Robin Stegeby

Robin Stegeby

Robin Stegeby är mäklare på MOHV Umeå

Robin Stegeby har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Robin Stegeby har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.7. Robin Stegeby har haft 17 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

16 omdömen om Robin Stegeby

Fereshte R
Ersboda

Han hade väldigt bra bemötande.

Christer D
Västerslätt

Lätt att få tag i. Bra rådgivning, höll mig uppdaterad även när det inte hände något.

Barbro J
Berghem

Trevligt bemötande, positiv, engagerad, snabb med att återkoppla och informera. Mycket nöjd!

Per J
Berghem

Trevlig! Saklig och korrekt. Mkt förtroendeingivande!

Jesper L
Mariehöjd

Trevlig, duktig och utstrålar förtroende som mäklare. Han har varit nåbar för återkoppling och varit väldigt hjälpsam i processen gällande vårt första bostadsköp.

Sandra Å
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Holmsund

Robin har ett trevligt tillvägagångssätt och jag har fått ett fint bemötande från honom. Är väldigt nöjd med hela processen av mitt bostadsköp och kan varmt rekommendera honom! Hälsningar Sandra

Linda Kristina S
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Ersmark

Proffsig, trevlig, tillmötesgående och kunnig.

Gustaf Mattias S
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Ersmark

Mycket professionell och bra bemötande. Väldigt lyhörd och närvarade i kontakten med oss säljare.

Johanna K
Dragonfältet

Snabb och smidig process. Robin svarade snabbt, var tydlig och tog sig tid att skriva avtal efter kontorstid, väldigt nöjd med hela köpupplevelsen!

Albin E
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Flarken

Robin är hemskt enkel att ha och göra med. Han fixar det du behöver ha fixat, Har inte så mycket erfarenhet med honom men den tid vi har pratat så finns då inget negativt att säga om Robin