Alla kategorier Mäklare Västerbotten Storuman Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Bayhill Center, Blå vägen 35, 920 66 Hemavan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hemavan!

Drömmer du om ett liv i Lappland? Här i Hemavan har du den norrländska miljön med vackra skogar och fjäll nära. Dessutom finns en populär skidort - och massor av boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig gärna tillrätta här i norr. Vi har koll på området, mäklarbranschen och brinner för att du ska finna ditt drömboende.

Vår mäklarkedja har över 80 års erfarenhet och är den främsta i Sverige. Det säger något om den kompetens vi har. Oss kan du fråga om allt när det gäller bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 36 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

• Marcus H
    Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag skulle köpa en fjällstuga och var på tre visningar med samma mäklare. Mäklaren var oengagerad och pratade i telefonen nästan hela tiden på visningarna så man hade svårt att få svar på frågor. På en privat visning glömde hen bort att komma, jag hade åkt nästan 40 mil enbart för den visningen, när jag äntligen fick tag på hen via telefon hade hen ingen bil så jag fick åka och hämta mäklaren. När jag skrivit köpt stugan och skulle till stugan första gången var mäklaren på semester och assistenten skulle på lunch så jag fick hämta nycklarna i en postlåda !! Jag hade meddelat några dagar innan satt jag skulle kommas. Några veckor efter köpet fick jag ringa och påminna mäklaren att skicka kontraktet med säljaren signatur för det hade hen glömt att skicka.
    Jag är mycket besviken att det kan gå till så här på en mäklarfirma. Läs mer
  • Helén Mari Elenor N
    Helén Mari Elenor N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Vi är jätte nöjda. Har sålt en tomt med en byggnad på. Bra kontakt med Lollo. Kändes tryggt. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    - Jag sålde mitt Fritidshus i Yttervik utanför Tärnaby.

- Jag fick ett bra bemötande av mäklaren.

- Vi hade kanske ett för högt utgångspris som inte uppnåddes vid budgivning men jag hade inte tid att invänta ytterligare bud.

- Mäklare hjälpte utmärkt till vid visningar, genomförande av köp och hjälp med underlag till skattedeklaration efter affären var avslutad. Läs mer
  • Sissel B
    Sissel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jeg har solgt fritidsbolig.
    Megleren var veldig imøtekommende.
    Trodde at huset ville bli solgt raskt, men det ble det ikke.
    Er rimelig fornøyd. Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Sålt fritidshus:
    Man förväntar sig av mäklaren djup kunskap om lokala marknaden och även makroekonomisk kunskap och överblick samt taktiska råd.
    Min mäklare har i hög grad uppfyllt kraven och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Leif Håkan F
    Leif Håkan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Har köpt fritidshus Hemavan efter budgivning per telefon
    Allt skötts på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Petter-johan H
    Petter-johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Raske svar og god behandling.
    Alt på stell. Läs mer
  • Tore N
    Tore N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Köp av fritidshus
    Bemötandet var helt ok men jag tycker att mäklaren var fullständigt okunnig och ointresserad. Läs mer
  • Lennart Thomaz M
    Lennart Thomaz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Lägenhet i Tärnaby och vi har fått bra respons från mäklaren under köpetiden. Läs mer
  • Jan Sivert E
    Jan Sivert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag och min fru sålde vår stuga i Krokfors Hemavan.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren som på ett enkelt sätt hjälpte oss att genomföra försäljningen.

Försäljningen gick smidigt och snabbt och dessutom levde mäklaren upp till våra förväntningar.

Vi vill gärna rekomendera henne till andra människor som står i begrepp att avyttra eller köp av en fastighet. Läs mer
  • John Gunnar G
    John Gunnar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Sålde mitt hus Passet 5, Lindahlsvägen 8 Stensele.
    vi blev mycket bra bemötta och rekommenderar på det varmaste
    Sonja o John-Gunnar Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Vi köpte ett fritidshus.
    Mäklaren ställde upp på alla frågor, och hjälpte till med allt som var mot säljaren.

