Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan 2

• 2020-12-28
    Trevligt bemötande vid försäljning. Bra hantering av affären. Enda nackdelen var att mäklaren hade ont om tid, för mycket på gång samtidigt.
    Eva C
    Lars Gunnar L
    • 158.0 m²
    • Stensele
  • 2020-12-11
    Jag fick ett jättefint bemötande från mäklaren som är engagerad, kompetent och lyhörd!
    Elisabet A
    • 33.0 m²
    • Kittelfjäll
  • 2020-12-02
    Köpt hus. Supertrevligt bemötande, servicenivån på topp!! Klara besked.
    Anna F
    • 120.0 m²
  • 2020-11-25
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hemavan, är mycket nöjd med Ola.
    Andreas H
  • 2020-11-25
    Köpte en liten stuga. Tycker att mäklaren jobbade proffsigt och jag känner mig helt nöjd med mitt köp, infriade alla mina förväntningar
    Ronny H
    • 43.0 m²
    • Joeström
  • 2020-11-24
    Sålt lägenhet i Hemavan.

Uppskattade Mäklarens säljarstil vilket var offensivt.
    Svår att få tag på, saknade återkoppling under flera dagar. Viktigt med det bara om det är ett sms eller så.
    Förövrigt nöjd med resultatet, snabba ryck, vilket passade vår personlighet.
    Maria H
  • 2020-11-18
    Ola Nyberg er en flink og dyktig megler. Vi har solgt en hytte i Hemavan.
    Vi har bare godord å si om han. Vi vil anbefale han - i høgeste grad.
    Han fikk en til å style hytten OG det var et scoop!!
    Fikset at en person vasket hytten - og det likte vi veldig godt.
    TERNINGKAST 6
    Tore Erling B
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
  • 2020-11-16
    Vi var på visning på en fritidsbostad, og ble møtt av en hyggelig megler. Gjennom budrunden synes jeg nok at megler kunne vært mer aktiv, men vi fikk tilslag og er fornøyde med det.
    Mette H
    • 81.0 m²
    • Umasjö
  • 2020-11-14
    Köpt en fjällstuga i Bielite.
    Lät väldigt trevlig över telefon men kändes väldigt stressad.
    Hade problem med visningen.
    Annars har det funkat bra.
    Per W
    • 80.0 m²
    • Vilhelmina
  • 2020-11-12
    Svarar inte på meddelanden. Ringer inte upp efter att man lämnat meddelanden. Bl.a.
    Inger inget förtroende.
    Åke W
  • 2020-11-09
    Sammanfattning av vår upplevelse:
    Deltog efter visning i budgivning för fritidshus i Hemavan. Efter visning efterlyste vi ifylld frågelista och vi ställde dessutom ett antal skriftliga frågor till mäklaren för vidarebefordran till säljaren.
    Frågelistan kom senare ifylld, dock med några vaga svar anser vi. De skriftliga frågorna fick vi ej besvarade.
    Vi vann budgivningen med ett bud 22 % över utgångsbudet, men efter ytterligare besök i huset fann vi några allvarliga brister av elinstallationer som vi krävde att säljaren skulle åtgärda innan kontraktsskrivning. Dessutom krävde vi besiktningsklausul i kontraktet.
    Mäklaren uppgav att han trodde säljaren skulle gå med på våra krav och bad oss avvakta besked.
    Beskedet var dock att säljaren valde att göra affär med budgivare nr 2. Han uppgav att säljaren inte ville åtgärda våra upptäckta fel och inte heller gå med på besiktningsklausul.
    Hade vi haft vetskap om elbristerna och säljarens vägran att gå med på besiktningsklausul hade vi inte deltagit i budgivningen. Efter flera tidigare fastighets- och lägenhetsaffärer är vi mycket medvetna om köparens stora undersökningsplikt.
    Mats N
  • 2020-11-08
    - Har köpt en lägenhet i Tärnaby
    - Mycket bra, proffsigt och engagerad.
    - Levde verkligen upp till förväntningarna.
    - Mycket bra, använder gärna samma mäklare om det skulle bli aktuellt.
    Torvald P
  • 2020-11-07
    Sålt lägenhet.
    Mäklaren har haft bra bemötande o jag tycker att han levt upp till förväntningarna.
    Linda U
  • 2020-10-26
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Inga krusiduller, tydliga besked.
    Hans L
    • 31.0 m²
  • 2020-10-03
    Aktiv o skötte allt i samband med försäljningen av min fjälltomt.
    Hans H
  • 2020-10-02
    Köpt hus i Ammarnäs. Väldigt trevlig mäklare, bra bemött. Kan rekommenderas. Tog dock ett tag innan vi fick köpekontraktet men det kanske var på villovägar i posten.
    Edvard H
    • 65.0 m²
    • Ammarnäs
  • 2020-08-31
    Fjällstuga i tärnaby, fick hjälp med att hitta objektet och är mycket nöjda. Blev positivt bemött av mäklaren och hade många telesamtal där han hela tiden va positiv och förstående för vad vi sökte efter. Vi är kort sagt mycket nöjda med hjälpen vi fått.
    Johan O
    Trevlig och tillmötesgående!
    Christina E
    • Malgomaj
  • 2020-06-07
    Inte nöjd alls , satt ut fel dagar på visningar, glömt låsa efter fotograferingen.
    Dålig uppföljning.
    Bo K
  • 2020-06-01
    Har sålt en tomt.
    Väldigt bra bemötande.
    Tyckte att mäklaren gjorde ett väldigt bra jobb med min försäljning.
    Håkan S
    • Kittelfjäll
  • 2020-05-22
    Kunniga och smidiga att jobba med.
    Torbjörn H
  • 2020-05-12
    Bra bemötande och snabb återkoppling.
    Information kring fastigheten var till allra största del god. Vi fick information kring att fastigheten hade inkopplad fiber men så var det inte utan den är förberedd men ej inkopplad.
    Här är detsäljaren som gett felaktig information men det bör kanske kollas upp en extra gång. Detta ska nu regleras i köpet.
    Carina W
    • 64.0 m²
  • 2020-04-20
    Köpt en stuga i fjällen. Bra bemötande av mäklare som var tillgänglig när som även på kvällen då affären skulle slutföras ganska snabbt.
    Annika N
    • 67.0 m²
  • 2020-04-18
    Vi köpte ett riktigt drömfritidshus i Västerbotten med utsikt mot ett par häftiga bergsmassiv. Mäklaren var jättebra speciellt med tanke på att vi köpte huset utan att ha träffat honom eller sett huset. Alltid snabb på att svara i telefon eller mail , oavsett om det var helg eller inte.
    Mikael N
    • 67.0 m²
  • 2020-03-16
    Har kjøp en hytte

