Alla kategorier Mäklare Västerbotten Storuman Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Bayhill Center, Blå vägen 35, 920 66 Hemavan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hemavan!

Drömmer du om ett liv i Lappland? Här i Hemavan har du den norrländska miljön med vackra skogar och fjäll nära. Dessutom finns en populär skidort - och massor av boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig gärna tillrätta här i norr. Vi har koll på området, mäklarbranschen och brinner för att du ska finna ditt drömboende.

Vår mäklarkedja har över 80 års erfarenhet och är den främsta i Sverige. Det säger något om den kompetens vi har. Oss kan du fråga om allt när det gäller bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

• Rickard R
    Rickard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra återkoppling och lyckades få stugan såld. Har inga anmärkningar! Läs mer
  • Arnt Håkon A
    Arnt Håkon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Hjelpsom og imøtekommende megler som gjør sitt beste for et trygt og godt salg. Läs mer
    2018-01-19 Lollo V svarar Arnt Håkon A
    Tack för de vänliga orden Arnt, och tack för att jag fick förmedla er fina stuga!
  • Elisabet J
    Elisabet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra vänligt
    Bra med hembesök och fin beskrivning och super fotograf som tog fina bilder Läs mer
    2016-10-18 Lollo V svarar Elisabet J
    Tack för de vänliga orden Elisabet! Vi hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh/ Hanna

Bayhill Center, Blå vägen 35, 920 66 Hemavan