Jag kan tänka mej använda samma mäklare en annan gång. Läs mer
  • Frans H
    Frans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Sålt fritidshus i Hemavan. Allt gick utmärkt Läs mer
  • Carl-axel Å
    Carl-axel Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    köpt en tomt
    vi hade bara tefonkontakt+mail
    och det funkade jättebra och jag är mycket nöjd med kontakten med mäklaren och köpet Läs mer
    2018-06-22 Lollo V svarar Carl-axel Å
    Tack Carl-Axel! Hoppas det går bra med byggprojektet!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Visste lite...men trevlig som alla andra. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    - Fjällstuga
    - Trevligt bemötande
    - Förväntade mig proffs
    -Rörigt, ostrukturerat, ej affärsmässig, ej förtroendeingivande. Fick ta hjälp utifrån för att slutföra affären. Läs mer
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag köpte ett hus nu när familjen växer.
    Mäklaren var trevlig från första stund. Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Sålde vår fjällstuga i Tärnaområdet som morfar byggde på 60-70 talet.
    Vi befann oss i Umeå, och mäklaren hade lovat att höra av sig innan en eventuell visning, men hon visade stugan för en stockholmare innan den öppna visningen. Det resulterade i att ett bud från han kom, men senare kom det fram att han tagit massor av bilder i stugan och han krävde att få allt. Det som skulle bli en fin försäljning av morfars stuga slutade i ett kaos med en mäklare som betedde sig som skit. Dessutom upptäckte mamma att arvodet som sas i telefon inte stämde på papperet, hon hade höjt med tio tusen utöver. Skam, och sedan har vi inte heller fått hjälp av svensk fastighetsförmedling trots att vi kom in med en klagan. Svagt ! Läs mer
    2018-06-22 Lollo V svarar Patrik J
    Hej Patrik!
    Er mor bestämde sig för att sälja stugan före den öppna visningen. När det gäller provisionen så hade jag höjt min minimiprovision mellan den första kontakten jag hade med din mamma och när hon uppskattningsvis två år senare bestämde sig för att sälja. Jag förstår att det blev diskussioner om inventarier mellan köpare och säljare i efterhand, men det fick jag inga signaler om förrän senare,
  • Jan N
    Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    * Köpt fastighet/tomt
    * Generellt bra bemötande och bra service,
    * Förväntade mig ingen större uppmärsamhet för affären då det rörde sig om ett litet belopp.
    * I princip nöjd med upplevelsen då jag hadde låga förväntningar. Dock lite besviken på att mäklaren glömde skicka in uppgifter till lantmäteriet för lagfartsansökan. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Inte alls nöjda. Förhalade försäljning, dokument som försvann osv. Allmänt strulig Läs mer
  • Geir G
    Geir G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Kjøpt og senere solgt stuga i Joesjö. Meklare var Lollo Vedbring. Hun var profesjonell og gjorde en svært god jobb for oss. Läs mer
  • Ronny A
    Ronny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Vi solgte en leilighet i Birgittas Veg 5. Det var et godt og effektivt prosess og vi var heldige og fikk et raskt salg.
    Vi fikk god hjelp i etterkant med hva som skal innrapporteres til Svenske myndigheter og hva vi kunne forvente å måtte betale i skatt på salget. Som normann var dette viktig hjelp da vi ikke er så kjent med hvordan dette og sannsynligvis hadde måtte lett litt for å finne ut av dette.
    Vi anbefaler Svenskfast i Hemavan på det varmeste. Läs mer
  • Svenska T
    Svenska T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Köpt en lägenhet, mäklsren och assistenten bemötte oss på ett trevligt och bra sätt. Tycker att dom motsvarade våra förväntninga. Läs mer
  • Willam B
    Willam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Vi tycker at köbet var bra….tyvärr var dokumentförsändelsen
    lite besvärlig -bor i danmark- och vi sakner stadig köbebrev!! Läs mer
  • Karin M
    Karin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag har sålt en tomt. Bemötandet från mäklaren var trevligt och lättsamt. Fick även bra information. Dock upplevde jag hela affären onödigt långsam. Fick påminna för att få en avslutning. Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Sålt fritidshus. Känner mäklaren. Bra Läs mer
  • Inga Linnéa V
    Inga Linnéa V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra bemötande. Pålitligt och ingav förtroende. Levde helt klart upp till mina förväntningar.👍 Läs mer
  • Åke K
    Åke K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag sålde en tomt
    MYCKET BRA
    ATT få sälj så fort som möjligt
    Mycket bra
    Kanonbra Läs mer
  • Leif D
    Leif D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Har köpt ett hus i kyrkberg och jag tycker att bemötandet var kanon bra Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    *Köpt fritidsbostad
    *Till största delen bra, förutom när vi skulle hämta nycklar. Vi hade åkt 20 mil, avtalat tid för överlämning av nycklar, mäklaren hörde inte av sig för att berätta att en akut privat händelse med ett husdjur hade gjort att mäklaren behövde åka till Norge så vi fick vänta i 3 timmar. Det var dåligt eftersom det är enkelt att sms:, maila, ringa och informera oss.
    * Vårt samlade omdöme/förväntningar är goda vilket betyder att vår upplevelse av mäklarkontakten är tillfredsställande. Läs mer
    2018-06-22 Lollo V svarar Marianne L
    Jag kommer väldigt väl ihåg när detta hände, det var verkligen inte vårt stoltaste ögonblick. Jag var bortrest och min medarbetare hade en sjuk hund. Vi hade definitivt kunna lösa det på ett bättre sätt!
  • Lars N
    Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Sålde min tomtmark i Norra Fjällnäs och det fungerade mycket bra pga en initierad och duktig mäklare Lollo Vedbring i Hemavan. Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Köpt ett hus.Mäklaren skötte sitt arbete helt ok.Det var första gången vi varit i kontakt med en mäklare så jag har inte så stor erfarenhet eller Läs mer
  • Inger-Ann O
    Inger-Ann O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Jag är otroligt nöjd med den service, hjälp och arbete som Lollo lade ner på vår fastighetsförsäljning. Professionellt arbete och jag kan verkligen rekommendera henne! Ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
    2018-05-02 Lollo V svarar Inger-Ann O
    Tusen tack Inger-Ann! Det var ett sant nöje att förmedla ditt fina hus!
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra återkoppling och lyckades få stugan såld. Har inga anmärkningar! Läs mer
  • Arnt Håkon A
    Arnt Håkon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Hjelpsom og imøtekommende megler som gjør sitt beste for et trygt og godt salg. Läs mer
    2018-01-19 Lollo V svarar Arnt Håkon A
    Tack för de vänliga orden Arnt, och tack för att jag fick förmedla er fina stuga!
  • Elisabet J
    Elisabet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
    Bra vänligt
    Bra med hembesök och fin beskrivning och super fotograf som tog fina bilder Läs mer
    2016-10-18 Lollo V svarar Elisabet J
    Tack för de vänliga orden Elisabet! Vi hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh/ Hanna

Bayhill Center, Blå vägen 35, 920 66 Hemavan