Mekleren hadde gode svar på mine spørsmål
    Lars S
    • 75.0 m²
  • 2020-03-11
    Mäklare Lollo har varit väldigt proffsig och supertrevlig att ha att göra med.
    Björn K
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
  • 2020-03-03
    Skulle kjøpe ei hytte/Leilighet Hemavan. Vi får ikke den informasjonen vi trenger for å fullføre kjøpet. Det er skrevet feil garanti tid i prospektet. Dette blir vi ikke opplyst om før vi sitter med kontrakten. Prospektet opplyser garanttid, når vi kommer til megler sier hun at de har skrevet feil med et år. Det er ikke godt nok eller holdbart for oss som kunder. Vi ba om garanti på utført jobb, dette var sagt gjort, men kunne ikke dokumentres. Vi valgte da og ikke isgnere avtale. Det var slett håndtert av megler, og vi ble etterhvert behandlet svært dårlig. Megler løy oss rett opp i ansiktet.

Aldri opplevd maken til uproff oppførsel fra noen hold. Dette var rett og slett amatørmessig håndert fra dere.
    Roger P
    • 59.0 m²
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
  • 2019-12-20
    Vi budade på ett fritidshus... ingen annan budade på 3mån. Under den tiden så försökte jag kontakta mäklaren vid flertalet gånger för att veta hur vi skulle fortsätta. Fick aldrig ngt svar! Mäklaren hörde av dig först när det kom in ett till bud och budgivning startade. Då ”vann” vi budgivningen och skulle skriva kontrakt dagen efter men så blev det inte då det kom in ett nytt sent bud så Vi bestämde oss för att köpa ett annat objekt. Tycker att mäklaren agerade konstigt då hon inte ens svara på 3mån... känns som vi annars hade kunnat avsluta affären på bara några dagar inte vänta i flera månader på en till budgivare och sedan förlora på samma bud!
    Erica R
    • 63.0 m²
  • 2019-12-14
    Lollo er en meget profesjonell og dyktig megler! Hun er er trivelig og imøtekommende og hun møter sine kunder med respekt og ærlighet!
    Lars-sivert L
    • 42.0 m²
  • 2019-12-14
    Købt fritidshus.
    Fandt budrunde på internettet.

Lidt svært at få kontakt til mægler. Svarer ikke på SMS.
    Anette N
    • 34.0 m²
  • 2019-12-05
    Kjøpte en leilighet. Veldig godt fornøyd med megler.
    Vegard B
    • 58.0 m²
  • 2019-11-18
    Jag rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Hemavan. Jag fick trevligt bemötande, noggranna, tydliga i sin kommunikation och snabb affär med bra köpare.
    Jennie W
    Jennie W
  • 2019-11-08
    Jag kan rekommendera svensk fast.

Lollo vedbring har gett ett bra bemötande o affären är i sitt slutskede 👍
    Kristian I
    • 61.0 m²
    • Marsfjäll
  • 2019-10-27
    Sålde ett fritidshus på "distans" för första gången och det fungerade mycket bra, vänligt bemötande och proffsigt.
    Micael S
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Vilhelmina
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
  • 2019-09-12
    Uppdraget avsåg skrivarhjälp i samband med försäljning av Konäset 209.
    Bemötandet var mkt bra och Lollo är väldigt tydlig och professionell.

Kände mig mycket trygg och väl omhändertagen, jag fick tydliga svar på de frågor jag tog upp.
    Monica G
    • 57.0 m²
  • 2019-09-03
    Kamreraren 3.
    Mäklaren var inte super engagerad i försäljningen av bostaden kändes de som. Hade ej sett fastigheten inomhus innan visning, hade dålig koll på vilka byggnader som ingick.
    Lite jobbigt för oss som förstagångsköpare genom mäklare, när man inte visste riktigt hur saker fungerar. Dock fick man ganska lätt tag på henne via telefon/sms/Mail, och hon var aldrig otrevlig eller liknande.
  • 2019-08-21
    Flink til å følge opp prosjektet. Har holdt flere visninger og klart å til et godt salg i et litt vanskelig marked
  • 2019-05-13
    Veldig fornøyd med Lollo, om hun ikke svarer på telefon direkte ringer hun opp senere.
  • 2019-02-17
    Överlät hela processen med försäljningen av vår ägarlägenhet till Lollo Vedbring, Bobutiken Hemavan. Så snart vi bestämt oss för att sälja, kontaktade vi Lollo Vedbring, som omgående kom upp med en plan för hela processen, och allt har gått enligt hennes plan. Värdering av objekt, framtagande av objektbeskrivning, utformning av annons, visning och kontakt med spekulanter. Efter varje steg har vi fått en uppdatering och har känt oss väldigt trygga. Vi är mycket nöjda med försäljningen!
  • 2019-02-09
    Vi har sålt ett hus till ett par som har en lägenhet som passar oss.
    Mäklaren bemötte oss mycket bra. Såg det positiva och kunde även peka på det som kunde stöta på problem.
    Hört bara gott om Lollo så förväntningarna infriades.
  • 2019-01-15
    HAR SÅLT ETT FRITIDSHUS PÅ BUDGIVNING OCH EFTERSOM ÅLDER TAR UT SIN RÄTT OCH DET ÄR LÅNGT ATT ÅKA BESLÖT VI OSS ATT SÄLJA DEN MÄKLARE SOM SOM VI ANLITADE VAR HELT FANTASTISK ,MAN BLEV VERKLIGT BRA BEMÖTT MAN KUNDE DISKUTERA OM HUR VI SKULLE GÅ TILLVÄGA Å VAD SOM HÄNDE NÄR DET BLEV BUDGIVNING O.S V, SÅ VI VI FICK ETT VERKLIGT FINT BEMÖTANDE SÅ FÖRVÄNTNINGAR MAN HADE PÅ MÄKLAREN,DOM BLEV TILL GODO SEDDA MED RÅGE
    ETT KAPITEL I LIVET SOM SKREVS MED GLÄDJE ,ÄVEN OM MAN SÅLDE HUSET ,SOM VARIT I SLÄKTEN I ÖVER 60 ÅR
  • 2018-10-28
    Jag har sålt en stuga i fjällen. Jag fick ett bra bemötande redan från första dagen.
  • 2018-10-22
    En Västerbottensgård.

Bra bemötande, positivt. Proffsig.

Att mäklaren har koll på vad som ska göras, när och hur. Att vi skulle få en priside' och att annons och försäljning skulle ske smidigt. Allt har fungerat bra.

Vi är mycket nöjda
  • 2018-10-22
    Flink megler som yter god service og har kunnskap som gir trygghet. Kan anbefales!
  • 2018-10-18
    Har sålt min fritidsbostad, i ett område som inte ligger i ett relativt attraktivt område. Trots detta lyckades försäljningen genomföras på cirka 1,5 mån. Mäklaren var tillmötesgående lätt att nå via mobil oavsett veckodag.
    Annsofie F
  • 2018-10-06
    Kändes otroligt bra att sälja med Lollo, hon var engagerad och lyssnade på oss! Super nöjd helt enkelt
  • 2018-09-01
    Försäljning av fastigheten gick smidigt och snabbt. Lollo Vedbring är professionell !!! Tack Lollo
    Leena P
  • 2018-08-31
    KANON fornøyd med megleren Lollo og hennes stab.
  • 2018-08-23
    Jag har sålt mitt fritidshus i Hemavan. Allt har varit till belåtenhet, såväl i sak som i bemötande. Kort sagt haft fullt förtroende för min mäklare genom hela processen.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte