Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Mölleexpressen

Gröningen, 222 22 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Mölleexpressen

• christina r
    christina r skrev om Mölleexpressen
    Alla restaurang ägare som vet med sig och misstänker att deras personal inte är så intresserade och service inriktade borde kanske ta sig en funderare. För att återkomma som gäst vill man ha god mat och bra service. Att organisera och förbereda hör väl till när det kommer ett stort sällskap som har bokat bord. (Även vid små sällskap) Nu nalkas sommaren och folk har lust till att gå ut och äta något gott, och få service. Jag som gäst ska inte behöva sitta och vänta på mat som är förbeställd i 45 minuter, tillika mat som inte behöver tillagas (räkor)Om man nu behöver sitta och vänta så kunde man kanske få in sin dryck som vi beställde. Personalen kunde kanske duka fram lite tillbehör på bordet som man behöver när man äter räkor. Extra servetter, tomma skålar till skalen, kanske någon sköljkopp till fingrarna (om det nu ska vara avancerat) bordsvatten. Allt detta ska man inte som gäst behöva säga till om. Alla vet väl hur kladdigt det är att äta räkor, eller? Sen att inte bli erbjuden att beställa mer dryck under kvällens gång eller att själv vid något tillfälle, behöva skära upp köttet vid köttbuffe´n talar ju för sig själv.Unga människor som serverade helt ok, om de hade tänkt till lite. Killen som serverade trodde nog att han serverade och pratade med sina kompisar. Jag kunde trots allt vara hans mamma eller mormor. Lite distans får det väl vara mellan gäst och personal
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Mölleexpressen
    Hade bokat bord för två personer en söndag. Gjorde bokningen dagen innan. Några timmar innan vi skulle dit, ringer de och meddelar att de kommer att stänga resten av dagen, eftersom de inte har haft några kunder. Så om du bokar bord här, så får du se till att boka reservbord på annan restaurang också!

Gröningen, 222 22 Helsingborg