Alla kategorier Mäklare Västerbotten Storuman Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Bayhill Center, Blå vägen 35, 920 66 Hemavan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hemavan!

Drömmer du om ett liv i Lappland? Här i Hemavan har du den norrländska miljön med vackra skogar och fjäll nära. Dessutom finns en populär skidort - och massor av boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig gärna tillrätta här i norr. Vi har koll på området, mäklarbranschen och brinner för att du ska finna ditt drömboende.

Vår mäklarkedja har över 80 års erfarenhet och är den främsta i Sverige. Det säger något om den kompetens vi har. Oss kan du fråga om allt när det gäller bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

• Inger-Ann O
    Inger-Ann O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag är otroligt nöjd med den service, hjälp och arbete som Lollo lade ner på vår fastighetsförsäljning. Professionellt arbete och jag kan verkligen rekommendera henne! Ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
    2018-05-02 Lollo V svarar Inger-Ann O
    Tusen tack Inger-Ann! Det var ett sant nöje att förmedla ditt fina hus!
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra återkoppling och lyckades få stugan såld. Har inga anmärkningar! Läs mer
  • Arnt Håkon A
    Arnt Håkon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Hjelpsom og imøtekommende megler som gjør sitt beste for et trygt og godt salg. Läs mer
    2018-01-19 Lollo V svarar Arnt Håkon A
    Tack för de vänliga orden Arnt, och tack för att jag fick förmedla er fina stuga!
  • Elisabet J
    Elisabet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra vänligt
    Bra med hembesök och fin beskrivning och super fotograf som tog fina bilder Läs mer
    2016-10-18 Lollo V svarar Elisabet J
    Tack för de vänliga orden Elisabet! Vi hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh/ Hanna

Bayhill Center, Blå vägen 35, 920 66 Hemavan