Mölndals Kakel och Marmor AB

Mölndals Kakel och Marmor AB

Välkommen till Mölndals Kakel och Marmor AB!

Upplev känslan av ett nytt och fräscht badrum eller se till att köket blir en snygg och trivsam plats att vistas på. Hos oss på Mölndals Kakel och Marmor AB får du alltid hjälp av professionell personal som är utbildade och auktoriserade att utföra de tjänster vi erbjuder.

Tjänster: Plattsättning, kakel, badrumsrenovering, klinkers, golvarbeten m.m.

Vi sätter alltid kvalitet och service i första hand och värdesätter kontakten med dig som kund och är därför lättillgängliga när du har frågor eller funderingar. Vi är flexibla och kan självklart skräddarsy en lösning som passar just dig.

Läs vad 19 kunder tycker om Mölndals Kakel och Marmor AB 2

• Kenneth L
    2021-06-28
    Vi är jättenöjda, proffsigt bemötande och arbete av alla inblandade. Höll både pris och tidplaner.
    Ett badrum och en tvättstuga renoverades.
    2021-05-29
    Fick den hjälp jag efterfrågade.
    2021-05-28
    Väldigt nöjda med resultatet av vårt badrum. Kunde hjälpa oss med alla steg i processen och det som vi ville komplettera under tiden. Bra kommunikation genom hela processen med förseningar eller annat som förändrades i arbetet. Tack!
    2021-04-17
    Använder Mölndals kakel och marmor ofta i våra Entreprenader ,alltid snygga jobb , och riktigt gjort.👍👍
    2021-04-03
    Fint jobb utan problem kom som avtalat
    2021-03-31
    Vi helrenoverade ett mindre badrum på ovanvåningen. Väldigt bra bemötande inför och vid planering. Hade koll på läget och gav rekommendationer. Lite sämre kommunikation under arbetets gång samt dålig uppföljning på saker som behövde åtgärdas. Samt att det var många saker som behövde åtgärdas efter att allt var klart. Vilket bänken en överraskning för oss då vi valde dem för att de gav ett intryck om att utföra arbete där kunden inte skulle klaga efteråt. Lite dyrare än genomsnittet.
    2021-03-10
    Vi fick hjälp med att installera en duschvägg (instället för badkaret) i badrummet. Fick mycket bra service och ett väl utfört jobb!
  • Yvonne F
    2021-03-05
    Vi valde kakel och klinker till vårt hus som håller på att byggas.
    Vi fick mycket bra hjälp av proffsig kvinna som hade fint tålamod med oss som hade lite svårt att bestämma oss.
    Men det gick bra med hjälpen vi fick.
    Bra bemötande och mycket informativt!
    2021-02-27
    Vi har haft en bra kontakt med både hantverkarna och med Peder. Har fungerat utmärkt hittills för jobbet är inte ännu klart.
    2021-02-23
    *Vi har köpt en totalentreprenad ombyggnad av befintligt bad/toa
    där man river ut allt och bygger om med ny kaklat golv ,väggar,
    el armatur ,ny toa -dusch -handfat ,badrumsskåp .
    *Vi har endast i butik valt ut kakel och inredning .
    *Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt både i såväl butik som av byggarbetsledaning och underleverantörer.
    *-Vi har inte sätt allt på plats ännu .Men färdigkaklat .
    * Vi an verkligen rekommendera MKM AB
    * Proffsiga med stort fokus på oss som kund
    2021-02-02
    Komplett renovering av badrum. Bemötandet var klart vänligt och hjälpande. Det var vad man som kund vill ha av en leverantör. Leveransen följde klart bättre än det man är van vid som köpare av hantverkartjänster. Mycket professionella! Kan rekommenderas.
  • Anders O
    2021-01-20
    Plattsättning av badrum.
    Mycket nöjd med hur arbetet utfördes och resultatet.
    2020-11-29
    Reparation av skadat kakel i badrum.

Trevligt och professionellt bemötande. Fick bra svar på frågor jag hade. Snabbt åtgärdat.

Blev en dag försenade, vilket jag skulle vilja ha blivit informerad om tidigare (fick ringa och kolla själv i slutet av dagen)
    2020-03-06
    Pålitliga och gedigen kunskap inom kakel och klinker,samt naturstens arbeten, utför också spackelarbeten utöver det vanliga.
  • Jenny B
    2020-03-04
    Proffsigt, tydligt och personligt bemötande på alla sätt. Både vad gäller hjälpen med att planera och välja material till badrummet, såväl som organiserandet av alla olika hantverkare som varit iblandade i projektet. Mycket hög kvalité på alla inblandade

Mina varmaste rekommendationer till att anlita denna firman !
    2019-11-25
    Blir alltid bemött på bästa sätt och löser problem galant.
    2019-11-23
    Företaget har flera gånget hjälpt mig vid fuktbekymmer i golv
    och väggar.Bra erfarenhet av yrkes-
    kunnig personal.
    2019-11-21
    Anlitade MKMAB för badrumsrenovering. Projektering och utförande var helt utmärkt. Vi blev otroligt nöjda med entreprenaden.Märks att företaget kan sina saker.
  • Karl-fredrik W
    2019-08-28
    Mycket smidigt när MK&M tar en projektledarroll!

Vi har nu fått hjälp av MK&M för både badrum, kök och tvättstuga. I alla projekt har Peder fungerat som totalentreprenör och dirigera alla nödvändiga yrkesgrupper mycket skickligt.
    Inte en enda gång har vi behövt ringa och jaga hantverkare, utan det har bara fungerat! Rivare, snickare, målare, elektriker, rörläggare och plattsättare har löst av varandra och vi har knappt förlorat en enda dag från tidsplanen.

Tydliga offerter och suverän kostnadsredovisning gör att man t.o.m är trygg med en löpande räkning trots att flera olika yrkeskategorier är involverade.

Så jag skulle rekommendera MK&M och deras nätverk av duktiga hantverkare till alla jag känner varje dag!