

Bengt Valentin Ö
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt av Anna Gustavsson. Hon har varit jätteduktig på att svara på alla frågor vi haft och varit lätttillgänglig. Totalt sätt är vi nöjda med Anna och hennes sätt att jobba som fastighetsmäklare.

Anders W
Hemavan/Tärnaby

Mycket bra bemötande. Anna var kunnig, trevlig och det kändes tryggt och bra!