Mölndals Kakel och Marmor AB

Mölndals Kakel och Marmor AB

molndalskakel.se
  • Badge2022

Välkommen till Mölndals Kakel och Marmor AB! Upplev känslan av ett nytt och fräscht badrum eller se till att köket blir en snygg och trivsam plats att vistas på. Hos oss på Mölndals Kakel och Marmor AB får du alltid hjälp av professionell personal som är utbildade och auktoriserade att utföra de tjänster vi erbjuder. Tjänster:...

57 omdömen om Mölndals Kakel och Marmor AB

Sedan starten hos Reco 2019

Sara W
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Superbra bemötande, säljaren var bra på att både lyssna på våra önskemål och komma med tips och rekommendationer. Priset för material och arbete var också helt överkomligt.

Elisabet L
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

vi blev mycket trevligt bemötta av en vänlig dam. Var noga med att visa vad som ingick i standardpaketet till vår kommande bostadsrätt. Visade alternativ men var inte påstridig. Resultatet har vi ännu inte fått se då byggnationen inte är klar.

Niklas J
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Bra samordnat och god kommunikation. Hög kvalitet på utfört arbete. Nöjd kund bra jobbat.

Ulrika W
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Från start till mål, med kunnig serviceminded personal blev både kök och badrum en dröm tom bättre än vi kunnat föreställa oss.

Peter J
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Blev bemött väl. Förväntningarna uppfylldes till 100% Spacklingen blev enligt ök och även tätningen av alla golvytor och tätningen av badrummet.

Susanne W
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Så trevliga och tillmötesgående med hjälp av val av kakel.

Anita G
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fint bemötande av samtliga yrkesroller från företaget. Bra och tydlig information. Proffesionellt utfört arbete. Våra förväntningar uppfylldes genom att vi fick ett från grunden renoverat badrum, som nu fick ett fint utseende med fina snickerier, kakel och vitvaror/inredning. Tack för fint och välgjort arbete!

Tibor T
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fick hjälp av att flyttspackla 50kvm av en trevlig och duktig gubbe från Mölndals kakel och Marmor ab Proffsigt utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet.

Krister S

Vi är till 100% nöjda! Hälsningar Ulla och Krister

Terje R

Bästa Plattsättningsbolaget i Göteborg

Claes T
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Plattsättningen av vårt badrum blev jättefint. Arbetet utfördes av en trevlig, skicklig och kunnig plattsättare, det utfördes snabbt och noggrant. Vi valde klinkers och är mycket nöjda, allt arbete från start löpte på utan problem.

Hasse S
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Har tidigare anlitat företaget för badrumsrenovering och då denna renovering utfördes på ett mycket bra sätt så fick nu uppdraget att renovera en toalett. Utfärdes också till full belåtenhet. Duktiga och trevliga yrkesmän rakt igenom.

Karl Jens Peder S
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Super bra kontakt med Ewa på Rockstile som ritade badrummet och tog fram ett förslag som jag och frugan föll för. Mycket duktiga hantverkare som levererade mer en vad vi förväntade oss.

Johanna S
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi är mycket nöjda med Mölndals Kakel och Marmor. De gjorde en totalrenovering där vi samtidigt ändrade storlek och planlösningen på vårt badrum. Trots utmanande vinklar blev slutresultatet riktigt bra. Under hela processen var kommunikationen enkel och rak med stort fokus på att vi som kund ska vara nöjd med de valda lösningarna. Offerten var tydlig och fakturan helt i linje med offerten.

Anders H
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Proffsigt och kunniga medarbetare Köpte kakel o klinker samt inreder från Svedbergs hela entreprenaden för på perfekt. Vi är så nöjda🥰🥰

Johan H
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Mycket bra Skickliga, noggranna, punktliga och pålitliga. Anlitade dom för totalentreprenad, mycket bra rakt igenom. Jag arbetar hemifrån och var hemma när dom jobbade så kunde se i detalj vad dom gjorde och hur dom jobbade. Jätteduktiga underentreprenörer (snickare, målare, elektriker, rörläggare och plattsättare). Vi hade mycket bra och nästintill daglig kommunikation med projektledaren Joel. Oförutsedda små problem / ändringar som dök upp under arbetets gång löstes snabbt och enkelt tack vare stort engagemang och...

Inger Anita J
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi är så glada för vårt nya badrum! Samarbetet med Mölndals kakel gick oerhört smidigt hela vägen. Tidsramen hölls, kommunikationen med projektledaren var trygg, snabb och enkel, vi fick god hjälp med alla beslut om val av inredning, alla inblandade hantverkare var oerhört professionella och ansvarstagande. Behöver vi göra motsvarande renovering i framtiden kommer vi definitivt att anlita Mölndals kakel. Man kan lita på att de gör ett väldigt bra jobb.

Anders O
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Flytspackling av min källare, förarbete och slutresultat proffsigt utfört.

Leif U
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Blev bra bemött av företaget.Gick bra att diskutera med samordnaren. Förväntningarna inföll väl. Bra upplevelse. Renovering av badrum.

Brita B
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fick bra bemötande från första början, även hur lång tid det beräknades ta. Allt har fungerat enligt deras beräkning till vår belåtenhet. Vi har helrenoverat vår dusch och toalett.👍

Tina R
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fin hjälp och guidning från tanke till färdigt nyrenoverat badrum. Proffsigt hantverk, stort kunnande och superfint slutresultat. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Mölndals Kakel och Marmor AB tillsammans med ”kompanjonen” Rockstile.

Ulf B
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Mycket trevlig bemötande och bra service trots leveransproblem när det badrums möbler. Toppenbra hantverkare som återkopplar och kommer när dom lovat.

Kannebäcks E
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi anlitar Mölndals kakel till våra byggprojekt, och vi blir alltid nöjda ! ,lösnings orienterade och bra finish . Daniel Andersson VD kannebäcks entreprenad AB Visa citerad text

Harald F
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Bra bemötande hela uppdraget igenom av alla inblandade. Bra utförande. Höll offert. Dom får göra badrummet när det blir aktuellt. Rekommenderar MK&M 👍

Annette S
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Bytt ett helt nytt badrum Fick stort förtroende för företaget från första början Alla kontaktpersoner och hantverkare har varit mycket professionella, serviceinriktade och trevliga. Mycket nöjd med mitt nya badrum.

Christers B
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Allt var hur bra som helst Kom när dom sa Mycket bra resultat

AMIE A
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi renoverade vårt badrum och blev mycket nöjda. Det är en seriös firma med professionella medarbetare och vi fick god hjälp även med planeringen inför renoveringen. Under arbetets gång var Joel noga med att hålla oss uppdaterade och tog sig alltid tid att förklara vid frågor. Kan varmt rekommendera firman!

Anna B
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Trevligt bemötande och proffsigt utfört

Brf K
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Mycket bra och tålmodigt bemötande samt stor vilja och tillmötesgående att lösa uppdelning beställningar utifrån ansvarsuppdelning mellan inblandade parter i vattenskadeärende i bostadsrättsförening.

Staffan R
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Trevliga hantverkare och trevlig projektledare vid renovering av tvättstuga. Dock startade projektet en vecka för sent och drog ut på tiden ytterligare ca 2 veckor.

Ann-britt Irene O
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

mkt trevlig och tillmötesgående personal samt väl utfört arbete

Peter K
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Underbart bemötande och snabb service

Svensson &
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Köpt ett flertal badrums kaklingar och de svarar snabbt och utför ett kanoners jobb, vi är jätte nöjda med MKM.

Christer W
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Enkel att få kontakt samt löpande information om arbetet, mycket nöjd med personalen.

Patrik Å
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Mycket professionellt bemötande och utfört arbete av en badrumsrenovering.

Benny A
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Firman har uppträtt alldeles fantastiskt och kan varmt rekommenderas. Sedan killen (Kristian) som lade kaklet hade jag jobbat med innan men han gjorde ett jättebra jobb. 👍

VIKTOR N
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fantastisk service, alltid trevliga, alltid snabba svar på frågor och ett grymt bra utfört jobb. Skulle vilja ge en 10/5 men tyvärr går det inte på skalan.

Stefan
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Trevligt bemötande. Duktiga och trevliga hantverkare och projektledare . Badrummet blev jätte fint till ett rimligt pris

Kenneth L
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi är jättenöjda, proffsigt bemötande och arbete av alla inblandade. Höll både pris och tidplaner. Ett badrum och en tvättstuga renoverades.

Fredrik N
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fick den hjälp jag efterfrågade.

Christer J
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Väldigt nöjda med resultatet av vårt badrum. Kunde hjälpa oss med alla steg i processen och det som vi ville komplettera under tiden. Bra kommunikation genom hela processen med förseningar eller annat som förändrades i arbetet. Tack!

Kannebäcks E
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Använder Mölndals kakel och marmor ofta i våra Entreprenader ,alltid snygga jobb , och riktigt gjort.👍👍

Eva Birgitta K
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Fint jobb utan problem kom som avtalat

Jasmina N
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi helrenoverade ett mindre badrum på ovanvåningen. Väldigt bra bemötande inför och vid planering. Hade koll på läget och gav rekommendationer. Lite sämre kommunikation under arbetets gång samt dålig uppföljning på saker som behövde åtgärdas. Samt att det var många saker som behövde åtgärdas efter att allt var klart. Vilket bänken en överraskning för oss då vi valde dem för att de gav ett intryck om att utföra arbete där kunden inte skulle klaga efteråt. Lite dyrare än genomsnittet.

Märta V
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi fick hjälp med att installera en duschvägg (instället för badkaret) i badrummet. Fick mycket bra service och ett väl utfört jobb!

Yvonne F
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi valde kakel och klinker till vårt hus som håller på att byggas. Vi fick mycket bra hjälp av proffsig kvinna som hade fint tålamod med oss som hade lite svårt att bestämma oss. Men det gick bra med hjälpen vi fick. Bra bemötande och mycket informativt!

Maria C
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Vi har haft en bra kontakt med både hantverkarna och med Peder. Har fungerat utmärkt hittills för jobbet är inte ännu klart.

Carl-arne P
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

*Vi har köpt en totalentreprenad ombyggnad av befintligt bad/toa där man river ut allt och bygger om med ny kaklat golv ,väggar, el armatur ,ny toa -dusch -handfat ,badrumsskåp . *Vi har endast i butik valt ut kakel och inredning . *Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt både i såväl butik som av byggarbetsledaning och underleverantörer. *-Vi har inte sätt allt på plats ännu .Men färdigkaklat . * Vi an verkligen rekommendera MKM AB * Proffsiga med stort fokus på oss som kund

Magnus I
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Komplett renovering av badrum. Bemötandet var klart vänligt och hjälpande. Det var vad man som kund vill ha av en leverantör. Leveransen följde klart bättre än det man är van vid som köpare av hantverkartjänster. Mycket professionella! Kan rekommenderas.

Anders O
Skrev om Mölndals Kakel och Marmor AB

Plattsättning av badrum. Mycket nöjd med hur arbetet utfördes och resultatet.