Mölndals Kakel och Marmor AB

Södra Ågatan 10, 431 35 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Mölndals Kakel och Marmor AB!

Upplev känslan av ett nytt och fräscht badrum eller se till att köket blir en snygg och trivsam plats att vistas på. Hos oss på Mölndals Kakel och Marmor AB får du alltid hjälp av professionell personal som är utbildade och auktoriserade att utföra de tjänster vi erbjuder.

Tjänster: Plattsättning, kakel, badrumsrenovering, klinkers, golvarbeten m.m.

Vi sätter alltid kvalitet och service i första hand och värdesätter kontakten med dig som kund och är därför lättillgängliga när du har frågor eller funderingar. Vi är flexibla och kan självklart skräddarsy en lösning som passar just dig.

Läs vad 6 kunder tycker om Mölndals Kakel och Marmor AB

• 2020-03-06

Kannebäcksa E skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB
    Pålitliga och gedigen kunskap inom kakel och klinker,samt naturstens arbeten, utför också spackelarbeten utöver det vanliga. Läs mer
  • Jenny B

2020-03-04

Jenny B skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB
    Proffsigt, tydligt och personligt bemötande på alla sätt. Både vad gäller hjälpen med att planera och välja material till badrummet, såväl som organiserandet av alla olika hantverkare som varit iblandade i projektet. Mycket hög kvalité på alla inblandade

Mina varmaste rekommendationer till att anlita denna firman ! Läs mer
  • 2019-11-25

Lars O skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB
    Blir alltid bemött på bästa sätt och löser problem galant. Läs mer
  • 2019-11-23

Bengt L skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB
    Företaget har flera gånget hjälpt mig vid fuktbekymmer i golv
    och väggar.Bra erfarenhet av yrkes-
    kunnig personal. Läs mer
  • 2019-11-21

Ander L skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB
    Anlitade MKMAB för badrumsrenovering. Projektering och utförande var helt utmärkt. Vi blev otroligt nöjda med entreprenaden.Märks att företaget kan sina saker. Läs mer
  • Karl-fredrik W

2019-08-28

Karl-fredrik W skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB
    Mycket smidigt när MK&M tar en projektledarroll!

Vi har nu fått hjälp av MK&M för både badrum, kök och tvättstuga. I alla projekt har Peder fungerat som totalentreprenör och dirigera alla nödvändiga yrkesgrupper mycket skickligt.
    Inte en enda gång har vi behövt ringa och jaga hantverkare, utan det har bara fungerat! Rivare, snickare, målare, elektriker, rörläggare och plattsättare har löst av varandra och vi har knappt förlorat en enda dag från tidsplanen.

Tydliga offerter och suverän kostnadsredovisning gör att man t.o.m är trygg med en löpande räkning trots att flera olika yrkeskategorier är involverade.

Så jag skulle rekommendera MK&M och deras nätverk av duktiga hantverkare till alla jag känner varje dag! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte